Czarne tablice

Data: 2009-12-30 21:06:10
Autor: J.F.
Czarne tablice
On Wed, 30 Dec 2009 20:29:24 +0100,  kamil_pl wrote:
Zauważyłem ze w miescie w ktorym mieszkam (LDZ) wsrod samochodow ktore posiadaja jeszcze czarne tablice rejestracyjne (obecne zarejestrowanie przed majem 2000) powtarzaja sie szczegolnie czesto dwie marki samochodow. Mianowicie sa to albo Toyoty typu Carina, Corolla, oraz Daewoo takie jak Nubira, Leganza, ale tez chociażby Tico, stojac w korkach na codzien zaczalem z ciekawosci zwracac na ten powtarzajacy sie fakt uwage (nawet pstrykalem troche fotek aby zrobic statystyke heh). Jak sadzicie czemu akurat padlo na te samochody, natomiast tak ciezko spotkac cokolwiek innego jak na przyklad Seat, VW, Citroen, Opel, BMW, Nissan itp itp itp... ???

Lata 98-00 to byl wysyp daewoo w kraju.

BMW z nowka z salonu to raczej nie ta bajka, a kilkuletni sprowadzany
mialby dzis kilkanascie lat .. czyzby juz na zlomowiskach ? O ile pamietam to niedrogie byly tez wtedy wlasnie toyoty c i c, honda
civic - choc to nie ta skala sprzedazy.
Z Daewoo konkurowal fiat oczywiscie - siena, palio, chyba CC. Skoda .. chyba felicja wtedy obowiazywala. No i Opel wciskal Astre.

Pozostaje pytanie - slabo sie rozgladales, czy posiadacze fiatow nie
sa tak zadowoleni ze swoich pojazdow jak posiadacze Daewoo :-)

No bo opel to wiadomo - jak mozna byc zadowolonym z 60KM w silniku i
rdzy na wylot :-)

Trzeba sie bylo przed swietami udac na parking supermarketu - byloby
co zliczac. Moze jutro rano ? J.

Data: 2009-12-30 23:18:09
Autor: ksoniek
Czarne tablice
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3ibnj5l7h1gvb1r5roseoalj9oaok9aesm4ax.com...
[...]

zgadzam się całkowicie
Daewoo było tanie i okazało się bardzo wytrzymałe. Nadal na ich płytach są produkowane samochody więc o czymś to moze świadczyć.

Jak kogoś było stać na nówkę BMW, Merca czy coś z tej klasy to zapewno sprzedał po maks 6 latach (raty) lub po słaceniu leasingu więc tablice się zmieniły już na nowe.

Ja miałem Kię Clarus z 1999 roku sprzedałem w tym roku jeszcze na czarnych blachach. Samochód nie psuł się wogóle - tylko eksploatacyjne koszty były w nim.

Czarne tablice