Czarne prognozy S.Dębowskiego

Data: 2010-01-07 08:55:45
Autor: XXL
Czarne prognozy S.Dębowskiego
Data: 2010-01-07 12:33:09
Autor: Virck
Czarne prognozy S.Dębowskiego
To jeden z tych co to w maju 2009 wieszaczyli koniec odbicia korekcyjnego i powrot jesienia 2009 do dolkow lutowych...Baaa, nawet ich przebicie....Ci ludzie w roku ubieglym tak sie osmieszyli, ze najlepsza dla nich rada jest zamilczec aby nie pograzac sie dalej w swoich falach, cyklach, gwiazdach itp.

Data: 2010-01-07 12:27:55
Autor: XXL
Czarne prognozy S.Dębowskiego
Virck <virck@nieuzywam.com> napisał(a): To jeden z tych co to w maju 2009 wieszaczyli koniec odbicia korekcyjnego i powrot jesienia 2009 do dolkow lutowych...Baaa, nawet ich przebicie....Ci ludzie w roku ubieglym tak sie osmieszyli, ze najlepsza la nich rada jest zamilczec aby nie pograzac sie dalej w swoich falach,
cyklach, gwiazdach itp.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie mogą zamilczeć bo to ich praca i z tego żyją (podejrzewam, że całkiem
nieźle na tym prognozowaniu zarabiają).
S.Dębowski podobnie jak amerykańscy Elliottowcy jest nastawiony bardzo
pesymistycznie i wieszczy wieloletnią bessę.
Według niego bessa w USA była również w latach 2003-2007 !!!
Czy jego prognoza początku silnej korekty jeszcze w styczniu sprawdzi się?
Już wkrótce się przekonamy.

p.s. W cyklach i gwiazdach pogrąża się chyba ktoś inny, zresztą dziwnie
ostatnio milczący i nieobecny.

Data: 2010-01-07 17:10:40
Autor: Fidelio
[...]

Tak jak napisałem powyżej, opłacanie analityków żeby wprowadzali masy w błąd to całkiem sensowne rozwiązanie.
Nie znasz pozycji jakie mają na rynku instytucje, które publikują prognozy analityków, mogą być dokładnie odwrotne do publikowanych prognoz.

Data: 2010-01-07 08:24:47
Autor: macieks
On 7 Sty, 17:10, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
> [...]

Nie znasz pozycji jakie mają na rynku instytucje, które publikują prognozy
analityków, mogą być dokładnie odwrotne do publikowanych prognoz.

Odnośnie wprowadzania masy w błąd to raczej takie przypadki:
http://pb.pl/2/a/2010/01/07/UniCredit_zaplaci_za_zerowa_wycene_Lotosu

Dębowskiego nie posądzam o takie działania. Ot prognosta. Raz trafi a
raz nie.
Czasami nagina liczenie, żeby się fale zgadzały :)

Data: 2010-01-07 08:59:17
Autor: macieks
Czarne prognozy S.Dębowskiego
Jeszcze odnośnie Dębowskiego

Po ostatnim rajdzie ropy przeczytałem masę artykułów, że cena 90 to
niemal pewnik.
Dębowski pisał niedawno, że ten rajd nieznacznie przekroczy poprzednie
szczyty. I będzie konkretny zjazd na OIL.
Standardowo rynek zweryfikuje kto miał rację.

Data: 2010-01-08 00:09:30
Autor: Dieter
Czarne prognozy S.Dębowskiego
Rob swoje, graj z trendem i olewaj anali. To moja porada dla Ciebie.

D.

Data: 2010-01-07 17:07:39
Autor: Fidelio
Użytkownik "Virck" <virck@nieuzywam.com> napisał w wiadomości news:018b86e3$0$25860$c3e8da3news.astraweb.com...
[...]

Otóż to. Jedyne rozsądne wytłumaczenie dla publikacji tego to chęć wykiwania inwestorów. W końcu żeby ktoś mógł zarobić ktoś musi stracić.

Data: 2010-01-07 23:06:18
Autor: Delfino Delphis
Czarne prognozy S.Dębowskiego
 XXL wrote:

Główny analityk www.globtrex.com roztacza czarny scenariusz dla rynków
akcji.

http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/29002-Prognoza+Globtrex+com+na+2010+r+MOZLIWY+POWROT+BESSY

Kurcze sam nie wiem - wygląda jakbyśmy mieli flagę na EURUSD, chyba dolar
będzie się umacniał, a to pociągnie indeksy w dół przez najbliższy czas. Na
większą korektę nie liczę.

Data: 2010-01-07 14:29:55
Autor: macieks
Czarne prognozy S.Dębowskiego
On 7 Sty, 23:06, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
 XXL wrote:
> G wny analitykwww.globtrex.comroztacza czarny scenariusz dla rynk w
> akcji.

http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/29002-Prognoza+Globtrex+com+n...

Kurcze sam nie wiem - wygl da jakby my mieli flag na EURUSD, chyba dolar
b dzie si umacnia , a to poci gnie indeksy w d przez najbli szy czas. Na
wi ksz korekt nie licz .

EURUSD spadał przez grudzień, a indeksy powoli rosły.

I z ciekawostek znalezionych na http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/index.php
Czyli Kuczyński http://kuczynski.blogbank.pl/2009/12/07/houston-mamy-problem%E2%80%A6/

"Jeśli dane będą słabe, a kurs EUR/USD będzie spadał (co jest możliwe,
jeśli trend zmieni się na spadkowy), a dane nie będą tylko i wyłącznie
słabe to wtedy mamy prawie stuprocentową pewność przeceny na rynku
surowców i akcji. Jeśli jednak kolejne dane makro (nie tylko z rynku
pracy) będą bardzo dobre to pojawia się nielogiczność: dlaczego mamy
sprzedawać surowce i akcje, skoro sytuacja gospodarcza będzie się
szybko poprawiała? Wtedy rozpoczęłaby się walka między carry trade a
fundamentami. Zakładam, że jednak wygrałyby ją fundamenty. Tak było
np. w 2005 roku, kiedy dolar się umacniał, a surowce i akcje drożały.
Wniosek numer jeden: zmiana kierunku EUR/USD na spadkowy nie musi być
przyczyną przeceny akcji i surowców."
Konkretny przykład, rok 2005.

Rok 2009 to był pikuś, 2010 to będzie wyzwanie, 'strasznie ciężko'
będzie się grało.

Data: 2010-01-08 22:53:44
Autor: Zbyszek
Dnia 07-01-2010 o 23:06:18 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

Kurcze sam nie wiem - wygląda jakbyśmy mieli flagę na EURUSD, chyba dolar
będzie się umacniał, a to pociągnie indeksy w dół przez najbliższy czas.  Na
większą korektę nie liczę.

dzis wyszli na plus. w kwestii eurusd nie jestem pewien, dośc długie te  wahania,
zaryzykowałbym za to opinie ze złoty może sie umocnić w krótkim terminie.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-09 20:42:10

[...]