Czarne tablice

Data: 2009-12-31 11:51:21
Autor: Axel
Czarne tablice
"kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> wrote in message
news:hhg9mn$fld$1achot.icm.edu.pl...
Zauważyłem ze w miescie w ktorym mieszkam (LDZ) wsrod samochodow ktore posiadaja jeszcze czarne tablice rejestracyjne (obecne zarejestrowanie
przed  majem 2000) powtarzaja sie szczegolnie czesto dwie marki
samochodow.  Mianowicie sa to albo Toyoty typu Carina, Corolla, oraz
Daewoo takie jak  Nubira, Leganza, ale tez chociażby Tico, stojac w
korkach na codzien  zaczalem z ciekawosci zwracac na ten powtarzajacy
sie fakt uwage (nawet  pstrykalem troche fotek aby zrobic statystyke
heh). Jak sadzicie czemu  akurat padlo na te samochody, natomiast tak
ciezko spotkac cokolwiek innego  jak na przyklad Seat, VW, Citroen,
Opel, BMW, Nissan itp itp itp... ???

Odpowiem z pozycji posiadacza takiego auta - Nubira SX kombi '99. Auto jest pojemne, w miare wygodne, jezdzi, naprawy nie sa drogie, blacha sie nie sypie, a pieniedzy ze sprzedazy nie dostane praktycznie zadnych. Autem od 8 lat jezdzi zona, ja w tym czasie zmienilem 3 samochody. Nubira pewnie pojezdzi jeszcze ze 2 lata (chyba, ze sie rozsypie).

--
Axel

Czarne tablice