Czarnecki niech patrzy do upadłego.

Data: 2018-02-08 10:45:28
Autor: Reolo
Czarnecki niech patrzy do upadłego.
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
news:p5h0ks$s6a$1gioia.aioe.org...

Czarnecki komentuje swoje odwołanie. ,,Chcę dalej patrzeć sobie w twarz w
lustrze"

PiSCzarnecki niech patrzy do upadłego.
Najważniejsze, że inni nie będą musieli patrzeć na takiego
wiceprzewodniczącego, który kompromituje Polskę i Polaków.

Data: 2018-02-08 10:53:28
Autor: A. Filip
"Reolo" <netroile@plai.pl> pisze:
[...]

Róża von PO kogo kompromituje jako europosłanka?
Tylko siebie?  Tylko klub PO? Tylko to co w euro-parlamencie prezentuje?

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 02:01:56
Autor: japanizer
On Thursday, February 8, 2018 at 6:53:37 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> wiceprzewodniczącego, który kompromituje Polskę i Polaków.

Róża von PO kogo kompromituje jako europosłanka?

Czarneckiego i jego pisiorskich nazioli. Czyli ciebie również.

Data: 2018-02-08 11:13:23
Autor: A. Filip
Czarnecki niech patrzy do upadłego ["Honor" von PO "obroniony"]
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Róża von PO kogo kompromituje jako europosłanka?

Czarneckiego i jego pisiorskich nazioli. Czyli ciebie również.

_Twoim zdaniem_.  Większość wyborców nie stoi PO twojej stronie.
Należy rozwiązać Naród i wybrać nowy?

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 02:16:41
Autor: japanizer
On Thursday, February 8, 2018 at 7:13:24 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Czarneckiego i jego pisiorskich nazioli. Czyli ciebie również..

_Twoim zdaniem_.  Większość wyborców nie stoi PO twojej stronie.
Należy rozwiązać Naród i wybrać nowy?

Nie. Wystarczy, jak przestaniesz kłamać, naziolku.

http://www.rp.pl/Unia-Europejska/180209533-Sondaz-Czy-slusznie-odwolano-Ryszarda-Czarneckiego.html

  Większość (52,3 proc.) respondentów w sondażu SW Research dla serwisu rp.pl   uważa, że Ryszard Czarnecki nie powinien sprawować funkcji   wiceprzewodniczącego Parlamentu Europejskiego po tym, jak porównał   europosłankę Różę Thun do szmalcowników.

Data: 2018-02-08 11:36:27
Autor: A. Filip
> [...]

  Większość (52,3 proc.) respondentów w sondażu SW Research dla serwisu rp.pl   uważa, że Ryszard Czarnecki nie powinien sprawować funkcji   wiceprzewodniczącego Parlamentu Europejskiego po tym, jak porównał   europosłankę Różę Thun do szmalcowników.

Ile procent respondentów było przeciw misjom WP w Iraku i Afganistanie a
większość Sejmowa miała to w dupie?
Większość może (teraz) jest przeciw ale dla większości "honor"
europosłanki von PO to sprawa trzeciorzędna.  Misyjki było sprawą
drugorzędną przy wyborze partii i obie frakcje POPiS spokojnie miały
zdanie większości wyborców głęboko w dupie u afroamerykanina.

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 14:41:17
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+92q1nnmh6f-i284@wp.eu...
Róża von PO kogo kompromituje jako europosłanka?
Tylko siebie?  Tylko klub PO? Tylko to co w euro-parlamencie prezentuje?

To: https://tinyurl.com/90-procent-wazeliny

CL

Data: 2018-02-08 15:53:45
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 10:53, A. Filip pisze:
[...]

Chyba ty kompromitujesz nie tylko siebie, gdybym miał takiego potomka zapadłbym się pod ziemię ze wstydu.

--
stevep

Data: 2018-02-08 16:03:32
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

A sam za siebie się nie zapadniesz?  Szkoda.

To nie styl (z) Gazety Wyborczej "Ja, jako (dyżurna) Polka wstydzę się za ..."?

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 16:07:06
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+h3liec9t8f-i284@wp.eu...

To nie styl (z) Gazety Wyborczej "Ja, jako (dyżurna) Polka wstydzę się za ..."?

GW nie jest na pasku Torunia.

CL

Data: 2018-02-08 16:12:29
Autor: A. Filip
"Ciemny Lud  - (c)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

To nie styl (z) Gazety Wyborczej "Ja, jako (dyżurna) Polka wstydzę
się za ..."?

GW nie jest na pasku Torunia.

A napiszesz na czyim jest? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 18:39:36
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+as229hypof-i284@wp.eu...
[...]

To ty nie wiesz? Masz pejsy nie wiesz? ;-))))))

CL

Data: 2018-02-10 04:11:48
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 16:03, A. Filip pisze:
[...]

Spadaj pisowski przygłupie.

--
stevep

Czarnecki niech patrzy do upadłego.