Czarne i30...

Data: 2014-02-04 11:53:13
Autor: anacron
Czarne i30...
Na stacji podchodzi do mnie człowiek i zaczyna, ...to Pan jest od tych
radarów? Chwilę później pokazuje mi swojego takiego samego i30 z
numerami różniącymi się tylko zamienionymi w kolejności dwoma cyferkami.
Dowiaduję się też, że go puścili po pomiarze Iskrą w jednym mieście,
argumentując, że nie będę mu fundowali kolejnych 2 lat w sądzie...
Dopiero później w YT zobaczył wywiad ze mną i moją i30 w tle. Świat jest
mały, Polska w szczególności. Numery obydwaj mamy z tego samego leasingu.

Wniosek? Wszyscy przesiadamy siÄ™ do czarnych i30 ;)

--
anacron

Data: 2014-02-04 12:11:35
Autor: Franc
Czarne i30...
Dnia Tue, 04 Feb 2014 11:53:13 +0100, anacron napisa³(a):

Wniosek? Wszyscy przesiadamy siê do czarnych i30 ;)
Po Twoich opisach przygód w ASO to ja dziêkujê uprzejmie.
Jeden leasing próbowa³ mnie namówiæ na i40 (bo maj± jakie¶ super upusty od
cen) ale nie da³em siê. --
Franc

Data: 2014-02-04 12:30:44
Autor: P.B.
Czarne i30...
Dnia Tue, 04 Feb 2014 11:53:13 +0100, anacron napisa³(a):

Na stacji podchodzi do mnie cz³owiek i zaczyna,

I co? Wystroi³e¶ mu antenê?

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-02-04 16:32:56
Autor: jerzu
Czarne i30...
On Tue, 4 Feb 2014 12:30:44 +0100, "P.B." <pbernat@wp.pl> wrote:

I co? Wystroi³e¶ mu antenê?

Wyci±gn±³ najpierw z rowu.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-04 15:38:49
Autor: AZ
Czarne i30...
On 2014-02-04, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
[...]

Autografu nie chcial?

Wniosek? Wszyscy przesiadamy siÄ™ do czarnych i30 ;)

Gorzej jak zmienisz samochod to bedziemy znowu musieli sie przesiadac
do takiego samego by byc bezpiecznym i nie bac sie policji/gitd :-(

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-04 16:44:38
Autor: anacron
Czarne i30...
W dniu 04.02.2014 16:38, AZ pisze:
Gorzej jak zmienisz samochod to bedziemy znowu musieli sie przesiadac
do takiego samego by byc bezpiecznym i nie bac sie policji/gitd :-(

No to jest wada ;)

--
anacron

Data: 2014-02-04 22:00:18
Autor: Budzik
Czarne i30...
U¿ytkownik anacron anacron@anacron.pl ...

Gorzej jak zmienisz samochod to bedziemy znowu musieli sie przesiadac
do takiego samego by byc bezpiecznym i nie bac sie policji/gitd :-(

No to jest wada ;)

Bedzie jak z g³osna tutaj spraw± samochodów dla egzaminatorów.
anacron kupi samochód za 1z³ tylko dlatego, ze diler bedzie liczy³ na potencjalnych klientów "ktorzy kupuj± to samo co on".

Data: 2014-02-04 16:51:02
Autor: ToMasz
Czarne i30...
On 2014-02-04, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
[...]

kup coś co niema dwumasy, fapa itp. błagam...

:)

ToMasz

Data: 2014-02-04 16:55:18
Autor: Wayne Schlegel
Czarne i30...
Dnia 2014-02-04 16:51, Użytkownik - ToMasz  napisaÅ‚::
On 2014-02-04, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
[...]

:-)

Data: 2014-02-04 18:11:54
Autor: Bugatti
Czarne i30...
Użytkownik "Wayne Schlegel" napisał w wiadomości:

kup coś co niema dwumasy, fapa itp. błagam...

PKS, MPK, PKP ;-)

:)

ToMasz

:-)

Pozdr.

Bugatti

Data: 2014-02-05 18:59:06
Autor: zhbick
Czarne i30...
niema

z Czech wróciłeś?

Data: 2014-02-05 17:54:55
Autor: Yogi\(n\)
Czarne i30...
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:lcr1i9$5p7$5node1.news.atman.pl...
On 2014-02-04, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
[...]

Zrobimy grupową zrzutę na nowego i30 dla anacrona ;-) Wyjdzie taniej niż przesiadka każdego czytającego.

--
Yogi(n)

Data: 2014-02-05 04:01:34
Autor: kogutek444
Czarne i30...
W dniu wtorek, 4 lutego 2014 11:53:13 UTC+1 u¿ytkownik anacron napisa³:
Na stacji podchodzi do mnie cz³owiek i zaczyna, ...to Pan jest od tych

radarów? Chwilê pó¼niej pokazuje mi swojego takiego samego i30 z

numerami ró¿ni±cymi siê tylko zamienionymi w kolejno¶ci dwoma cyferkami.

Dowiadujê siê te¿, ¿e go pu¶cili po pomiarze Iskr± w jednym mie¶cie,

argumentuj±c, ¿e nie bêdê mu fundowali kolejnych 2 lat w s±dzie....

Dopiero pó¼niej w YT zobaczy³ wywiad ze mn± i moj± i30 w tle. ¦wiat jest

ma³y, Polska w szczególno¶ci. Numery obydwaj mamy z tego samego leasingu.

Wniosek? Wszyscy przesiadamy siê do czarnych i30 ;)

-- anacron

Szybko bym zmieni³ samochód i rejestracjê. jak wiedzieli to znaczy ¿e szukaj± haka. jak z³api± za co¶ konkretnego to nie bêdzie " zmi³uj siê"

Czarne i30...