Czarnohora i Połoniny Hryniawskie - kilka pyta ń

Data: 2009-07-28 01:42:18
Autor: Grzegorz Grupiński
On 27 Lip, 22:45, Krzysztof Warchuliński <ak...@wp.pl> wrote:
> Plan jest następujący. Wyjazd z Warszawy o godz.17,10 przyjazd do
Iwano-Frankowska około 6.00 Następnie do Wierchowiny,a dalej do
Kraśnika i dalej już z buta na Połoniny Hrywańskie.

Co do autobusu - jest jeszcze inna opcja. Nie pamiętam o której (zdaje
się koło 15; ja jechałem z Lublina) codziennie z Warszawy wyjeżdża
autobus relacji Wawa-Lublin-Rawa Ruska-Kołomyja (czyli bliżej gór). W
Kołomyi byliśmy coś przed szóstą i po kwadransie jechał busik do
Werchowyny. Czyli przy tej opcji, jesli tylko wstrzelisz się w busa,
jesteś w górach 2h wcześniej.

Data: 2009-07-28 11:16:10
Autor: Basia Z.
Czarnohora i Połoniny Hryniawskie - kilka pytań
Rozkład jazdy z ubiegłego roku z Kołomyi:

http://picasaweb.google.pl/Torojaga/KoOmyjaRozkAdyJazdy?authkey=Gv1sRgCJ3g_53rja7MnAE#

 Z Żabiego niestety jednak nie mam, było za mało czasu na przesiadkę, a trzeba było jeszcze zrobić zakupy.
Jednak pamiętam że autobus do Szybenego był prawie zaraz (do 1 godz. ) po przyjeździe tego porannego z Kołomyi.
W Szybenem byliśmy około 15-16.
W Kraśniku będzie na pewno co najmniej godzinę wcześniej.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-07-28 11:26:57
Autor: Basia Z.
Czarnohora i Połoniny Hryniawskie - kilka pytań
Jeszcze uwagi jakie mi sie nasunęły odnośnie pieniędzy, bo przeczytałam, że chyba jednak nie pojedziecie przez Przemyśl.

 W Żabiem, w samym centrum są dwa bankomaty, można wypłacić hrywny z bankomatu, wprawdzie jest prowizja (to zależy od Twojego banku, karty itd.) ale kurs wychodzi bardzo zblizony do zakupu w kantorach.
W każdym razie ja w zeszłym roku bez problemów wypłaciłam.
W zakupy też warto zaopatrzyć sie w Żabiem, koło dworca autobusowego jest kilka sklepików oraz targ, gdzie da sie kupić dosłownie wszystko (no może mięsa i wędlin tam bym nie kupowala, to zawsze jednak wożę z Polski).

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-07-28 12:00:07
Autor: Doczu
Basia Z. pisze:
[...]

Ta marszrutka na Szybene odjezdżała z Werchowyny zdaje sie o 11.30, lub o 11.00 czasu ukraińskiego, ale polecam być na stanowisku sporo wczesniej gdyz jest wówczas szansa na miejsca siedzące. Tuz przed odjazdem jest już masakryczny tłok i z plecakami nie jest najwygodniej :-(
o wysiadke nie ma sie co martwić - ludzie sa uczynni i pomoga wysiąść, nawet jakby miało wysiąść pół marszrutki.

Oczywiscie zakupy na targowisku koło awtostancji to niemal rytuał i polecam, zwlaszcza sery wędzone. Przepyszne i tanie jak barszcz.
--
Pozdrawiam Doczu
http://doczu.cba.pl

Data: 2009-07-28 03:26:44
Autor: Grzegorz Grupiński
Czarnohora i Połoniny Hryniawskie - kilka pyta ń
Ja 2 miesiące temu sfotografowałem rozkład jazdy z Żabiego, postaram
się go dziś wieczorem wygrzebać.
Jeśli ktoś poda adres email to mogę na niego wysłać fotę celem
wrzucenia na jakąś-tam Picassę (sam nie operuję w tych narzędziach).

Data: 2009-07-28 13:15:39
Autor: Basia Z.
Czarnohora i Połoniny Hryniawskie - kilka pytań
Jeśli ktoś poda adres email to mogę na niego wysłać fotę celem
wrzucenia na jakąś-tam Picassę (sam nie operuję w tych narzędziach).

Daj na adres bjz  (malpa)  poczta (kropka) onet (kropka) pl, wstawie na swoją obok tego z Kołomyi.

B.

Data: 2009-07-29 08:57:24
Autor: Basia Z.
Czarnohora i Połoniny Hryniawskie - kilka pytań
Dzięki uprzejmości Grzegorza dołożyłam rozkład jazdy z Żabiego:

http://picasaweb.google.pl/Torojaga/KoOmyjaRozkAdyJazdy?authkey=Gv1sRgCJ3g_53rja7MnAE#5363772423078133058

B.

Czarnohora i Połoniny Hryniawskie - kilka pyta ń