Czarne tablice za granicą

Data: 2012-03-14 10:45:21
Autor: Jacek Maciejewski
Czarne tablice za granicą
Cześć
Czy wolno jeździć na czarnych, starych tablicach rejestracyjnych w
państwach grupy Schengen? Obiło mi sie o uszy że nie, ale kto to teraz
kontroluje, przecież obce drogówki się takimi duperelami raczej nie
zajmują?
--
Jacek

Data: 2012-03-14 14:13:34
Autor:
Czarne tablice za granicą
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał(a):
Cześć
Czy wolno jeździć na czarnych, starych tablicach rejestracyjnych w
państwach grupy Schengen? Obiło mi sie o uszy że nie,

Pewnie w maglu byłeś co?

Data: 2012-03-14 14:32:29
Autor: Grejon
Czarne tablice za granicą
[...]

Można, tylko musisz mieć naklejkę PL. (Ale tego chyba też nie kontrolują)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Czarne tablice za granicą