Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna

Data: 2011-06-15 22:30:06
Autor: Konfabulator
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
Data: 2011-06-16 00:53:49
Autor: Waldek
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna

Użytkownik "Konfabulator" <kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itbbpe$261$1inews.gazeta.pl...
http://ideabank.pl/indywidualni_antyinflacyjna
http://ideabank.pl/gospodarcza_antyinflacyjna

Najwyrazniej (sie nudzi), ale przyznam ze idea moze byc "chwytliwa" dla ludu :D

Data: 2011-06-15 16:02:41
Autor: Krzysiek
On 16 Cze, 00:53, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:

Najwyrazniej (sie nudzi), ale przyznam ze idea moze byc "chwytliwa" dla ludu

całkiem nie takie złe te nudy.
 - w obecnej chwili oprocentowanie 6%
 - kapitalizacja dzienna
 - mozliwośc wycofania się co 3 miesiące bez utraty odsetek.

Data: 2011-06-16 01:10:07
Autor: Waldek

Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ea2ea09d-6c04-4178-852a-a6067eeabda9f2g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
A cos nie zalatuje tu przepychankami w grupie ;)
a....  rewolwer nabity ślepakami  :D

Data: 2011-06-16 01:53:11
Autor: Krzysztof

"Krzysiek" <kl1@o2.pl> wrote in message news:ea2ea09d-6c04-4178-852a-a6067eeabda9f2g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Minusy,
Niemozliwosc zerwania lokaty przez net, a czy oni wykonuja to zerwanie sprawnie i ile faktycznie trwa okres bezprocentowy od zlecenia zerwania do otrzymania pieniedzy na rachunek w innym banku?

Data: 2011-06-16 02:14:18
Autor: Waldek

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:itbgl8$kck$1news.onet.pl...

Minusy,
Niemozliwosc zerwania lokaty przez net

A mozesz podac zrodlo ?
bo nie znalazlem takiego zapisu w regulaminie

Data: 2011-06-16 05:49:24
Autor: Konfabulator
Waldek <spam@nie.cpam> napisał(a):
A mozesz podac zrodlo ?
bo nie znalazlem takiego zapisu w regulaminie

Może chodzi o to, że tak jak w rewolwerze, nigdy nie wiesz czy właśnie możesz
zerwać zachowując odsetki czy nie :), bo z zapisów w systemie to nie wynika.

Data: 2011-06-16 08:13:42
Autor: Waldek

Użytkownik "Konfabulator" <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itc5h3$pg2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja widzialem w regulaminie zapis,  ze zerwania  (bezkarnego)
mozna dokonac w pierwszych 2 dniach roboczych nowego kwartalu
wiec nie rozumiem gdzie tu problem

Data: 2011-06-16 08:29:07
Autor: Waldek

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:itc6ut$q8c$1news.onet.pl...

[...]

OK - juz chyba wiem gdzie tkwi problem
Sa lokaty antyinflacyjne dla pomiotow fizycznych i gospodarczych
tylko wyglada na to ze maja  ROZNE REGULAMINY

http://ideabank.pl/idea/doc/REGULAMIN_LOKATA_Antyinflacyjna_konsumenci.pdf

http://ideabank.pl/idea/doc/REGULAMIN_LOKATA_Antyinflacyjna_przedsiebiorcy.pdf

Pozdrawiam

Data: 2011-06-16 06:37:20
Autor: Konfabulator
Waldek <niet@niet.net> napisał(a):
OK - juz chyba wiem gdzie tkwi problem
Sa lokaty antyinflacyjne dla pomiotow fizycznych i gospodarczych
tylko wyglada na to ze maja  ROZNE REGULAMINY

Ciekawe, że przedsiębiorca musi dzwonić. Trzeba by zadać im pytanie jak jest z
indywidualnym.

Data: 2011-06-16 10:25:16
Autor: Q
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
Ciekawe, że przedsiębiorca musi dzwonić. Trzeba by zadać im pytanie jak jest z
indywidualnym.

Dzisiaj maja do mnie dzwonic* z Idea Banku.
Nie omieszkam zapytac o ichniego rewolwera.

*Wam tez probuja wcisnac multistrategie
  i rozsylaja wykresy JP Morgan na tle WIG20? :)

Data: 2011-06-16 21:21:25
Autor: Maruda
W dniu 2011-06-16 08:13, Waldek pisze:

Ja widzialem w regulaminie zapis, ze zerwania (bezkarnego)
mozna dokonac w pierwszych 2 dniach roboczych nowego kwartalu
wiec nie rozumiem gdzie tu problem

Nowego kwartału kalendarzowego, czy co 3 miesiące od rozpoczęcia lokaty? Wyjaśnił to ktoś?

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-16 23:41:54
Autor: nn
W dniu 2011-06-16 21:21, Maruda pisze:
[...]

Posiadacz rachunku uprawniony jest do Zerwania Lokaty z zachowaniem prawa do
otrzymania odsetek naliczonych od środków zgromadzonych na Lokacie zgodnie z Regulaminem,
przez pierwsze dwa Dni robocze po upływie każdego kwartału, tj. po upływie
(kolejnych) trzech miesięcy. Kwartał, tj. upływ kolejno trzech miesięcy, liczony od
dnia założenia Lokaty.

Data: 2011-06-18 21:51:18
Autor: nn
[...]

NIe mozna przez net? A jak mozna? Przez tel?

Data: 2011-06-16 16:07:06
Autor: sTav
[...]

Ja tam widzę aktualnie 5,75% (!) i nie rozumiem skąd im /wam  się wzięło te 6% w skali roku, bo nawet efektywnie wychodzi mniej...
ktoś mnie oświeci ?

M.

Data: 2011-06-16 22:02:00
Autor: m7marek
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
czy dobrze rozumiem:
we maju ogłoszono inflację r/r 4,5% wiec do 30czerwca oprocentowanie będzie 6%, a teraz w czerwcu ogłoszono inflację na poziomie 5% wiec cały lipiec lokata oprocentowana będzie na 6,5%?

Data: 2011-06-17 06:54:34
Autor: Arek
Konfabulator napisał(a) w wiadomości: ...
http://ideabank.pl/indywidualni_antyinflacyjna
http://ideabank.pl/gospodarcza_antyinflacyjna

Ale czemu wszędzie lokaty dla trzymających rękę na pulsie sprinterów?
i czas kończy się właśnie teraz (pewnie przedłużą albo wymyślą inną nazwę)?

Open wspólna do 17.06
Idea antyinflacyjna promocja do 19.06
Meritum zysku w interneciie "Oprocentowanie obowiązuje od 08 czerwca 2011
  r. do 19 czerwca 2011 r." (jak to rozumieć?)

Arek

Data: 2011-06-17 07:56:52
Autor: Waldek

Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości news:itemrk$9ch$1news.onet.pl...

[...]

Pominales  rewolwer w GOL :)
Mozliwe ze to rowniez wewnetrzy "wyscig szczurow"
 - znaczy wydzieranie sobie klientow  ;)

Data: 2011-06-17 10:30:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna

"Arek" itemrk$9ch$1@news.onet.pl

[...]

W skrócie telegraficznym rozumiem to tak:

 rozpaczliwie potrzebujemy pieniędzy STOP pozyskujcie pieniądze wszelkimi metodami KONIEC

Data: 2011-06-18 22:01:05
Autor: nn
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna

W skrócie telegraficznym rozumiem to tak:

rozpaczliwie potrzebujemy pieniędzy STOP pozyskujcie pieniądze wszelkimi
metodami KONIEC

wchodzicie w to?

oferta wydaje sie uczciwa i dosc korzystna a dzieki mozliwosci zrwania co 3 mc, mozna to na dobra sprawe potraktowac jako lokate 3 miesieczna odnawialna, z jedna wszak roznica - nie wolno zrywac pomiedzy tymi okresami bo wszystkie odsetki az od momentu zalozenia lokaty wezma w leb

swoja droga jak dokladnie rozumiec

[...]

czy jesli zaloze lokate 15 czerwca, to moge wyplacic ja 15 i 16 wrzesnia czy 16/17 wrzesnia? (pomijajac na razie ktore dni sa robocze, a ktore nie)

Data: 2011-06-19 03:29:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna

"nn" itj065$tbg$1@news.onet.pl

: wchodzicie w to?

Dla mnie to za trudne. Od 40 tałzenów (a tyle miałem, bo miałem także
cudze pieniądze) ponad 1% dodatkowo rocznie to ponad pół tałzena, więc
trzymanie w EB jest objawem lekkomyślności, ale ta oferta wydaje się
być trudną.

Nie mogą otworzyć rachunków oprocentowanych jak EB? Przelałbym wszystko,
gdyby nie było dziwnych (dla mnie -- czasochłonnych) niespodzianek
i gdyby była możliwość dysponowania pieniędzmi przez net.

Data: 2011-06-19 04:06:28
Autor:
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
Nie mogą otworzyć rachunków oprocentowanych jak EB? Przelałbym wszystko,
gdyby nie było dziwnych (dla mnie -- czasochłonnych) niespodzianek
i gdyby była możliwość dysponowania pieniędzmi przez net.

Jakich niespodzianek?

I co masz na myśli, że gdyby była możliwość dysponowania pieniędzmi przez net?
Oni placówek nie mają, lokaty zakłada się w internecie, jest darmowy podgląd i
możliwość zrywania lokat, zmiany odnawialności, zmiany rachunku do zwrotu
środków... Czego Ci w tym dostępie przez internet brakuje?

Data: 2011-06-19 08:56:06
Autor: witrak()
kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl wrote:
[...]

Jak zrywasz Antyinflacyjną przez internet ?

witrak()

Data: 2011-06-19 14:49:50
Autor: Benek
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
Jak zrywasz Antyinflacyjną przez internet ?

witrak()

Przy każdej lokacie jest przycisk Zerwij. Wciskasz przycisk, potwierdzasz i
lokata zerwana.

Data: 2011-06-20 00:20:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna

<kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> itjsk4$kbg$1@inews.gazeta.pl

[...]

Związanych z zerwaniem lokaty.

[...]

Piszę ogólnie -- przelałbym tam, gdzie dużo dają odsetek i dają możliwość
dysponowania przez net. Idea czy Meritum to raczej lokaty. Polbank nie ma
polskich gwarancji i operacje tam raczej typu marmurek_only. EB daje dobrą
manewrowość, ale małą odsetkowość. :) Zupełnie źle z mBankiem -- ani nie
można dowolnie lać z konta w kĄt, ani odsetek dużych tam nie ma.

Po co mi zastanawianie się -- drugiego dnia zerwać można czy trzeciego,
pierwszego lub zerowego... Lać z tego konta można czy już raz w czerwcu
lałem?... Tu muszę wlać, stamtąd nie zabierać, tu uważać na spływu, aby
belka po głowie nie oberwać...

-=-

Gdybyż tak jakiś bank dał ROR oprocentowany na wysokości 5% z dzienną
kapitalizacją? (w razie potrzeby z godzinną -- gdyby dochodziło do
belczenia lub z automagią otwierania subkonta w sytuacji zagrożenia
belecznego) Z bezpłatnymi kartami debetowymi i kredytowymi bez
zaświadczeń z pracy, możliwością lania przez net...

Data: 2011-06-20 01:09:05
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:itlso4$jmr$1inews.gazeta.pl...

[...]

.... i zeby jeszcze w razie doraznej potrzeby
panienka z kasowego robila loda  za free :D

Data: 2011-06-20 02:42:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna

"Waldek" itlvii$vc0$1@news.onet.pl

[...]

Ja znam takie panienki pracujące w bankach, które by
zapłaciły/dopłaciły za_taką_usługę/do_takiej_usługi. :)
Ale wątpię, aby tam właśnie było dobre oprocentowanie. :)

Co to panienka z kasowego? Nie może być którakolwiek panienka z banku?

-=-

Meritum daje 5.3% ale na lokacie. Ja proponuję 5% na oszczędnym,
z którego można zabrać w każdej chwili wiele razy w miesiącu za
free bez tracenia odsetek. Moim zdaniem moja propozycja nie jest
zła. Ale i nie jest źle, jak co miesiąc poślę 3 do meritum. To
tylko 18 -- bo na pół roku.

Zrywanie tak sobie mnie nęci.

Data: 2011-06-20 06:49:08
Autor: Konfabulator
Konfabulator <kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
http://ideabank.pl/indywidualni_antyinflacyjna
http://ideabank.pl/gospodarcza_antyinflacyjna

Czy ktoś może już opłacił tę lokatę i może sprawdzić czy w szczegółach podane
jest w jakim terminie można ją zerwać bez utraty odsetek?

Data: 2011-06-20 14:12:18
Autor: l sz
Konfabulator <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Konfabulator <kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > http://ideabank.pl/indywidualni_antyinflacyjna
> http://ideabank.pl/gospodarcza_antyinflacyjna

Czy ktoś może już opłacił tę lokatę i może sprawdzić czy w szczegółach podane
jest w jakim terminie można ją zerwać bez utraty odsetek?

W szczegółach nie ma takiej informacji.

Data: 2011-06-21 00:52:12
Autor: MrMrooz
Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
l sz <lszym.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): ...> W szczegółach nie ma takiej informacji.
Wiem że tu mowa o ib, ale w openie, rewolwer II założony 7go czerwca przez kilka dni nie miał w szczegółach tej informacji (kiedy można zerwać bez utraty odsetek) a dziś widzę że już ma. Może w przypadku antyinfacyjnej będzie tak samo? Pojawi się takie info później?

Pozdrawiam
Michał M --

Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna