Czarni straszą

Data: 2013-03-08 09:17:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarni straszą
Zamiast zająć się kibicowaniem konkursowi wyboru nowej miss of the word kościoła katolickiego,  biskupi korzystając z chwili bezhołowia, postanowili poindokrynować trochę maluczkich. Nic nowego nie wymyślili, ale orzekli pewnie, że potupać nóżka nie zaszkodzi.

Głos w imieniu sklerotycznych przebierańców zabrał mistrz intelektu Michalik, który zauważył po pierwsze: “W in vitro zabijany, eliminowany jest nowo poczęty człowiek“. Zgódźmy się, to odgrzewany niczym stary kotlet banał, a w świętobliwych ustach świętojebliwego Michalika to świetobliwy banał, w języku ulicy zwany pierdoleniem od rzeczy.

Po drugie zaś, Episkopat paluchem pogroził Ministerstwu Edukacji, aby broń panie boże nie gmyrali coś przy lekcjach religii (a gmyrają ponoć), bo byłby to bezprzykładny zamach na kościół i prawa ludzi wierzących.

Po trzecie wreszcie biskupi dopuszczają się przestępstwa, jawnie i bez ogródek próbując zastraszyć Radę Radiofonii w kwestii miejsca na multipleksie dla czołowego manipulatora katolickiego, czyli Telewizji Trwam.

Ale oni od wieków żyją ze straszenia innych, mordowania i grabienia. Na szczęście dziś mało kto sie już tym przejmuje, a jedyne co mogą zrobić to pogrzebać sobie w rozporku. Zlejmy więc naszych (waszych) biskupów, bo najważniejszym jest kochać życie, iść swoją drogą, być hedonistą  i ateistą, a tych czarnych fiutków mieć gdzieś (nie powiem w dupie, bo dla nich pewnie byłaby to przyjemność).

http://tiny.pl/h2v8j

Data: 2013-03-08 11:25:03
Autor: abc
Czarni straszą
“W in vitro zabijany, eliminowany jest nowo poczęty człowiek“.

To prawda. I  to nie jeden człowiek tylko wszystkie bliźnięta tego
człowieka, któremu darowano życie.  I nie trzeba być mistrzem intelektu,
żeby to zrozumieć.

Data: 2013-03-08 11:46:18
Autor: A. Filip
Czarni straszą ["W (typowym) in vitro zabijany, eliminowany jest nowo poczęty człowiek"]
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

Nie jest to konieczne/niezbędne/nieuniknione niemniej jednak AFAIK typowo się tak właśnie  (w końcu) robi bo jest tak  taniej, wygodniej i bezpieczniej dla matki. Zwolennicy "in vitro" zaś
usiłują wciskać _możliwe_ procedury jako stosowane procedury.

Wiec może wyrażaj się precyzyjniej bo bez precyzji _za łatwo_ można
przekręcić sens twojej wypowiedzi i zrobić z ciebie zaślepionego durnia.

Przeciwnikowi się nie ułatwia, niech się przeciwnik pomęczy.

--
A. Filip
Kto ściga dwa zające naraz, ten nie chwyta żadnego.

Data: 2013-03-08 15:54:59
Autor: leszek niewiadomski
Am 08.03.2013 11:46, schrieb A. Filip:
[...]

Google twierdzi, ze to jest napisane po polsku. A ja w to nie wierze. Znam pare jezykow, wiec wdzieczny bylbym za posty w first language (Muttersprache), a nie korzystanie z babelfish lub innych smiesznych programow.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-03-08 16:14:26
Autor: A. Filip
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> pisze:
[...]

Widać brakuje ci znajomości języka matki _polki_ albo szerokiego
kontaktu z ludźmi mówiącymi po polsku w bardzo różny sposób :-)
Proste programy tłumoczą zabawniej.

P.S. 1) Nazywanie efektów tego czego używają niektórzy spamerzy tłumaczeniem
   byłoby ciężką przesadą.
2) Sam pamiętam ile mi korektor wyrzucał początkowo błędów ortograficznych
   jak kiedyś w końcu ustawiłem automatyczne wybieranie słownika
   zależnie od grupy,  bo przełączać ręcznie używanego języka co 2-3
   post mi się nie chciało. Emacs/Gnus und flyspel RULEZ! ;-)

--
A. Filip
Baba z wozu, koniom lżej.   -- Przysłowie polskie

Data: 2013-03-08 17:27:23
Autor: leszek niewiadomski
Am 08.03.2013 16:14, schrieb A. Filip:
[...]

Mam widac ograniczony kontakt z osobami, ktorzy mowiac po polsku mogliby zrozumiec takie zdanie: >Nie jest to konieczne/niezbędne/nieuniknione niemniej jednak AFAIK typowo się tak właśnie (w końcu) robi bo jest tak taniej, wygodniej i bezpieczniej dla matki<.
Btw. Za moich czasow pisalo sie "Polka", a reszta jest wzglednie zrozumiala, czyli mozna pisac jasniej?
ln.

Data: 2013-03-08 13:57:06
Autor: PesTYcyD
Czarni straszą
W dniu 2013-03-08 11:25, abc pisze:
[...]

Embrion jest tak samo człowiekiem jak kokos palmą kokosową, czy ruda żelaza krucyfiksem na szyi biskupa.

Data: 2013-03-08 14:07:25
Autor: the_foe
Czarni straszą
[...]

czyli zarodkom nalezy sie chrzescijanski pogrzeb, a ZUS powienien wyplacic zasilek pogrzebowy?
Co ci ludzie nie zrobia dla swojego biznesu?

--
the_foe

Data: 2013-03-08 14:18:16
Autor: A. Filip
Czarni straszą
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Według ZUS czy według "abc w porywach"?
Opinie są różne a nie jedna "jedynie słuszna".

Według wielu ludzi głosujących na PiS/PO ci co glosowali na PO/PiS "racji mieć nie mogą" a życie toczy się dalej.

--
A. Filip
Ten się nie myli, kto nic nie robi.

Data: 2013-03-08 14:32:53
Autor: mkarwan
Czarni straszą
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51399e9f$0$26707$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2013-03-08 17:16:36
Autor: Grzegorz Z.
Czarni strasz
mkarwan napisa:

http://antyreligijni.pl/666/053235940973021307.jpg

--
"Niechaj bdzie przeklty bg ojciec i syn, i duch, i matka najwitsza, i
cae krlestwo niebieskie"

Data: 2013-03-08 17:36:56
Autor: leszek niewiadomski
Czarni straszą
Zgadza sie! Jezus byl Aryjczykiem!

>(...) plemiona aryjskie, które miały kiedyś zamieszkiwać Galileę wcale nie zostały wypędzone przez Izraelitów. Wręcz przeciwnie, to właśnie Żydzi, po najeździe Asyryjczyków mieli całkowicie zniknąć z tego rejonu. Zgodnie z takim założeniem rodzice Jezusa byli żydami jedynie „z wyznania”, a nie z pochodzenia.
Dobrze, ale przecież według tradycji Jezus miał przyjść na świat w Betlejem w Judei. (...) Nagle okazało się bowiem, że Chrystus urodził się w miejscowości o identycznej nazwie, lecz położonej w Galilei niedaleko Nazaretu. Co ciekawe, akurat tutaj niemieccy uczeni mogli mieć sporo racji! Obecnie wielu badaczy wskazuje na Nazaret lub Gamalę jako prawdziwe miejsce narodzin Chrystusa.
(...) Jak pisze Kirkpatrick: Grupa wpływowych protestanckich teologów, dopuszczając się wielu manipulacji opracowała nawet zmienioną wersję Nowego Testamentu, z której wynikało, że Jezus prowadził świętą wojnę przeciwko Żydom, a jego najwierniejsi uczniowie wcale nie byli Żydami.
W związku z powyższym starano się dowieść, że Chrystus w swych naukach od samego początku sprzeciwiał się kategorycznie myśli żydowskiej i żydowskim praktykom. Potwierdzeniem miało być głoszone przez niego nastanie Królestwa Bożego w ludzkich sercach, czyli idea zupełnie obca judaizmowi.<

 http://ciekawostkihistoryczne.pl/2012/06/13/jezus-chrystus-nie-byl-zydem-byl-aryjczykiem/

ln.

Data: 2013-03-08 22:30:29
Autor: Grzegorz Z.
Czarni strasz
"Serdecznie zydw nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mj partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespl w zespl z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamw sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosw i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mj oficer prowadzacy rwniez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gwno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamw na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz koscil"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale krlestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl