Czarni srają w portki ze strachu :-)

Data: 2010-08-26 15:07:53
Autor: Rabin ZEC
Czarni srają w portki ze strachu :-)
On 26 Sie, 07:16, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Oczywiście, jeśli mają je pod sukienką :-P

Zarząd kk wypowiedział się, że "krzyż to nie ich sprawa" !!!!!!!!.

A słuchałeś co wygadywali tzw. obrońcy krzyża? Bo ja słuchałem, jak
dla mnie z chrześcijaństwem to akurat nie ma nic wspólnego. Dlatego
odcięli się od tego.

Nie mam nic przeciwko symbolom religijnym w przestrzeni publicznej ale
tu akurat doszło do przegięcia.

A tak dla przeciwników symboli religijnych w miejscach publicznych,
świątynie też są miejscami publicznymi, czy stamtąd też mają poznikać?
Rabin ZEC

Data: 2010-08-27 09:28:47
Autor: WW
Czarni srają w portki ze strachu :-)
W dniu 2010-08-27 00:07, Rabin ZEC pisze:

A tak dla przeciwnikĂłw symboli religijnych w miejscach publicznych,
świątynie też są miejscami publicznymi,

Doprawdy ?

Możesz przytoczyć choć jeden głos domagający się usunięcia krzyży z kościołów (świątyń) ?.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-27 01:50:02
Autor: Rabin ZEC
On 27 Sie, 09:28, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> [...]
> świątynie też są miejscami publicznymi,

Doprawdy ?

Możesz przytoczyć choć jeden głos domagający się usunięcia krzyży z

Oczywiście że nikt nie mówi żeby usunąć symbole religijne ze świątyń,
to akurat jest moja prowokacja dla wszystkich którzy histerycznie
krzyczą przeciwko symbolom religijnym w miejscach publicznych. Nie
upieram się przy tym że muszą wisieć wszędzie, akurat nakaz wieszania
symboli religijnych to byłby krok w kierunku fundamentalizmu a tego
akurat nie chcę. W polskim prawie jest że symbole religijne  mogą się
znajdować w przestrzeni publicznej i moim zdaniem nie należy tego
zmieniać. Jakoś nie podoba mi się to co się dzieje we Francji to tylko
krok w kierunku nietolerancji. Poza tym może w końcu dojść że nie
będziesz mógł wywiesić symboli narodowych, bo to będzie urażało czyjeś
uczucia. Akurat nie lubię przesady ani w jedną ani w drugą stronę.
Rabin ZEC

Czarni srają w portki ze strachu :-)