Czarni srajÄ… w portki ze strachu :-)

Data: 2010-08-26 09:54:04
Autor: mkarwan
Czarni srajÄ… w portki ze strachu :-)

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c75f8c0$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
Oczywiście, jeśli mają je pod sukienką :-P

Zarząd kk wypowiedział się, że "krzyż to nie ich sprawa" !!!!!!!!.

Jeszcze kilka dni temu taka wypowiedz by im przez gardło nie przeszła.
To już chyba herezja ?. Kiedyś za coś takiego święte Oficjum już by stos szykowało.

Kk, którego ów znak jest symbolem, który od ponad 20 lat dbał o to, aby ów symbol tortur wisiał we wszystkich pomieszczeniach z wyjątkiem sracza, nagle odżegnuje się od niego.
Wreszcie dotarło do nich, że nie godząc się na jego usunięcie, rozpętali wojnę, w wyniku której ten i wiele innych zawieszonych i postawionych bezprawnie zniknie wcześni czy później.

Wyciszyć się tego już nie da, na szczęście. :-)

Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Interesuje mnie konkretny cytat z komunikatu z Sesji Rady Biskupów Diecezjalnych na Jasnej Górze i link.

Data: 2010-08-26 12:06:21
Autor: Miglanc
Czarni srajÄ? w portki ze strachu :-)

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i556iv$lh1$1news.onet.pl...

[...]

To sobie poszukaj obwiesiu!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 17:53:45
Autor: =he®sk=
Czarni srajÄ? w portki ze strachu :-)
On Thu, 26 Aug 2010 12:06:21 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i556iv$lh1$1news.onet.pl...

 [...]

> Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
> Interesuje mnie konkretny cytat z komunikatu z Sesji Rady Biskupów > Diecezjalnych na Jasnej Górze i link.

To sobie poszukaj obwiesiu!

 popros go by policzyl napletki ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2