Czarne tablice

Data: 2009-12-31 16:35:58
Autor: marjan
Czarne tablice
Mój Punciak, kupiony w 1999 roku nowy w salonie przez rodziców służył im przez niecałe 10 lat, potem odkupiłem go ja (robiąc się tylko współwłaścicielem, zatem tablice pozostały te same) i planuję nim jeszcze parę lat pojeździć, więc jak nie przyjdzie nic nieprzewidzianego to prędko białych tablic nie zobaczy.
Co jak co, demon mocy, prędkości, ani wielkości to on nie jest, ale tani w utrzymaniu, w sam raz dla studenta :)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Czarne tablice