Czarne dni dla pana premiera

Data: 2019-08-21 22:57:07
Autor: Jacek Bialy
Czarne dni dla pana premiera
Powinien zdymisjonować ministra Ziobrę, ale prezes jeszcze sprawdza, jeszcze się łudzi, że tamten nic nie wiedział... Tylko że szkoda czasu, bo skoro nie wiedział, to znaczy że głupek - a jeśli wiedział, to o czym?
Oto jego 'podsekretarz stanu' zleca jakiejś wariatce za pomocą tweetera robienie hejtu na środowisko sędziów, z którym toczą wojnę o zasięgu międzynarodowym. Dziecinada i koszmar zarazem, w czym trudno nie dopatrzeć się jakiejś prowokacji. Ale skoro ryba połknęła przynętę, to sama jest zjedzona.

JB

Data: 2019-08-21 23:05:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 07:57:08 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Nic nie bój. Sprawę zakresu odpowiedzialności Ministra Sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry w temacie PiebiakGate zbada bezstronnie i  wnikliwie Prokurator Generalny Zbigniew Ziobro. Na pewno wszystko skrupulatnie wyjaśni i przedstawi opinii publicznej.

--
Bruno

Data: 2019-08-21 23:25:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- --

Zamiecie/ niezamiecie - Ziobro jest skończony. Jeśli będą go bronić, to PiS się rozpadnie.
JB

Data: 2019-08-21 23:54:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 08:25:12 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- --

Zamiecie/ niezamiecie - Ziobro jest skończony. Jeśli będą go bronić, to PiS się rozpadnie.

Będą go bronić, bo inaczej rozpadnie się Zjednoczona Prawica.

--
Bruno

Data: 2019-08-22 00:12:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 08:55:00 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> [...]
> -- -- -- -- -- --
> Będą go bronić, bo inaczej rozpadnie się Zjednoczona Prawica.

Włącz TVP. Afera w MS to wina wewnętrznych rozgrywek Kasty i Brejzy.

Pomijając na siłę doczepianego Brejzę, przecież to  świadczy o słabości Zbysia i braku kontroli nad resortem. Już to samo w sobie jest wystarczającym argumentem za wywaleniem Zbysia na zbity pysk.

--
Bruno

Data: 2019-08-22 00:21:45
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 9:12:35 AM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:

> Włącz TVP. Afera w MS to wina wewnętrznych rozgrywek Kasty i Brejzy.

A największym, palącym problemem Polski, jak nie świata, jest gdy dwóch facetów złapie się za ręce.

Data: 2019-08-22 01:15:54
Autor: Bruno Brunowski

Tak jak tutaj? https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-tRXV-BQ1j-wDTy_urodziny-radia-maryja-664x442-nocrop.jpg

--
Bruno

Data: 2019-08-22 01:17:32
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 10:15:55 AM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:

Tak jak tutaj? https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-tRXV-BQ1j-wDTy_urodziny-radia-maryja-664x442-nocrop.jpg

Ci akurat to dobre komuchy / faceci / kolesie.

Data: 2019-08-22 01:29:37
Autor: Jacek Bialy
Czarne dni dla pana premiera
   -- - Włącz TVP. Afera w MS to wina wewnętrznych rozgrywek Kasty i Brejzy.

Ja nie oglądam kurszczyzny.
JB

Data: 2019-08-22 01:31:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 10:29:38 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Włącz TVP. Afera w MS to wina wewnętrznych rozgrywek Kasty i Brejzy.

Ja nie oglądam kurszczyzny.

To i nie wiesz, że będą bronić Zbysia do ostatka.

--
Bruno

Data: 2019-08-22 01:45:17
Autor: Jacek Bialy
Czarne dni dla pana premiera
   -- - To i nie wiesz, że będą bronić Zbysia do ostatka..

Nie ma szans. Nawet jak wygrają wybory i nawet gdy znów wystawią Ziobrę na ministra, prezydent go uwali.

JB

Data: 2019-08-22 02:21:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 10:45:18 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - To i nie wiesz, że będą bronić Zbysia do ostatka.

Nie ma szans. Nawet jak wygrają wybory i nawet gdy znów wystawią Ziobrę na ministra, prezydent go uwali.

Adrian? Samodzielnie? Chyba raczysz żartować? On zrobi co mu BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! każe.

Tak czy siak będą trzymać Zbysia do wyborów, a gnój nadal się będzie rozlewał. Oprócz hejterów wyłazi co raz więcej innych ciemnych sprawek. Dziś okazało się, ze światła na korytarzu pod celą Kosteckiego były wyłączone i nic na monitoringu nie widać. Takie informacje dostał RPO, teraz prokuratura twierdzi, że monitoring jednak działał.
https://www.tvp.info/44043366/smierc-kosteckiego-nowe-informacje-ws-monitoringu-przy-celi

Tego wszystkiego elgiebetami nie przykryją, choćby wszyscy biskupi do boju stanęli.

--
Bruno

Data: 2019-08-22 02:38:17
Autor: Jacek Bialy
Czarne dni dla pana premiera
   -- - Adrian? Samodzielnie? Chyba raczysz żartować?

Dlaczego? Ziobry nie lubi, wetował ustawę, więc jest tutaj czysty. A konflikt z Ziobrą doda mu punktów przed wyborami.

JB

Data: 2019-08-22 01:23:47
Autor: Jacek Bialy
Czarne dni dla pana premiera
Zamiecie/ niezamiecie - Ziobro jest skończony. Jeśli będą go bronić, to PiS się rozpadnie.

   -- - Będą go bronić, bo inaczej rozpadnie się Zjednoczona Prawica.

Być może do wyborów taką wybiorą taktykę. Ale za dwa miesiące będzie po zawodach i niezależnie od wyniku, Ziobro pójdzie pod lupę - inaczej nastąpi rozłam w samym PiS. Ja uważam, że Ziobro powinien sam podać się do dymisji, żeby nie być sędzią we własnej sprawie (i tak go dopadną czy z tej, czy z tamtej strony...)

JB

Data: 2019-08-22 08:10:53
Autor: Runt
W dniu 2019-08-22 o 08:05, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Zb.Ziobro POwiedział: zamiecenie POd dywan definitywnie kończy sprawę.

--
Runt

Data: 2019-08-22 08:09:34
Autor: Runt
W dniu 2019-08-22 o 07:57, Jacek Bialy pisze:
Powinien zdymisjonować ministra Ziobrę, ale prezes jeszcze sprawdza, jeszcze się łudzi, że tamten nic nie wiedział...

Debilu! Wierzysz w to, że coś się dzieje bez zgody i wiedzy prezesa?

--
Runt

Data: 2019-08-21 23:28:51
Autor: Jacek Bialy
Czarne dni dla pana premiera
  -- - Wierzysz w to, że coś się dzieje bez zgody i wiedzy prezesa?

To stare dziecko jest, a dzieciom nie mówi się wszystkiego.

JB

Data: 2019-08-22 08:40:14
Autor: Runt
W dniu 2019-08-22 o 08:28, pajac Jacek Bialy pisze:
   -- - Wierzysz w to, że coś się dzieje bez zgody i wiedzy prezesa?

To stare dziecko jest, a dzieciom nie mówi się wszystkiego.

JB

Chcesz POwiedzieć, że prezes jest już za burtą? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-21 23:53:17
Autor: Jacek Bialy
Czarne dni dla pana premiera
To stare dziecko jest, a dzieciom nie mówi się wszystkiego.

   -- - Chcesz POwiedzieć, że prezes jest już za burtą? ;-)))

Sposób kojarzenia faktów i zdarzeń świadczy POziomie inteligencji.

JB

Data: 2019-08-22 08:55:39
Autor: Runt
W dniu 2019-08-22 o 08:53, Jacek Bialy pisze:
[...]

Skoro tak to jesteś DEBILEM ;-)))

--
Runt

Czarne dni dla pana premiera