Czarne -> białe

Data: 2009-03-16 09:05:15
Autor: PeJot
Czarne -> białe
Czołem.

Zamarzyły mi się obręcze Rigida Sphinx.  Wszyscy oferują je malowane na czarno, a mnie potrzeba w kolorze naturalnego aluminium. Nie dało by się tej farby zdjąć, np. ogólnodostępnym zmywaczem do lakieru ? Próbował ktoś ? Szczotkowanie chyba odpada, można zniszczyć warstwę anodową.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-03-16 11:44:02
[...]