Czarni srajÄ… w portki ze strachu :-)

Data: 2010-08-26 07:16:42
Autor: WW
Czarni srajÄ… w portki ze strachu :-)
Oczywiście, jeśli mają je pod sukienką :-P

Zarząd kk wypowiedział się, że "krzyż to nie ich sprawa" !!!!!!!!.

Jeszcze kilka dni temu taka wypowiedz by im przez gardło nie przeszła.
To już chyba herezja ?. Kiedyś za coś takiego święte Oficjum już by stos szykowało.

Kk, którego ów znak jest symbolem, który od ponad 20 lat dbał o to, aby ów symbol tortur wisiał we wszystkich pomieszczeniach z wyjątkiem sracza, nagle odżegnuje się od niego.
Wreszcie dotarło do nich, że nie godząc się na jego usunięcie, rozpętali wojnę, w wyniku której ten i wiele innych zawieszonych i postawionych bezprawnie zniknie wcześni czy później.

Wyciszyć się tego już nie da, na szczęście. :-)

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-26 08:14:42
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-26 07:16, WW pisze:
[...]

Myślę że oni jednak nie obawiają się tego że skądś tam krzyże mogą zostać usunięte, ale tego że muszą się opowiedzieć po ktorejś ze stron - "obrońców krzyża", albo "ręki ktora ich karmi"...

Data: 2010-08-26 10:41:09
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i550ou$7e1$1news.onet.pl...
[...]

Czyli są już gówno warci...

boukun

Data: 2010-08-26 08:40:46
Autor: awe
Czarni sraj± w portki ze strachu :-)

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c75f8c0$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
Oczywi¶cie, je¶li maj± je pod sukienk± :-P

Zarz±d kk wypowiedzia³ siê, ¿e "krzy¿ to nie ich sprawa" !!!!!!!!.

Jeszcze kilka dni temu taka wypowiedz by im przez gard³o nie przesz³a.
To ju¿ chyba herezja ?. Kiedy¶ za co¶ takiego ¶wiête Oficjum ju¿ by stos szykowa³o.

Kk, którego ów znak jest symbolem, który od ponad 20 lat dba³ o to, aby ów symbol tortur wisia³ we wszystkich pomieszczeniach z wyj±tkiem sracza, nagle od¿egnuje siê od niego.
Wreszcie dotar³o do nich, ¿e nie godz±c siê na jego usuniêcie, rozpêtali wojnê, w wyniku której ten i wiele innych zawieszonych i postawionych bezprawnie zniknie wcze¶ni czy pó¼niej.

Wyciszyæ siê tego ju¿ nie da, na szczê¶cie. :-)

-- -- -- -- -- -- -- -
bronic to oni krzyza potrafia, tylko ze nie chca zadzierac z rzadem ktory ma wplyw na kwestie majatkowe o ktore kosciol nadal walczy, a poza tym czesc tego aparatu to byli wspolpracownicy SB. Oczywiscie w kosciele maja tez swoje sympatie chocby biskup Goclowski - rzekomo zyd taki sam dobry jak "Zydzinski"
awe

Data: 2010-08-26 09:54:04
Autor: mkarwan

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c75f8c0$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Interesuje mnie konkretny cytat z komunikatu z Sesji Rady Biskupów Diecezjalnych na Jasnej Górze i link.

Data: 2010-08-26 12:06:21
Autor: Miglanc
Czarni srajÄ? w portki ze strachu :-)

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i556iv$lh1$1news.onet.pl...

[...]

To sobie poszukaj obwiesiu!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 17:53:45
Autor: =he®sk=
Czarni srajÄ? w portki ze strachu :-)
On Thu, 26 Aug 2010 12:06:21 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i556iv$lh1$1news.onet.pl...

 [...]

> Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
> Interesuje mnie konkretny cytat z komunikatu z Sesji Rady Biskupów > Diecezjalnych na Jasnej Górze i link.

To sobie poszukaj obwiesiu!

 popros go by policzyl napletki ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-26 15:07:53
Autor: Rabin ZEC
On 26 Sie, 07:16, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Oczywi¶cie, je¶li maj± je pod sukienk± :-P

Zarz±d kk wypowiedzia³ siê, ¿e "krzy¿ to nie ich sprawa" !!!!!!!!.

A s³ucha³e¶ co wygadywali tzw. obroñcy krzy¿a? Bo ja s³ucha³em, jak
dla mnie z chrze¶cijañstwem to akurat nie ma nic wspólnego. Dlatego
odciêli siê od tego.

Nie mam nic przeciwko symbolom religijnym w przestrzeni publicznej ale
tu akurat dosz³o do przegiêcia.

A tak dla przeciwników symboli religijnych w miejscach publicznych,
¶wi±tynie te¿ s± miejscami publicznymi, czy stamt±d te¿ maj± poznikaæ?
Rabin ZEC

Data: 2010-08-27 09:28:47
Autor: WW
W dniu 2010-08-27 00:07, Rabin ZEC pisze:

A tak dla przeciwników symboli religijnych w miejscach publicznych,
świątynie też są miejscami publicznymi,

Doprawdy ?

Możesz przytoczyć choć jeden głos domagający się usunięcia krzyży z kościołów (świątyń) ?.

Data: 2010-08-27 01:50:02
Autor: Rabin ZEC
On 27 Sie, 09:28, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> A tak dla przeciwników symboli religijnych w miejscach publicznych,
> ¶wi±tynie te¿ s± miejscami publicznymi,

Doprawdy ?

Mo¿esz przytoczyæ choæ jeden g³os domagaj±cy siê usuniêcia krzy¿y z
ko¶cio³ów (¶wi±tyñ) ?.

Oczywi¶cie ¿e nikt nie mówi ¿eby usun±æ symbole religijne ze ¶wi±tyñ,
to akurat jest moja prowokacja dla wszystkich którzy histerycznie
krzycz± przeciwko symbolom religijnym w miejscach publicznych. Nie
upieram siê przy tym ¿e musz± wisieæ wszêdzie, akurat nakaz wieszania
symboli religijnych to by³by krok w kierunku fundamentalizmu a tego
akurat nie chcê. W polskim prawie jest ¿e symbole religijne  mog± siê
znajdowaæ w przestrzeni publicznej i moim zdaniem nie nale¿y tego
zmieniaæ. Jako¶ nie podoba mi siê to co siê dzieje we Francji to tylko
krok w kierunku nietolerancji. Poza tym mo¿e w koñcu doj¶æ ¿e nie
bêdziesz móg³ wywiesiæ symboli narodowych, bo to bêdzie ura¿a³o czyje¶
uczucia. Akurat nie lubiê przesady ani w jedn± ani w drug± stronê.
Rabin ZEC

Czarni srajÄ… w portki ze strachu :-)