Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"

Data: 2018-02-08 14:37:06
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5h0ks$s6a$1gioia.aioe.org...
Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"

Żałosny człowieczek. Sądził, że tak jak PRL-pis wszystko mu wolno i oberwał po łapach. Ile to juz razy nasz Richard "patrzył na siebie w lustrze"?

Mając takiego teścia (obecnie) https://tinyurl.com/y846cj6x i nowego syna https://tinyurl.com/ycz4aq7a

Gdzież to nasz Rysiu nie był?

- Wyborcza Akcja Katolicka
- Katolicki Komitet Wyborczy ,,Ojczyzna"
- ZCHN
- AWS
- Samoobrona RP
- PiS

Zgromadził szaliki i koszulki co dało mu prawo do ubiegania się się w 2017 o stanowisko prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Gdzie wyląduje obecnie naszy Richard? ;-)))

CL

Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w lustrze"