Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"

Data: 2018-02-08 00:19:54
Autor: japanizer
On Thursday, February 8, 2018 at 5:10:06 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"

Panie Czarnecki, raz zostałeś targowicą, to na całe życie będziesz targowicą. Inna wersja tego powiedzenia była ze słowem na literę k. Dalej będziesz patrzeć na twarz k. w lustrze.

Data: 2018-02-08 09:50:19
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Grafini von PO ma problemy z patrzeniem w lustro?

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 14:39:24
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+jmil9f51ff-i284@wp.eu...
[...]

Trzymając białą różę nie ma! :-) Co, bronisz tego spaślaka?

Poczytaj sobie: https://tinyurl.com/90-procent-wazeliny

CL

Data: 2018-02-08 15:50:45
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 09:50, A. Filip pisze:
[...]

Kretyni jak ty nie mają problemu z oglądaniem w lustrze swojej szpetnej gęby.

--
stevep

Data: 2018-02-08 15:52:13
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Wiesz to na podstawie swojego przypadku?

Data: 2018-02-08 16:09:58
Autor: A. Filip
"Ciemny Lud  - (c)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
[...]

Dlaczego sądzisz innych po sobie?

Data: 2018-02-08 16:21:24
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

"Ciemny Lud  - (c)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
> Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

> Załosny jesteś.
>
> CL Dlaczego sądzisz innych po sobie?

To że ty jesteś żałosny nie znaczy że inni też są :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 18:24:28
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+rc52ljw1sf-i284@wp.eu...
"Ciemny Lud  - (c)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
Załosny jesteś.
Dlaczego sądzisz innych po sobie?

Idziesz w zaparte chociaz jesteś takim samym dwulicowym kretaczem jak w temacie.

CL

Data: 2018-02-10 04:09:04
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 15:52, A. Filip pisze:
[...]

Spadaj debilku.

--
stevep

Data: 2018-02-23 11:27:37
Autor: Zenek Kapelinder
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"
Nie ma problemow z patrzeniem w lustro bo z gazety twarz modelki do lustra przykleila.

Data: 2018-02-24 00:23:09
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 20:27 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Nie ma problemow z patrzeniem w lustro bo z gazety twarz modelki do  lustra przykleila.
Szkoda, że nie dupa bo byś ją wykorzystał.

--
stevep

Data: 2018-02-24 09:20:30
Autor: Komunisci i Złodzieje - (c) J. Brudziński - PiS
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zewwkvi0x3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Sądzisz, że Zenus uwielbia lizanie? ;-))

CL

Data: 2018-02-24 16:27:17
Autor: stevep
W dniu 2018-02-24 o 09:20, Komunisci i Złodzieje - (c)  J. Brudziński - PiS pisze:
[...]

On chyba woli się ślinić.

--
stevep

Data: 2018-02-23 14:18:38
Autor: Lord Donald
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"
Wy POsrańcy macie dziwny zwyczaj zarzucania swoim przeciwnikom swoich własnych wad. Przecież domena szmalcownika i targowicy jest waszą cechą. Jeszcze niedawno posądzaliście Polaków o faszyzm.

Ja bym POsrańców o faszyzm nie posądzał mimo, że wierna służba niemieckim faszystom jest marzeniem ich wodza Tuska i była wręcz tradycją rodzinną. Nawet nie zmienia tu nic szlachetne prusackie pochodzenie ich wodza. Sam fakt, że cała POsrana banda wysługuje się niemieckim faszystom pod ich dyktando niszcząc nasz kraj nie czyni z nich w oczach ich niemieckich mocodawców faszystów, chociaż wielu co lizało rowa szwabom by chciało. Dla Szwabów Polacy ci co tak się wysługiwali Niemcom podczas 2 wojny światowej to się nazywali kapo, szmalcownicy ale nigdy nie byli faszystami jak pragnęli. A więc szmalcownictwo i kapownictwo z drugiej wojny światowej teraz to tylko mentalność gnid od POsrańców, tuska, itp... a nawet i takiej nic nie znaczącej zniewolonej i upodlonej przez szwabów gnidy typu srajdak, wiernie im służącej powielającej tutaj niezliczone hejterskie nicki .

Tak samo Targowiczanie to podobnie jak teraz POsrańcy, wcześniej szmalcownicy i kapo za 2 wojny światowej. Targowiczanie to wcześniejsza wersja POsrańców za czasów rozbiorów, którzy podobnie jak teraz próbowali doprowadzić do rozbiorów dokonali tego wtedy z pozytywnym skutkiem. Takie zachowania POsrańców są w naszym kraju już normą wcześniej, Radziejewscy za potopu szwedzkiego, a nawet rozpad dzielnicowy miał podobne gnidy jak my teraz POsrańców.

Ja bym klecholubnych PiSuarów posądził o mocherową kleszolubną tępotę, ale o kraj dbają. Śmieszny jest teraz posądzanie ich o specjalność POsrańców, szmalcownictwo, kapowanie, targowicę. A więc o to czego nawet nie ukrywają w swoim zachowaniu POsrańcy, co dla każdeko Polaka jest widoczne i oczywiste.

Data: 2018-02-23 05:50:18
Autor: japanizer
On Friday, February 23, 2018 at 10:18:39 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
Wy POsrańcy macie dziwny zwyczaj zarzucania swoim przeciwnikom swoich własnych wad. Przecież domena szmalcownika i targowicy jest waszą cechą. Jeszcze niedawno posądzaliście Polaków o faszyzm.

Znowu coś po***ałeś. Targowica to domena Kościoła, z którym pod rękę idzie PiS.

A co z twoim prezydentem Tarnobrzega, którego oskarżałeś o bycie z PO jak go za rękę podczas korupcji przyłapali, a wyszło, że jest pisiorek? Rozdwojenie jaźni masz?

Data: 2018-02-23 15:25:08
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Tak samo Targowiczanie to podobnie jak teraz POsrańcy, wcześniej szmalcownicy i kapo za 2 wojny światowej. Targowiczanie to wcześniejsza

Targowica to przodkowie pisuaru, pzprowski aparatczyku :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-23 18:51:40
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Pojebaniec "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p6p4bd$dkn$1gioia.aioe.org...
Wy POsrańcy macie dziwny zwyczaj zarzucania swoim przeciwnikom swoich własnych wad. Przecież domena szmalcownika i targowicy jest waszą cechą. Jeszcze niedawno posądzaliście Polaków o faszyzm.

Wy PZPR-owskie POjeby macie zwyczaj zarzucania swoim przeciwnikom swoich własnych teorii historii Polski. Przecież to wy macie ręce Polaków we krwi. Domena złodzieja, kapusia, lizusa, wielbiciela Lenina i "matuszki" ZSRR jest waszą wspólną cechą. To wy zakatowaliście polskich patriotów z AK. To wy sługi Moskwy gotowi byliście sprzedać Polskę a dzis usiłujecie przerzucić odpowiedzialność na kogo? Na moje pokolenie? Idioto, nie chce powrotu twojego PRL i nie zyczę sobie by takie komusze POjeby urządzały mi mój kraj. Tacy jak ty potrzebuja wroga. Żywego! By mozna za wszystko co takie kanalie jak ty zrobiły oskarzyć Niemca, Żyda czy cholera wie jeszcze kogo. Ani razu nie wspomniałeś o swoim ukochanym ZSRR/Rosji który łapami takich siepaczy jak ty gnębił Polaków przez lata. PO nie jest spadkobiercą "Solidarność", to Śniadek dziś z łaski PiS zasiada w ławach sejmowych, a Andrzej Duda ("stał gdzie stało ZOMO") jest hołubiony przez PiS. Nie wpsomnę o Stachu Piotrowiczu, prokuratorze stanu wojennego który :uniewinniał" działaczy "S". Jak dotąd znalazł się taki tylko jeden a i ten zaprzecza, że było tak jak chce St.Piotrowicz. Twoja obecnośc na psp jako pogrobowca PZPR ma służyc jednemu: wybielaniu PZPR-owskich drani, którzy znaleźli przystań w PiS.

CL

Data: 2018-02-24 00:14:37
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 14:18 Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:

[...]

Ale bełkot.

--
stevep

Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"