Czarne misie w PiS-ie?

Data: 2013-12-18 15:48:11
Autor: stevep
Czarne misie w PiS-ie?
# Brudziński: Mało brakowało, a Godson byłby w PiS. U nas byłoby mu lepiej
  Czwartek, 7 lutego (11:05)

"Tylko zbyt długi czas oczekiwania na odpowiedź z centrali partii stanął  na przeszkodzie, by poseł Godson wstąpił do Prawa i Sprawiedliwości. John  Godson chciał być w PiS. Złożył deklarację członkowską. Ja jego deklarację  rekomendowałem pozytywnie, ale było to w czasach, gdy na odpowiedź z  centrali PiS trzeba było poczekać. Godsonowi zabrakło determinacji..  Obraził się i sobie poszedł" - tłumaczy Joachim Brudziński, odpowiadając  na pytania słuchaczy RMF FM. "To strata Godsona. U nas nikt nie odnosiłby  się do niego tak brzydko, jak odnoszą się do niego koledzy z PO" - dodaje.  #
Ze strony:
http://tiny.pl/qcq74

--
stevep