Czarne tablice

Data: 2009-12-30 21:41:10
Autor: Artur Maśląg
Czarne tablice
kamil_pl pisze:
Zauważyłem ze w miescie w ktorym mieszkam (LDZ) wsrod samochodow ktore posiadaja jeszcze czarne tablice rejestracyjne (obecne zarejestrowanie przed majem 2000) powtarzaja sie szczegolnie czesto dwie marki samochodow. Mianowicie sa to albo Toyoty typu Carina, Corolla, oraz Daewoo takie jak Nubira, Leganza, ale tez chociażby Tico, stojac w korkach na codzien zaczalem z ciekawosci zwracac na ten powtarzajacy sie fakt uwage (nawet pstrykalem troche fotek aby zrobic statystyke heh). Jak sadzicie czemu akurat padlo na te samochody, natomiast tak ciezko spotkac cokolwiek innego jak na przyklad Seat, VW, Citroen, Opel, BMW, Nissan itp itp itp... ???

Widzisz, Toyoty Corolle i Cariny z tamtych lat to samochody nie do
zdarcia, więc nie ma sensu zmieniać tego na coś nowszego i gorszego.
Daewoo z tamtych lat również są mało awaryjne i odporne na eksploatację
w Polsce - były tanie i świetnie się sprawdziły.  Cytryn jest stosunkowo
niewiele i nic dziwnego, że ciężko spotkać na starych blachach - reszta
wymienionych marek, cóż ...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-01-01 12:31:26
Autor: Przemek
Czarne tablice
Artur Maśląg wrote:

Widzisz, Toyoty Corolle i Cariny z tamtych lat to samochody nie do
zdarcia, więc nie ma sensu zmieniać tego na coś nowszego i gorszego.

Po Toruniu jezdzi yaris na czarnych blachach - jak go pierwszy raz spotkalem to az sprawdzilem  od kiedy sprzedawali yarisa bo
 wydalo  mi sie to podejrzane :) Swoja droga ceny wywolawcze  na allegr. yarisow z poczatku produkcji  mocno mnie zdiwily -widac ze narod
mocno wierzy w  legendarna jakosc toyoty - zadac kilkanascie tys za 11 letnie miejskie jezdzidelko :) , ja bym wolal za ta kase kupic cos mlodszego i  lepiej wyposazonego
np fiata punto  II czy stilo

Czarne tablice