Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"

Data: 2018-02-08 09:10:05
Autor: Lord Donald
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"

- Nie można mówić o zaskoczeniu ws. decyzji o moim odwołaniu, ponieważ ta koalicja miała wyraźną większość głosów - tak Ryszard Czarnecki swoje odwołanie z funkcji wiceprzewodniczącego Parlamentu Europejskiego.

https://www.wprost.pl/polityka/10102691/czarnecki-komentuje-swoje-odwolanie-chce-dalej-patrzec-sobie-w-twarz-w-lustrze.html

Widać nadal UE chce odgórnie rządzić w naszym kraju pomijając  nasz demokratycznie wybrany rząd. Po za tym dziwna jest ta instytucja w której reguły głosowania za każdym razem są zmieniane na potrzeby dyktatu.

Myślę, że już czas podziękować UE. Z cła będąc krajem w środku europy zarobimy więcej niż te zasrane ich dotacje za które musimy płacić, o wiele większy haracz. Nie wiem po co siedzimy w tej gnijącej strukturze? Wychodzi jedynie aby antypolskie gnidy, tym współczesnego szmalcownika typu stajdak i jego kilkanaście hejterskich wcieleń, mogli bez klepania wizy spokojnie ciągnąc frycowi druta i poniżać nasz kraj w niewoli u fryca. Nie wiem po co mamy utrzymywać koryta szmalcowników typu Tusk i jego mafijnej organizacji stworzonej i kierowanej u nas w kraju przez jego przydupasa Grzesia, którzy jako politycy nie mają nam nic do zaoferowania, a jedyny ich cel to zrobić wszystko aby zniszczyć nasz kraj, aby ostatecznie chaosie i nędzy jakiej nam życzą przejąc koryto i jak w czasie 2 wojny światowej wyszmelcować Francuziskom i Szwabom. Po prostu w ślad za Wielką Brytanią musimy podziękować cwaniaczkom z zachodu i pokazać im przysłowiowy gest Kozakiewicza.

Data: 2018-02-08 00:19:54
Autor: japanizer
On Thursday, February 8, 2018 at 5:10:06 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"

Panie Czarnecki, raz zostałeś targowicą, to na całe życie będziesz targowicą. Inna wersja tego powiedzenia była ze słowem na literę k. Dalej będziesz patrzeć na twarz k. w lustrze.

Data: 2018-02-08 09:50:19
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Grafini von PO ma problemy z patrzeniem w lustro?

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 14:39:24
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+jmil9f51ff-i284@wp.eu...
[...]

Trzymając białą różę nie ma! :-) Co, bronisz tego spaślaka?

Poczytaj sobie: https://tinyurl.com/90-procent-wazeliny

CL

Data: 2018-02-08 15:50:45
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 09:50, A. Filip pisze:
[...]

Kretyni jak ty nie mają problemu z oglądaniem w lustrze swojej szpetnej gęby.

--
stevep

Data: 2018-02-08 15:52:13
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Wiesz to na podstawie swojego przypadku?

Data: 2018-02-08 16:09:58
Autor: A. Filip
"Ciemny Lud  - (c)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
[...]

Dlaczego sądzisz innych po sobie?

Data: 2018-02-08 16:21:24
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

"Ciemny Lud  - (c)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
> Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

> Załosny jesteś.
>
> CL Dlaczego sądzisz innych po sobie?

To że ty jesteś żałosny nie znaczy że inni też są :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 18:24:28
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+rc52ljw1sf-i284@wp.eu...
"Ciemny Lud  - (c)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
Załosny jesteś.
Dlaczego sądzisz innych po sobie?

Idziesz w zaparte chociaz jesteś takim samym dwulicowym kretaczem jak w temacie.

CL

Data: 2018-02-10 04:09:04
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 15:52, A. Filip pisze:
[...]

Spadaj debilku.

--
stevep

Data: 2018-02-23 11:27:37
Autor: Zenek Kapelinder
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"
Nie ma problemow z patrzeniem w lustro bo z gazety twarz modelki do lustra przykleila.

Data: 2018-02-24 00:23:09
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 20:27 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Nie ma problemow z patrzeniem w lustro bo z gazety twarz modelki do  lustra przykleila.
Szkoda, że nie dupa bo byś ją wykorzystał.

--
stevep

Data: 2018-02-24 09:20:30
Autor: Komunisci i Złodzieje - (c) J. Brudziński - PiS
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zewwkvi0x3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Sądzisz, że Zenus uwielbia lizanie? ;-))

CL

Data: 2018-02-24 16:27:17
Autor: stevep
W dniu 2018-02-24 o 09:20, Komunisci i Złodzieje - (c)  J. Brudziński - PiS pisze:
[...]

On chyba woli się ślinić.

--
stevep

Data: 2018-02-23 14:18:38
Autor: Lord Donald
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"
Wy POsrańcy macie dziwny zwyczaj zarzucania swoim przeciwnikom swoich własnych wad. Przecież domena szmalcownika i targowicy jest waszą cechą. Jeszcze niedawno posądzaliście Polaków o faszyzm.

Ja bym POsrańców o faszyzm nie posądzał mimo, że wierna służba niemieckim faszystom jest marzeniem ich wodza Tuska i była wręcz tradycją rodzinną. Nawet nie zmienia tu nic szlachetne prusackie pochodzenie ich wodza. Sam fakt, że cała POsrana banda wysługuje się niemieckim faszystom pod ich dyktando niszcząc nasz kraj nie czyni z nich w oczach ich niemieckich mocodawców faszystów, chociaż wielu co lizało rowa szwabom by chciało. Dla Szwabów Polacy ci co tak się wysługiwali Niemcom podczas 2 wojny światowej to się nazywali kapo, szmalcownicy ale nigdy nie byli faszystami jak pragnęli. A więc szmalcownictwo i kapownictwo z drugiej wojny światowej teraz to tylko mentalność gnid od POsrańców, tuska, itp... a nawet i takiej nic nie znaczącej zniewolonej i upodlonej przez szwabów gnidy typu srajdak, wiernie im służącej powielającej tutaj niezliczone hejterskie nicki .

Tak samo Targowiczanie to podobnie jak teraz POsrańcy, wcześniej szmalcownicy i kapo za 2 wojny światowej. Targowiczanie to wcześniejsza wersja POsrańców za czasów rozbiorów, którzy podobnie jak teraz próbowali doprowadzić do rozbiorów dokonali tego wtedy z pozytywnym skutkiem. Takie zachowania POsrańców są w naszym kraju już normą wcześniej, Radziejewscy za potopu szwedzkiego, a nawet rozpad dzielnicowy miał podobne gnidy jak my teraz POsrańców.

Ja bym klecholubnych PiSuarów posądził o mocherową kleszolubną tępotę, ale o kraj dbają. Śmieszny jest teraz posądzanie ich o specjalność POsrańców, szmalcownictwo, kapowanie, targowicę. A więc o to czego nawet nie ukrywają w swoim zachowaniu POsrańcy, co dla każdeko Polaka jest widoczne i oczywiste.

Data: 2018-02-23 05:50:18
Autor: japanizer
On Friday, February 23, 2018 at 10:18:39 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
Wy POsrańcy macie dziwny zwyczaj zarzucania swoim przeciwnikom swoich własnych wad. Przecież domena szmalcownika i targowicy jest waszą cechą. Jeszcze niedawno posądzaliście Polaków o faszyzm.

Znowu coś po***ałeś. Targowica to domena Kościoła, z którym pod rękę idzie PiS.

A co z twoim prezydentem Tarnobrzega, którego oskarżałeś o bycie z PO jak go za rękę podczas korupcji przyłapali, a wyszło, że jest pisiorek? Rozdwojenie jaźni masz?

Data: 2018-02-23 15:25:08
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Tak samo Targowiczanie to podobnie jak teraz POsrańcy, wcześniej szmalcownicy i kapo za 2 wojny światowej. Targowiczanie to wcześniejsza

Targowica to przodkowie pisuaru, pzprowski aparatczyku :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-23 18:51:40
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Pojebaniec "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p6p4bd$dkn$1gioia.aioe.org...
Wy POsrańcy macie dziwny zwyczaj zarzucania swoim przeciwnikom swoich własnych wad. Przecież domena szmalcownika i targowicy jest waszą cechą. Jeszcze niedawno posądzaliście Polaków o faszyzm.

Wy PZPR-owskie POjeby macie zwyczaj zarzucania swoim przeciwnikom swoich własnych teorii historii Polski. Przecież to wy macie ręce Polaków we krwi. Domena złodzieja, kapusia, lizusa, wielbiciela Lenina i "matuszki" ZSRR jest waszą wspólną cechą. To wy zakatowaliście polskich patriotów z AK. To wy sługi Moskwy gotowi byliście sprzedać Polskę a dzis usiłujecie przerzucić odpowiedzialność na kogo? Na moje pokolenie? Idioto, nie chce powrotu twojego PRL i nie zyczę sobie by takie komusze POjeby urządzały mi mój kraj. Tacy jak ty potrzebuja wroga. Żywego! By mozna za wszystko co takie kanalie jak ty zrobiły oskarzyć Niemca, Żyda czy cholera wie jeszcze kogo. Ani razu nie wspomniałeś o swoim ukochanym ZSRR/Rosji który łapami takich siepaczy jak ty gnębił Polaków przez lata. PO nie jest spadkobiercą "Solidarność", to Śniadek dziś z łaski PiS zasiada w ławach sejmowych, a Andrzej Duda ("stał gdzie stało ZOMO") jest hołubiony przez PiS. Nie wpsomnę o Stachu Piotrowiczu, prokuratorze stanu wojennego który :uniewinniał" działaczy "S". Jak dotąd znalazł się taki tylko jeden a i ten zaprzecza, że było tak jak chce St.Piotrowicz. Twoja obecnośc na psp jako pogrobowca PZPR ma służyc jednemu: wybielaniu PZPR-owskich drani, którzy znaleźli przystań w PiS.

CL

Data: 2018-02-08 09:30:22
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

W UE nie toleruje się targowicy - pora wystapić :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 09:52:46
Autor: A. Filip
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
[...]

*Już*?  Nie. Być przekonanym że to kwestia nie "czy" ale tylko "kiedy"
 to można już.

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 12:19:40
Autor: boukun
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"
Użytkownik "Presidente de San Escobar"  napisał w wiadomości grup
[...]

Hmm, ta kobieta nie będzie miała już nigdy szacunku wśród narodu polskiego!

Szmalcownictwo wciąż ma się świetnie choć to proceder stary jak
Świat! O wiele starszy od tego tradycyjnie uznawanego za ,,najstarszy
zawód świata"...

boukun

Data: 2018-02-08 04:40:36
Autor: japanizer
On Thursday, February 8, 2018 at 9:11:21 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
W dniu 08.02.2018 o 12:19, boukun pisze:
> Użytkownik "Presidente de San Escobar"  napisał w wiadomości grup
> Świat! O wiele starszy od tego tradycyjnie uznawanego za ,,najstarszy
> zawód świata"...

Geneza PO jest jedna znana od rozbioru dzielnicowego. PO mają dziwny zwyczaj zarzucania swoim przeciwnikom swoich własnych wad. Przecież domena szmalcownika i targowicy jest ich cechą.

Śmieszne jest, gdy "prawdziwepolaki" starają się błysnąć, a jedyne co im wychodzi, to nieznajomość historii własnego narodu.

Poczytaj, co to była ta targowica, do czego dążyła, i dlaczego potem powieszono tylu biskupów KK. A potem pomyśl, dlaczego pisiorkom tak po drodze jest z biskupami i KK. Sytuacja niemal identyczna, tylko kilkaset lat równicy - historia zatoczyła koła. PiS to nowa targowica.

Data: 2018-02-08 13:58:34
Autor: t-1
W dniu 2018-02-08 o 13:40, japanizer@japanizer.org pisze:

historia zatoczyła koła. PiS to nowa targowica.

Dobre, złodziej krzyczy łap złodzieja.
Na szczęście można poznać kto zacz, po gorejącej czapce.

Data: 2018-02-08 05:20:44
Autor: japanizer
On Thursday, February 8, 2018 at 9:58:35 PM UTC+9, t-1 wrote:

> historia zatoczyła koła. PiS to nowa targowica.
> Dobre, złodziej krzyczy łap złodzieja.
Na szczęście można poznać kto zacz, po gorejącej czapce.

Ano, w 100% masz rację:

https://hairwald.files.wordpress.com/2017/11/targowica.jpg

Data: 2018-02-08 14:50:47
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> historia zatoczyła koła. PiS to nowa targowica.

Dobre, złodziej krzyczy łap złodzieja.
Na szczęście można poznać kto zacz, po gorejącej czapce.

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

https://youtu.be/XKqLUdwog48

boukun

Data: 2018-02-08 16:10:54
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2018 o 14:50, boukun pisze:
> [...]

Ano, w 100% masz rację:

https://hairwald.files.wordpress.com/2017/11/targowica.jpg
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nic dodać nic ująć. Facet bezbłędnie określił swoje zamiary. W imię czego i kogo działa jest oczywiste, mocodawcy są zszokowani na nieudolność swoich namiestników u nas w kraju.

Data: 2018-02-08 14:04:10
Autor: Presidente de San Escobar
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-02-08 o 13:40, japanizer@japanizer.org pisze:

> historia zatoczyła koła. PiS to nowa targowica.
> Dobre, złodziej krzyczy łap złodzieja.
Na szczęście można poznać kto zacz, po gorejącej czapce.

Wszyscy wiedzą że Pisuar to targowica :DDDDDDDDDDD
A ty to widać z tych "mów że to nie twoja ręka" :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 14:51:55
Autor: boukun
> [...]

Wszyscy wiedzą że Pisuar to targowica :DDDDDDDDDDD
A ty to widać z tych "mów że to nie twoja ręka" :DDDDDDDDDDd

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

https://www.google.pl/search?q=po+targowica&client=firefox-b-ab&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwir99LtupbZAhUCdCwKHXCqCHkQ_AUICigB&biw=1366&bih=634

boukun

Data: 2018-02-08 14:41:02
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2018 o 13:40, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

No dobre, to żeś zabłysnął. Mam za tym rozumieć kto z klechami to sprzedaje kraj, dziwna wasze POsrane rozumowanie. A jeszcze nie dawno Tusk czołgał... się przed Glempem aby ten pomógł mu wygrać wybory, po za tym klechy najwięcej zyskały za PO przez ostatnie 27 lat. Klecholubne PiS nie dały im tyle ile dali im PO. Po za tym klecholubnosć nie ma tu nic do znaczenia, dziwne wasze POsrane argumenty, nadal macie nadzieję brać ludzi na debilne stereotypy. Tu porównanie do szmalcownictwa, targowicy, itp... jest proste, PO nawet togo nie ukrywała, "za ich rządów została z kraju kamieni kupa..." jak mówili wasi wodzowie chwaląc się w apogeum swoich rz?ądów, rozkradli kraj, zniszczyli gospodarkę działając na rzecz Niemiec i pod ich dyktando doprowadzając państwo niemal do 4 rozbioru. To jest jedyne porównanie. Nie wyjeżdżaj z jakimiś klechami, to rze Polacy nie znoszą klech nie oznacza, że kłamstwami na ich temat wybielicie swoje gnidy z PO.

Data: 2018-02-08 05:48:20
Autor: japanizer
On Thursday, February 8, 2018 at 10:41:04 PM UTC+9, Lord Donald wrote:

> No dobre, to żeś zabłysnął. Mam za tym rozumieć kto z klechami to sprzedaje kraj, dziwna wasze POsrane rozumowanie. A jeszcze nie dawno Tusk czołgał... się przed Glempem aby ten pomógł mu wygrać wybory, po za tym klechy najwięcej zyskały za PO przez ostatnie 27 lat. Klecholubne PiS nie dały im tyle ile dali im PO.

Widzę sraczka cię ogarnia, bo dawno tyle kłamstw do jednej wiadomości nie upchałeś.

https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2016/04/8f9eca1969ac0f4e107a31faa22d5636.jpg

PiS == targowica

Data: 2018-02-08 14:55:14
Autor: boukun
> [...]
PiS nie dały im tyle ile dali im PO.

Widzę sraczka cię ogarnia, bo dawno tyle kłamstw do jednej wiadomości nie

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

http://bi.gazeta.pl/im/0a/7b/14/z21476874IH,Wybory-przewodniczacego-Rady-Europy.jpg

boukun

Data: 2018-02-08 15:53:43
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2018 o 14:48, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

To sobie poczytaj skąd się brali sprzedajni biskupi i papierze w tamtych czasach. Cały ten syf pochodził z Niemiec, nawet Niemcy decydowali kto będzie papieżem. To już masz porównanie teraz Niemcy tak samo władają UE, i podobnie jak kiedyś nasłali na Polskę swoich namiestników tak teraz nasłali POsrańców. To co robili POsrańcy, i ich wcielenia, AWS, UW, ... poprzez ostatnie 27 lat, i co dalej robią w imieniu Niemiec nie budzi wątpliwości, schemat jest taki sam. Podobnie wtedy marionetkowi podlegli ówczesnym Niemcom (Prusom, Austriakom) włodarze, doprowadzili kraj do upadku następnie rozebrali. Pochodzenie tych biskupów wcześniej zakonu krzyżackiego nie ma co tłumaczyć. Fryc zawsze robił najazdy na nasz kraj, metody były zawsze takie same, sam Hitler był wsadzony na wodza III rzeszy i poświęcony przez ówczesnego papierza, a polskie kleszki mieli za zadanie odgórne od papierza uciszyć Polaków i pomóc nazistom w okupacji co jak szmalcownicy chętnie robili. A co myślicie że bieżący papież sprzyja Polakom? Święci Angeli i Żabojadom aż miło. Ten wasz papierzyna nie zawaha się poświęcić UE i nasłać ponownie na nas waszych POsrańców. Niestety każdy polityk ma swoich kleszków za plecami, wtedy i miał swoich Kościuszko. Teraz większa część ich jest za PO, Glemp i przyboczni kapelani aferzyści PO, którzy także nagrali się na taśmach. Sam papierzyna katoli święci raczej Tuskowi na polecenie Angeli.

Data: 2018-02-08 16:04:36
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5ho9m$83i$1gioia.aioe.org...
To sobie poczytaj skąd się brali sprzedajni biskupi i papierze w tamtych czasach. Cały ten syf pochodził z Niemiec, nawet Niemcy decydowali kto będzie papieżem.

No patrz pan! To Franek jest Niemcem? ;-)))

Na mózg ci ta komuna padła a nienawiść do PO odbiera ci logiczne myślenie. Co ci Tusk-PO zrobili, że pałasz do nich taką zwierzęcą nienawiścią?

CL

Data: 2018-02-08 16:18:27
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2018 o 16:04, Ciemny Lud  - (c)  J. Kurski - TVPiS pisze:
[...]

Lepiej powiedz ile ci Szwaby i ich namiestnicy z PO płacą, że pałasz taką nienawiścią na nasz kraj? Bo to co tam srajdak ci płacą za upodlanie się za kilka centów robiąc frycom przysłowiowa laskę tą swoją hejterską akcją kilkunastu nicków z których regularnie plujesz na nasz kraj raczej tego nie jest warte. Więc musisz mieć coś jeszcze coś ekstra albo ci obiecali jakiś wakat przy korycie jak tu wrócą.

Data: 2018-02-08 16:59:23
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Lepiej powiedz ile ci Szwaby i ich namiestnicy z PO płacą, że pałasz taką nienawiścią na nasz kraj?

Nieźle jesteś zjebany :DDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-10 04:10:30
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 16:59, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Daj sobie spokój z tym świrem.

--
stevep

Data: 2018-02-12 11:16:04
Autor: Lord Donald
W dniu 10.02.2018 o 04:10, stevep pisze:
[...]

Srajdak powieliłeś się tutaj wielokrotnie. Lepudruki, Pajdaki, Srajdaki, Presidente, itp... Widocznie dali ci coś z tej dotacji UE jaką Grześ zapowiedział bo tak się tutaj powielasz.

https://www.youtube.com/watch?v=XKqLUdwog48&feature=youtu.be

Ale jaką gnida trzeba być aby tak kraj za kilka centów sprzedać. Twój podstawowy wakat szwabskiej dziwki jaki miałeś za POsrańców kiedy to jeszcze nie płacili ci za hejt na nasz kraj raczej był mniej upodlającym zajęciem niż twoje obecne dzisiejsze. Ciekawe jaka musi być z ciebie zjechana przez fryców szwabska dziwka po tylu latach eksploatacji u szwaba, że musisz się tak upodlać i sprzedawać się tutaj na hejcie aby nie zdechnąć tam z głodu.

Data: 2018-02-12 18:08:37
Autor: Szmaty! Szmaty! - (c) K. Pawłowicz - PiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5rph4$1mtg$1gioia.aioe.org...
[...]

Zapomniałeś o Napoleonie, Saszy Morozowie i innych którzy lęgna sie w twojej skołatanej nerwami łepetynie. Do modlitwy dziadek!

CL

Data: 2018-02-08 18:34:24
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5hpo2$asn$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie mam nic wspólnego ze "szwabami". Znów ci na mózg padło? Nie płaci mi tez PO. Jestem tu dla rozrywki by wkurzać takich tłumoków jak ty! ;-))))

że pałasz taką nienawiścią na nasz kraj?

Nie pieprz zapluty komuchu!  Nienawiść az kapie ci z twego ryja!

Bo to co tam srajdak ci płacą

Nikt mi nie płaci.Tobie za opluwanie Polski płaci Kreml. ;-)))

za upodlanie się za kilka centów robiąc frycom przysłowiowa laskę

To jednak prawda, że za czasów PRL-PZPR obciągałeś NRD-owskim komuchom! ;-)))

tą swoją  hejterską akcją kilkunastu nicków

Wkurzam cię staruchu? Jakoś nie straszysz już dołem z wapnem ty komuszy bydlaku!

z których regularnie plujesz na nasz kraj

Ty i tobie podobni to nie nasz kraj. Zostań w tym swoim kołchozie ze swoja nienawiścią.

raczej tego nie jest warte.

Robiłeś laskę NRD-owcom to wiesz! Szaaaaaaach! I Maaaaat!!! ;-))))

Więc musisz mieć coś jeszcze coś ekstra

Czy to parwda że po zrobieniu im laski pozwalali ci wypłukać ryj w zlewkach piwnych? ;-))))

albo ci obiecali jakiś wakat przy korycie jak tu wrócą.

No i jak ci poszło? Obiecali? I co? Odbyt zszyłeś? ;-))))

Stary głupcze! Modlić ci się czas, a nie pluć na Polskę!

CL

Data: 2018-02-09 15:36:01
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 16:18 Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:

[...]

No, no, ale piękny przypadek ciężkiego kretynizmu.

--
stevep

Data: 2018-02-09 22:44:04
Autor: Presidente de San Escobar
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

> [...]

No, no, ale piękny przypadek ciężkiego kretynizmu.

Nie dość że zrobili z niego bezpłatnego pachołka bez mózgu,
to jeszcze stał się kretynem. Bidok fiksuje, ale jazda :DDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 16:20:53
Autor: Presidente de San Escobar
"Ciemny Lud  - \(c\)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> napisał(-a):

> [...]

Na mózg ci ta komuna padła a nienawiść do PO odbiera ci logiczne myślenie. Co ci Tusk-PO zrobili, że pałasz do nich taką zwierzęcą nienawiścią?

Spowodowali że zdolni mogą zarabiać godne pieniądze, a on chciałbym aby wszyscy
(razem z nim nieudolniakiem) zarabiali po tyle samo :DDDDDDDDDDDDDDDDDddd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 14:48:25
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5hk1d$9v$1gioia.aioe.org...
[...]

4u - https://www.youtube.com/watch?v=n4rMYl-gwMY

http://natemat.pl/211911,pieniadze-na-amber-gold-pochodzily-ze-skok-ow-posel-brejza-staje-sie-coraz-problemem-dla-prawa-i-sprawiedliwosci

CL

Data: 2018-02-08 13:11:19
Autor: Lord Donald
[...]

Geneza PO jest jedna znana od rozbioru dzielnicowego. PO mają dziwny zwyczaj zarzucania swoim przeciwnikom swoich własnych wad. Przecież domena szmalcownika i targowicy jest ich cechą. Raczej co my Polacy uważamy za obrzydzenie u nich jest po prostu normalnością. Nawet na tyle ohydną aby ich działacze okradali ludzi dzisiaj z domów na w ten sposób pozyskane glejty przez ich pradziadków jak Walz, itp...

Ja bym jedynie PO o faszyzm nie posądzał mimo, że wierna służba niemieckim faszystom jest marzeniem ich wodza Tuska i była wręcz tradycją rodzinną. Nawet nie zmienia tu nic szlachetne prusackie pochodzenie ich wodza. Sam fakt, że cała PO banda wysługuje się niemieckim faszystom pod ich dyktando niszcząc nasz kraj nie czyni z nich w oczach ich niemieckich mocodawców faszystów. Chociaż wielu co lizało rowa szwabom by chciało dołączyć do niemieckiego grona nazistów. Dla Szwabów Polacy ci co tak się wysługiwali Niemcom podczas 2 wojny światowej to się nazywali kapo, szmalcownicy. Nie tylko u Polaków ale także i Niemców tacy jak oni budzili odrazę, i nigdy nie byli nazistali jak pragnęli i za co byli gotowi się upodlić. A więc szmalcownictwo i kapownictwo z drugiej wojny światowej teraz to tylko mentalność gnid od PO, tuska, itp... a nawet i takiej nic nie znaczącej zniewolonej i upodlonej przez szwabów gnidy typu srajdak, wiernie im służącej powielającej tutaj niezliczone hejterskie nicki .

Tak samo Targowiczanie to podobnie jak teraz PO, wcześniej szmalcownicy i kapo za 2 wojny światowej. Targowiczanie to wcześniejsza wersja PO jaka jest za czasów rozbiorów, którzy podobnie jak teraz próbowali doprowadzić do rozbiorów, i jak dokonali tego wtedy z pozytywnym skutkiem. Takie zachowania PO są w naszym kraju było już normą wcześniej, Radziejewscy za potopu szwedzkiego, a nawet rozpad dzielnicowy miał podobne gnidy jak my teraz PO.

Data: 2018-02-08 14:03:21
Autor: Presidente de San Escobar
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Geneza PO jest jedna znana od rozbioru dzielnicowego.

Zgadza się - wtedy Pis już istniał jako targowica.
Analogicznie protoplaści PO uchwalili konstytucję.
Twoi dziadkowie to wiadomo kim byli :DDDDDDDDDDddd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 16:28:50
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2018 o 14:03, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Tyś lepszy historyk niż wasz Grześ, nawet mądrzejszy od Rysia jesteś. Ale mnie to nie dziwi tam takich jak ty pełno i dzięki takim jak ty ci się tak długo utrzymali przy korycie. Gratuluję wam 26 lat rządów od okrągłego stołu. Ale i głupota ludzka ma swoje granice co w końcu doprowadziło że utraciliście koryto i raczej patrząc na to jak was Polacy w kraju widzą za szybko tu nie wrócicie. Angela będzie musiała wam przedłużyć finansowanie waszego rządu cieni na uchodźstwie o kilkadziesiąt lat, skoro nawet nie jesteście wymleć prostego populistycznego programu wyborczego a jedyne co potraficie to pluć i szkodzić naszemu krajowi zwanego przez was "Tym". Ale jak się mówi na nic wasz jazgot, to nic więcej jak barani hejt, bo psy szczekają a karawana dalej idzie. Te wasze szczekanie w UE jest tyle samo warte co cała UE, na pewno nie długo tej UE nie będzie a wy tam dalej będziecie szczekać, a nas kraj będzie miał się dobrze mimo waszej złości.

Data: 2018-02-08 07:49:36
Autor: japanizer
On Friday, February 9, 2018 at 12:28:54 AM UTC+9, Lord Donald wrote:
> Analogicznie protoplaści PO uchwalili konstytucję.
> Twoi dziadkowie to wiadomo kim byli :DDDDDDDDDDddd

Pośpiewaj sobie pisiorku swoją ulubioną pieśń, marzenia są za darmo!

https://www.youtube.com/watch?v=G1zQbBzFjJ8

Data: 2018-02-08 18:37:19
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5hqbh$c0c$1gioia.aioe.org...
[...]

Staruszku, za różaniec się bierz! Modlitewniki sylabizuj. Ręcznikiem sobie parszywą mordę wycieraj. Zaplujesz się chłopie tą swoją chorą nienawiścią! Twój czas się kończy! Dlatego tak plujesz i zioniesz niestrawioną gorzałą! ;-)))))

CL

Data: 2018-02-08 14:40:43
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5hep7$1mnt$1gioia.aioe.org...

Geneza PO jest jedna znana od rozbioru dzielnicowego.

Buhhahahahahhahahahahahhahahahahahahahahaaa a nie wcześniej? ;-)))

Data: 2018-02-08 10:45:28
Autor: Reolo
Czarnecki niech patrzy do upadłego.

Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w
lustrze"

PiSCzarnecki niech patrzy do upadłego.
Najważniejsze, że inni nie będą musieli patrzeć na takiego
wiceprzewodniczącego, który kompromituje Polskę i Polaków.

Data: 2018-02-08 10:53:28
Autor: A. Filip
"Reolo" <netroile@plai.pl> pisze:
[...]

Róża von PO kogo kompromituje jako europosłanka?
Tylko siebie?  Tylko klub PO? Tylko to co w euro-parlamencie prezentuje?

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 02:01:56
Autor: japanizer
On Thursday, February 8, 2018 at 6:53:37 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> wiceprzewodniczącego, który kompromituje Polskę i Polaków.

Róża von PO kogo kompromituje jako europosłanka?

Czarneckiego i jego pisiorskich nazioli. Czyli ciebie również.

Data: 2018-02-08 11:13:23
Autor: A. Filip
Czarnecki niech patrzy do upadłego ["Honor" von PO "obroniony"]
> [...]

Róża von PO kogo kompromituje jako europosłanka?

Czarneckiego i jego pisiorskich nazioli. Czyli ciebie również.

_Twoim zdaniem_.  Większość wyborców nie stoi PO twojej stronie.
Należy rozwiązać Naród i wybrać nowy?

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 02:16:41
Autor: japanizer
On Thursday, February 8, 2018 at 7:13:24 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Czarneckiego i jego pisiorskich nazioli. Czyli ciebie również..

_Twoim zdaniem_.  Większość wyborców nie stoi PO twojej stronie.
Należy rozwiązać Naród i wybrać nowy?

Nie. Wystarczy, jak przestaniesz kłamać, naziolku.

http://www.rp.pl/Unia-Europejska/180209533-Sondaz-Czy-slusznie-odwolano-Ryszarda-Czarneckiego.html

  Większość (52,3 proc.) respondentów w sondażu SW Research dla serwisu rp.pl   uważa, że Ryszard Czarnecki nie powinien sprawować funkcji   wiceprzewodniczącego Parlamentu Europejskiego po tym, jak porównał   europosłankę Różę Thun do szmalcowników.

Data: 2018-02-08 11:36:27
Autor: A. Filip
> [...]

  Większość (52,3 proc.) respondentów w sondażu SW Research dla serwisu rp.pl   uważa, że Ryszard Czarnecki nie powinien sprawować funkcji   wiceprzewodniczącego Parlamentu Europejskiego po tym, jak porównał   europosłankę Różę Thun do szmalcowników.

Ile procent respondentów było przeciw misjom WP w Iraku i Afganistanie a
większość Sejmowa miała to w dupie?
Większość może (teraz) jest przeciw ale dla większości "honor"
europosłanki von PO to sprawa trzeciorzędna.  Misyjki było sprawą
drugorzędną przy wyborze partii i obie frakcje POPiS spokojnie miały
zdanie większości wyborców głęboko w dupie u afroamerykanina.

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 14:41:17
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+92q1nnmh6f-i284@wp.eu...
Róża von PO kogo kompromituje jako europosłanka?
Tylko siebie?  Tylko klub PO? Tylko to co w euro-parlamencie prezentuje?

To: https://tinyurl.com/90-procent-wazeliny

CL

Data: 2018-02-08 15:53:45
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 10:53, A. Filip pisze:
[...]

Chyba ty kompromitujesz nie tylko siebie, gdybym miał takiego potomka zapadłbym się pod ziemię ze wstydu.

--
stevep

Data: 2018-02-08 16:03:32
Autor: A. Filip
[...]

A sam za siebie się nie zapadniesz?  Szkoda.

To nie styl (z) Gazety Wyborczej "Ja, jako (dyżurna) Polka wstydzę się za ..."?

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 16:07:06
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+h3liec9t8f-i284@wp.eu...

To nie styl (z) Gazety Wyborczej "Ja, jako (dyżurna) Polka wstydzę się za ..."?

GW nie jest na pasku Torunia.

CL

Data: 2018-02-08 16:12:29
Autor: A. Filip
[...]

A napiszesz na czyim jest? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 18:39:36
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+as229hypof-i284@wp.eu...
[...]

To ty nie wiesz? Masz pejsy nie wiesz? ;-))))))

CL

Data: 2018-02-10 04:11:48
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 16:03, A. Filip pisze:
[...]

Spadaj pisowski przygłupie.

--
stevep

Data: 2018-02-08 14:37:06
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5h0ks$s6a$1gioia.aioe.org...
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"

Żałosny człowieczek. Sądził, że tak jak PRL-pis wszystko mu wolno i oberwał po łapach. Ile to juz razy nasz Richard "patrzył na siebie w lustrze"?

Mając takiego teścia (obecnie) https://tinyurl.com/y846cj6x i nowego syna https://tinyurl.com/ycz4aq7a

Gdzież to nasz Rysiu nie był?

- Wyborcza Akcja Katolicka
- Katolicki Komitet Wyborczy ,,Ojczyzna"
- ZCHN
- AWS
- Samoobrona RP
- PiS

Zgromadził szaliki i koszulki co dało mu prawo do ubiegania się się w 2017 o stanowisko prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Gdzie wyląduje obecnie naszy Richard? ;-)))

CL

Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"