Czarni rżną głupa!!

Data: 2013-10-11 06:02:34
Autor: Pomian
Czarni rżną głupa!!
W dniu czwartek, 10 października 2013 08:42:57 UTC+2 użytkownik WW napisał:
Witam

Czarni rżną głupa?!

Naprawdę mają nas za takich durniów?

Oczywiście, że mają nas za durniów bo to jest podstawa egzystencji kościoła.
Tylko durnego baranka można strzyc równo i kiedy się chce, chędożyć mu bezkarnie dziatwę.
Każda religia oparta jest na wyższości kapłana nad wiernymi. Im są durniejsi, tym swoboda działania kapłana jest większa. Im dalej od cywilizacji, tym większa władza i bezkarność, jak na podkarpackiej wiosce.

tp

Data: 2013-10-11 16:08:39
Autor: Roman Rumian
Czarni rżną głupa!!
W dniu 2013-10-11 15:02, Pomian pisze:
(...)
[...]

Widzę, Panie Tadeuszu, że znowu był rosół z orła na obiad, i zaburzenia trawienne dają powyższe objawy.

Roman Rumian

Data: 2013-10-11 07:17:22
Autor: glob
Czarni rżną głupa!!
Roman Rumian

Wiecie w szkole na geografii jest aktualna mapa świata- możecie sprawdzić. I Watykan nie leży w Polsce na tej ani żadnej mapie, a kler jest zwierzchnikiem obcego państwa o charakterze totalitarnym, o nazwie Watykan. Tak więc wasz Pis, który w Polsce realizuje interes Watykanu, czyli totalitaryzmu jest dokładnie tym ....co kiedyś realizowało tu interes Moskwy, państwa totalitarnego ZSRR.   Sprawdzić na mapie gdzie leży Moskwa, no napewno nie w Polsce. I tak przedtem z Moskwy a teraz z Watykanu idą ustroje, żeby wszystkim narzucić to co chce Moskwa lub teraz Watykan, a wagony ze złotem z Polski jak jechały tak jadą, tylko kierunek na bocznicy zmieniono. A Polska prawdziwa to Polska demokratyczna, gdzie to ludziki sobie tu decydują za swoje życie, jak sobie chcą je ułożyć, po to polacy walczyli, by nie partia z obcego państwa tu rządziła, ale sami sobie rządzili za swoje życie, by tym samym byli wolnymi ludźmi w wolnym państwie. A ktoś taki jak Pis, który to wspiera okupanta, gdzie z obcego państwa, partia biskupów za wszystkich chce decydować, wspiera obce państw, czyli null wolności. A to się nazywa ZDRADA OJCZYZNY, KOLABORACJA, PRYWATA, bo dla kasy to robią a nie dla Polski, bo występują przeciwko niej,  i ich wyborcy to poprzednia mentalność przerażona wolnością, mentalność więźnia, który panicznie z puchy boi się wyjść, bo za murami jest wolność przerażająca , której panicznie się boją ci co uzależnili się od woli strażników.

Data: 2013-10-11 16:27:12
Autor: WW
Czarni rżną głupa!!
W dniu 2013-10-11 16:17, glob pisze:

A ktoś taki jak Pis, który to wspiera okupanta,

Jak rozumiem uwaĹźasz, Ĺźe PO tego nie robi?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-10-11 07:50:16
Autor: glob
Czarni rżną głupa!!
WW
W dniu 2013-10-11 16:17, glob pisze:
A ktoś taki jak Pis, który to wspiera okupanta,

Jak rozumiem uważasz, że PO tego nie robi? - pokaż cytowany tekst -

Ależ robi, to jeszcze komusza mentalność według której jest jedyna prawda, dlatego takie osoby nie powinny występować w parlamencie bo nie reprezentują społeczeństwa a interes innego państwa. Dlatego w USA  Kenediego tak się bali i dwa razy musiał przsięgać w parlamencie na konstytucje bo był katolikiem.

Data: 2013-10-11 16:44:04
Autor: Mark Woydak
Czarni rżną głupa!!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l391sa$4a0$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-10-11 16:17, glob pisze:

A ktoś taki jak Pis, który to wspiera okupanta,

Jak rozumiem uwaĹźasz, Ĺźe PO tego nie robi?

Zleży jak doprecyzujemy to pojęcie. Rząd PiS to kolejne kościoły i pomniki. Mówiąc wprost bezpardownowa władza czarnych i gnębienie bezbożników. Np. takich jak ty. ;-)

MW

Data: 2013-10-11 16:42:28
Autor: Mark Woydak
Czarni rżną głupa!!

--

Wyolbrzymiasz. Watykan to nie Moskwa. Watykan to jak Kreml. Nie zauważyłem by wagony ze złotem kursowały do Watykanu.  Jeżeli już to walizy z gotówką i nie koniecznie do Watykanu ale do obecnych "przyjaciół" w UE. Co do strażników i więźniów masz rację. Pamiętasz eksperyment Zimbardo?

MW

MW

Data: 2013-10-11 07:53:45
Autor: glob
Czarni rżną głupa!!
Mark Woydak

Użytkownik "glob" <robert.p...@gmail.com> napisał w wiadomości news:c04b2197-b561-4edb-b980-13ff19c17483googlegroups.com... - pokaż cytowany tekst -
--

Wyolbrzymiasz. Watykan to nie Moskwa. Watykan to jak Kreml. Nie zauważyłem by wagony ze złotem kursowały do Watykanu.  Jeżeli już to walizy z gotówką i nie koniecznie do Watykanu ale do obecnych "przyjaciół" w UE. Co do strażników i więźniów masz rację. Pamiętasz eksperyment Zimbardo? MW MW Watykan to  Moskwa , oby dwa systemy to systemy totalitarne i obydwa na potęge kradną i prześladują polaków. A polacy walczyli o wolność, aby samemu decydować o swoim życiu, jednak stare pryki tak długo siedział w pierdlu totalitarnym, że jak Moskwa upadła ściągneli czarnych strażników.

Data: 2013-10-11 08:21:44
Autor: Pomian
Czarni rżną głupa!!
W dniu piątek, 11 października 2013 16:08:39 UTC+2 użytkownik Roman Rumian napisał:
> [...]

> tp

Widzę, Panie Tadeuszu, że znowu był rosół z orła na obiad, i zaburzenia trawienne dają powyższe objawy.

Rosół z orła właśnie wzmaga trawienie. Dzięki niemu można strawić nawet pana Michalika, podobno (jeszcze) urzędującego arcybiskupa.. Ja bym już teraz odjął mu  trzy literki - bis. Wtedy będzie obraz rzeczywisty kapłaństwa.

tp

Data: 2013-10-11 18:33:23
Autor: u2
Czarni rżną głupa!!
W dniu 2013-10-11 17:21, Pomian pisze:
[...]

te pomyk, nadajesz jak bys byl zydkiem bolszewikiem ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=_LPr5OPn6Xc

Data: 2013-10-11 10:13:01
Autor: Pomian
Czarni rżną głupa!!
W dniu piątek, 11 października 2013 18:33:23 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te pomyk, nadajesz jak bys byl zydkiem bolszewikiem ...-;)

Żydkiem może i jestem, ale na pewno nie bolszewikiem chociaż z przekonania komunistą. Nie rozumiesz pojęcia bolszewizm i określenia bolszewik.

tp

Data: 2013-10-11 20:01:25
Autor: u2
Czarni rżną głupa!!
W dniu 2013-10-11 19:13, Pomian pisze:
te pomyk, nadajesz jak bys byl zydkiem bolszewikiem ...-;)
Żydkiem może i jestem, ale na pewno nie bolszewikiem chociaż z przekonania komunistą. Nie rozumiesz pojęcia bolszewizm i określenia bolszewik.

doskonale rozumiem twoj zydoski bolszewizm po-myk. ty zawsze chcesz narzucic swoje zydostwo wiekszosci nie-zydow.

--
http://www.youtube.com/watch?v=_LPr5OPn6Xc

Data: 2013-10-11 16:37:31
Autor: Mark Woydak
Czarni rżną głupa!!

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian_usun_to@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:l390pn$74s$1news.agh.edu.pl...
[...]

Ooooo, czyżby to ten słynny Pomian, europoseł z ramienia komuszych pogrobowców?

MW

Data: 2013-10-11 16:36:35
Autor: Mark Woydak
Czarni rżną głupa!!

Użytkownik "Pomian" <pomian07@gmail.com> napisał w wiadomości news:51fef265-6e4b-49ef-b785-4b0f4e47eabfgooglegroups.com...
[...]

Strzyżenie odbywa się za "baranka" zgodą. Podobnie jak strzyżenie przez tzw banki. Co do pokarpackiej wioski: to tam Adaś Hofman chwalił się, że ma wielkiego pataka ale jakoś świętego oburzenia ciemnego narodu podkarpackiego nie wywołał. Jaki stąd wniosek?

MW

Czarni rżną głupa!!