Czarni chcą ukraść Święto Pracy ?.

Data: 2011-01-15 15:04:56
Autor: jadrys
Czarni chcą ukraść Święto Pracy ?.
W dniu 2011-01-15 14:40, WW pisze:
Witam

Tyle mieli czasu a tu nagle takie przyspieszenie.
Ciekawe dlaczego ?.

Za kilka lat nikt już nie będzie pamiętał o świecie zwykłych ludzi.
Czarni będą obchodzić święto.

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Myślę że może być na odwrót,- to święto "czarnych" zostanie zdegradowane rangą święta zwykłych ludzi.

Data: 2011-01-15 07:15:30
Autor: Antenka
On 15 Sty, 15:04, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Myślę że może być na odwrót,- to święto "czarnych" zostanie zdegradowane rangą święta zwykłych ludzi.<

To tylko data publicznego ogłoszenie beatyfikacji. Data śmierci jest
datą narodzenia się dla nieba, a JPII zmarł 2 kwietnia 2005r.
Modlę się o to, żeby data 1 maja nie była wspomnieniem bł. papieża
Jana Pawła II w kalendarzu, ponieważ  nienawidzę tego komunistycznego
święta  :- P.

Z drugiej strony patrząc na papieża JPII jako orędownika Święta Bożego
Miłosierdzia ( pierwsza niedziela po Wielkanocy) oraz jego imion
otrzymanych na chrzcie w wadowickim kościele Karol - Józef, data jest
uzasadniona.

Po pierwsze to liturgiczne wspomnienie  (1 maja) św. Józefa robotnika,
a po drugie  przypadająca w 2011r. Niedziela Bożego Miłosierdzia.

Antenka

P.s. Mimo wszystko dzień 1 maja kojarz mi się jak najgorzej.  Może to
być sprawka wewnątrzkościelnej watykańskiej  masonerii . Jest tyle
innych dat związanych z posługą największego z rodu Polaków np. :
2.04, 18.05, 16.10. : -((

Data: 2011-01-15 21:13:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-15 16:15, Antenka pisze:
[...]

   A ja mam bardzo miłe wspomnienia związane z pierwszomajowym świętem  :-) . Oczywiście z dawnych czasów. ;-)

Czarni chcą ukraść Święto Pracy ?.