Czarni rządzą publiczną telewizją.

Data: 2011-10-15 18:33:32
Autor: Kaczysta
Czarni rządzą publiczną telewizją.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:j7b9kn$sou$1node2.news.atman.pl...
Witam

Czarni nadal rządzą.
Właśnie kazali p. Darskiego usunąć z publicznej TV i - usunięto.

Kto ma jeszcze wątpliwości kto rządzi w klechistanie ??

Jestem Zielonoświatkowcem - i też uważam, że to dobrz, że Darski dostanie kopa w tyłek.
AZ

Data: 2011-10-15 19:23:54
Autor: pluton
Czarni rządzą publiczną telewizją.
Jestem Zielonoświatkowcem - i też uważam, że to dobrz, że Darski dostanie
kopa w tyłek.

A ja jestem Zoltoswiatkowcem. Placisz abonament na telewizje ?

Nullification

Data: 2011-10-16 00:27:52
Autor: Kaczysta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7cfni$957$1inews.gazeta.pl...
Jestem Zielonoświatkowcem - i też uważam, że to dobrz, że Darski dostanie
kopa w tyłek.

A ja jestem Zoltoswiatkowcem. Placisz abonament na telewizje ?

Tak, ale chyba przestnę.
Nigdy nie słyszałeś o Kościele Zielonoświątkowym? A o Kościele Adwentystów?
AZ

Data: 2011-10-16 01:12:33
Autor: pluton
> [...]
Tak, ale chyba przestnę.
Nigdy nie słyszałeś o Kościele Zielonoświątkowym? A o Kościele

Ja tez place i zycze sobe ogladac Nergala.

Nullification

Czarni rządzą publiczną telewizją.