Czarne rurki malowane proszkowo

Data: 2013-06-25 14:10:38
Autor: majer
Czarne rurki malowane proszkowo
Czesc
Moze ktos z Was pomoze mi znalezc jakis sklep internetowy gdzie moge
kupic czarne rurki malowane proszkowo. W marketach nie widze czegos
takiego, w necie wyskakuja mi rury wodne lub inne o przeznaczeniu
bardziej technicznym. Ja potrzebuje zrobic balustrade u gory schodow
kreconych. Barierke mam przy nich wlasnie z czarnych rurek i chcialbym
aby balustrada wygladala podobnie.

pozdrawiam
Piotr

Data: 2013-06-25 06:04:02
Autor: Kris
W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 14:10:38 UTC+2 użytkownik majer napisał:
kreconych. Barierke mam przy nich wlasnie z czarnych rurek i chcialbym

aby balustrada wygladala podobnie.

Zrób balustardę z rurek i zawież do zakładu który maluje proszkowo.
Ceny tych usług sa niewysokie.
Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

Data: 2013-06-25 06:06:02
Autor: Kris
W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 15:04:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
Ceny tych usług sa niewysokie.
Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

Pierwszy z brzegu link z google

http://www.mech-bud.com.pl/malowanie-i-lakierowanie-proszkowe-cennik.html

Data: 2013-06-25 12:13:29
Autor: kogutek444
> [...]

Ceny tych usług sa niewysokie.

Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

Taniej i lepiej wyjdzie pomalowanie bramy farbami epoksydowymi. Tak samo z balustradami, drewnianymi oknami, drzwiami, schodami itp. No i nic dużego nie trzeba wozić, a to też koszt.

Data: 2013-06-25 15:12:08
Autor: Jan Koval

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:9f963b78-2085-441e-9898-4b95b52b8c28googlegroups.com...
[...]

Ale trzeba znaleźć odpowiedniej wielkości piec a to chyba nie każdy zakład posiada.

Data: 2013-06-25 06:18:34
Autor: Kris
W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 15:12:08 UTC+2 użytkownik Jan Koval napisał:

Ale trzeba znaleźć odpowiedniej wielkości piec a to chyba nie każdy zakład posiada.

Skoro brame przesuwna pomalowali to z balustarda mniejszy problem. Trzeba podzwonic i popytac;)

Czarne rurki malowane proszkowo