Czarnecki to wyjątkowa miernota.

Data: 2011-12-21 16:39:51
Autor: stevep
Czarnecki to wyjątkowa miernota.
# 28 grudnia Sąd Okręgowy w Gdańsku ogłosi wyrok w procesie o naruszenie  dóbr osobistych z powództwa europosła PiS Ryszarda Czarneckiego przeciwko  Lechowi Wałęsie.
Pozew Czarneckiego przeciwko Wałęsie dotyczy wypowiedzi b. prezydenta z  maja 2009 r. w programie TVN24. Wałęsa powiedział wówczas o Czarneckim, że  ten "nie walczył o wolną Polskę, przyjechał, kiedy Polska była już  gotowa". Polityk PiS domaga się od b. prezydenta przeprosin, bez żadnego  zadośćuczynienia finansowego.

"Jestem zgorszony, że taka sprawa trafia w ogóle do sądu (...). Ten pan  przesiadał się z partii do partii i zbierał tylko profity, a demokracja  daje szansę takim skoczkom i miernotom politycznym, a za takiego uważam  tego pana" - powiedział w środę podczas rozprawy w sądzie, przesłuchiwany  jako pozwany Lech Wałęsa.

B. prezydent wyjaśnił, że jego słowa sprzed dwóch lat to była jedynie  odpowiedź na "zaczepki tego pana", który "pouczał go, jak ma walczyć".  Polityk PiS napisał bowiem, że Wałęsa brał pieniądze za wykłady na  zjazdach antyeuropejskiej partii Libertas.

"Nie było moją intencją obrażać tego pana, ja z takim człowiekiem nie  walczę. Walczę natomiast o demokrację i szczęśliwą wolność.. Nie mogę  uznawać takich zachowań od kogoś, kto był i w Samoobronie, i PiS.. Teraz  zagnieździł się w partii, która już przegrywa i uznał, że zarobi parę  funtów, dokładając Wałęsie" - powiedział b. prezydent.

Wałęsa dodał, że Czarnecki na pewno nie zaliczał się do czołowych  działaczy opozycji. "Jako, że stałem na czele tej walki, to tych większych  znałem. Chyba, że tam coś pod miotłą robił" - zaznaczył Wałęsa. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjg16

--
stevep