Czarne skrzynki z Tuplewa

Data: 2010-08-04 19:34:49
Autor: jadrys
Czarne skrzynki z Tuplewa
  W dniu 2010-08-04 19:27, Tomy M. pisze:
Polska NIGDY nie uzyska oryginalnych czarnych skrzynek.
Dlatego że te skrzynki już nie istnieją, zostały zniszczone.

Udostępniony zapis to pliki marnej jakości, innych nie będzie.

Tomy M.

Gdyby tak faktycznie było, to mamy sprawców tej katastrofy.

Data: 2010-08-04 12:25:33
Autor: brat_olin
Czarne skrzynki z Tuplewa
On 4 Aug, 19:34, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-08-04 19:27, Tomy M. pisze:

> Polska NIGDY nie uzyska oryginalnych czarnych skrzynek.
> Dlatego e te skrzynki ju nie istniej, zostay zniszczone.

> Udostpniony zapis to pliki marnej jakoci, innych nie bdzie.

Gdyby tak faktycznie byo, to mamy sprawcw tej katastrofy.

No nie wiem.  Miller dostal dzis sms-a i wlasnie do Moskwy polecial.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-04 22:41:54
Autor: jadrys
Czarne skrzynki z Tuplewa
  W dniu 2010-08-04 21:25, brat_olin pisze:
[...]

Tak syszaem.. Pewnie nastpne wezwanie/wiadomo dostanie od Rosjan gobiem pocztowym..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-08-04 19:38:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarne skrzynki z Tuplewa

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3c8et$klg$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiście. A Kopernik była kobietą!

Data: 2010-08-04 19:51:46
Autor: jadrys
Czarne skrzynki z Tuplewa

[...]

A Mickiewicz Polakiem..  Pomyś tylko realnie - dlaczego kacap nie dopuszczał/dopuszcza polaków do tych skrzynek?
Ciekawostka - Niedawno była w Rumuni katastrofa Izraelskiego śmigłowca wojskowego, rumuni od razu zaprosili ekspertów z Izraela do wspólnego śledztwa. Izrael przysłał 40-stu ludzi.. I razem badają przyczyny tego wypadku..

Data: 2010-08-04 20:07:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarne skrzynki z Tuplewa

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3c9c7$nb0$1news.onet.pl...

[...]

Realnie - takie są procedury. W tej chwili są w gestii MAK do czasu ukończenia badania. I tak Polakom udostępnili kopie taśm.

Jeśli chodzi o badanie to:

"5.24  Państwo, mające prawo wyznaczenia pełnomocnego przedstawiciela, może wyznaczyć jednego lub kilku doradców do pomocy w badaniu.

  Uwaga 1.   Powyższe postanowienie nie stanowi przeszkody dla jakiegokolwiek Państwa uczestniczącego w  badaniu  w powoływaniu specjalistów  technicznych,  z  dowolnej  organizacji  i  wyznaczania  ich jako  ekspertów  i doradców pełnomocnego przedstawiciela.

  Uwaga 2.  Problem dotyczący uproszczeń w formalnościach przy wjeździe pełnomocnych przedstawicieli, ich doradców i wwożeniu oprzyrządowania, rozpatruje Załącznik 9 „Uproszczenia formalności”. Posiadanie dokumentu potwierdzającego  oficjalny  status  lub  paszportu  służbowego może przyspieszyć  przejście  formalności  przy wjeździe.

5.24.1  Doradcom  zezwala  się  na  uczestniczenie  w  badaniu  pod nadzorem  pełnomocnego  przedstawiciela   w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do zapewnienia efektywności badania."

Izrael akredytował tylu ekspertów ilu uważał za stosowne.

U nas jest inaczej. Są dwie komisje: ruska i polska. W MAK jest jeden akredytowany na pewno - Klich. Może jest więcej.

Data: 2010-08-04 20:42:06
Autor: mi
Czarne skrzynki z Tuplewa
Bogdan Idzikowski wrote:
U nas jest inaczej. Są dwie komisje: ruska i polska. W MAK jest jeden akredytowany na pewno - Klich. Może jest więcej.

Naiwnyś bardziej niż pięciolatek.

mi

Data: 2010-08-04 20:48:54
Autor: Klin
Czarne skrzynki z Tuplewa
Uytkownik mi napisa:
Bogdan Idzikowski wrote:
U nas jest inaczej. S dwie komisje: ruska i polska. W MAK jest jeden
akredytowany na pewno - Klich. Moe jest wicej.

Naiwny bardziej ni piciolatek.

mi

    Pisze co mu si zdaje, e od niego wymagaj. Nikt nie powica si tak jeli nie ma za to pacone.
    Niestety nie robi to fachowo wic nie przewiduj mu dugiego ycia na p.s.p.

Data: 2010-08-04 21:12:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarne skrzynki z Tuplewa

Uytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisa w wiadomoci news:i3ccmu$14g$1news.onet.pl...
Uytkownik mi napisa:
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

======================================

eby tak by wynagradzany, to by pisa dzie i noc. Ale nie dla psa kiebasa.

Data: 2010-08-04 21:33:04
Autor: Klin
Czarne skrzynki z Tuplewa
Uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:

eby tak by wynagradzany, to by pisa dzie i noc. Ale nie dla psa
kiebasa.

    Zawd patnej kurwy pira mnie nie interesuje.

Data: 2010-08-04 21:58:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarne skrzynki z Tuplewa

Uytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisa w wiadomoci news:i3cf9o$8qh$1news.onet.pl...
Uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:

eby tak by wynagradzany, to by pisa dzie i noc. Ale nie dla psa
kiebasa.

    Zawd patnej kurwy pira mnie nie interesuje.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tatu kupi komputer i opaca cze internetowe?

Data: 2010-08-04 22:01:00
Autor: Klin
Czarne skrzynki z Tuplewa
[...]

    Mw do mnie dziadku dzidziu.

Data: 2010-08-04 21:11:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarne skrzynki z Tuplewa

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i3cc9u$udb$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:
U nas jest inaczej. Są dwie komisje: ruska i polska. W MAK jest jeden akredytowany na pewno - Klich. Może jest więcej.

Naiwnyś bardziej niż pięciolatek.

Nie pasuje do twojego wyobrażenia?

Data: 2010-08-04 22:42:28
Autor: jadrys
Czarne skrzynki z Tuplewa

[...]

Więc uważasz że wszystko jest ok? Ja wiem że od strony prawnej nie można się do niczego przyczepić, ale czy ktokolwiek z ludzi myślących uwierzy Rosjanom przy tak prowadzonym dochodzeniu?

Data: 2010-08-05 08:01:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarne skrzynki z Tuplewa

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3cjc7$l61$2news.onet.pl...

[...]

Wiarę zostaw kościołowi.
Jeśli jesteś rusofobem, to nic cie nie przekona.
Jeśli masz wątpliwości, to musisz mieć dowody potwierdzające wątpliwości.

Jeszcze jedna sprawa. Ukazywały się artykuły odsądzające MAK od czci i wiary, ale były napisanie niestarannie. MAK nie oskarża i nie szuka winnych.

Data: 2010-08-06 15:02:54
Autor: jadrys
Czarne skrzynki z Tuplewa

[...]

Dowody są oczywiste, Choćby to że wszystko było absolutna tajemnicą..Rosjanie nie dopuszczali do śledztwa nikogo. I ja ( i każdy inny, - rozsądny człowiek) mam uwierzyć że oni teraz podawają nam na tacy prawdę i tylko prawdę??? Ja zasadniczo ludziom wierzę, - ale nie po takich zagraniach!

Data: 2010-08-06 15:34:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarne skrzynki z Tuplewa

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3h16s$6n1$3news.onet.pl...

[...]

O śledztwie prowadzonym przez Rosjan chyba nikt nic nie wie. I to chyba dobrze. Dlaczego prokuratura rosyjska ma kogokolwiek dopuszczać? Prokuratura tak ma, że wszystko utajnia. Skończy to da znać, co ustaliła. Jak na razie, to prokuratura nic na tacy nie podała.

Czarne skrzynki z Tuplewa