Czarny Jezus

Data: 2013-02-08 10:00:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarny Jezus
Wedle różnych źródeł, tudzież zwykłych donosów, poseł GodSon jest najbardziej znienawidzonym posłem Platformy. Wydaje mi się to przesadą, efektem chwilowych emocji, bo na pewno mżna znaleźć w Platformie bardziej wkurwiających posłów.

Na razie posła GodSona określono już wszelkimi możliwymi kolorami, i wskazano przynajmniej z dwadzieścia adresów pod które powinien był się czym prędzej udać, byleby tylko uwolnić nas od swej świętobliwej i natrętnej obecności. Niestety, poseł GodSon jest sam sobie winien, bo nie sztuką jest przeczytać sto razy biblię, sztuką jest przeczytać przynajmniej raz konstytucję. Dla jasności: polską konstytucję, nie nigeryjską.

Poza tym to może być kluczowa postać ten GodSon, kluczowa dla wyleczenia naszych polskich, czysto katolickich fobii. Śmiem twierdzić, że nie na darmo nazywa on się GodSon, czyli syn boży, że to musi być jakiś znak, jakiś szczególny symbol i dowód być może na to, że Chrustus po raz kolejny zmartwychwstał, by nas zbawić i wybawić.

A istnieje przecież pogląd, że Chrystus mógł był czarny i oto macie, stoi on przed wami jak malowany. Czarny i nie Żyd (sprawdzone), co jest konstatacją niezwykle istotną dla każdego polskiego katolika, w imię ojca i GodSona amen. Chrońmy przedto tego GodSona i nigdzie go już nie eksportujmy, bo jakby co, to kogo na krzyżu powiesimy?

http://tiny.pl/h25pz

========================

Gówno prawda, Chrystus był czarnym Polakiem!

Data: 2013-02-08 04:30:22
Autor: glob
Czarny Jezus
On 8 Lut, 10:00, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Wedle różnych Ľródeł, tudzież zwykłych donosów, poseł GodSon jest
najbardziej znienawidzonym posłem Platformy. Wydaje mi się to przesad±,
efektem chwilowych emocji, bo na pewno mżna znaleĽć w Platformie bardziej
wkurwiaj±cych posłów.

Na razie posła GodSona okre¶lono już wszelkimi możliwymi kolorami, i
wskazano przynajmniej z dwadzie¶cia adresów pod które powinien był się czym
prędzej udać, byleby tylko uwolnić nas od swej ¶więtobliwej i natrętnej
obecno¶ci. Niestety, poseł GodSon jest sam sobie winien, bo nie sztuk± jest
przeczytać sto razy biblię, sztuk± jest przeczytać przynajmniej raz
konstytucję. Dla jasno¶ci: polsk± konstytucję, nie nigeryjsk±.

Poza tym to może być kluczowa postać ten GodSon, kluczowa dla wyleczenia
naszych polskich, czysto katolickich fobii. ¦miem twierdzić, że nie na darmo
nazywa on się GodSon, czyli syn boży, że to musi być jaki¶ znak, jaki¶
szczególny symbol i dowód być może na to, że Chrustus po raz kolejny
zmartwychwstał, by nas zbawić i wybawić.

A istnieje przecież pogl±d, że Chrystus mógł był czarny i oto macie, stoi on
przed wami jak malowany. Czarny i nie Żyd (sprawdzone), co jest konstatacj±
niezwykle istotn± dla każdego polskiego katolika, w imię ojca i GodSona
amen. Chrońmy przedto tego GodSona i nigdzie go już nie eksportujmy, bo
jakby co, to kogo na krzyżu powiesimy?

http://tiny.pl/h25pz

=======================>
Gówno prawda, Chrystus był czarnym Polakiem!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoj± karierę polityczn±".

Obłuda to profesja kleru i jego niewolników.
  Kogo wy zakłamane gnoje chcecie nabrać?
 To Godson trzęsię się z nienawi¶ci do ludzi.
Na Chrystusa też już gnoje plujecie, bo co trzęs±ca się nienawi¶ć do
bliĽniego ma wspólnego z Chrystusem?.
 To Chrystus stawał w obronie ludzi niewinnych, co chołota rzucała do
nich kamieniami z nienawi¶ci, faryzeusze które i jego ukrzyżowały i
teraz jeszcze go opluwaj±.
 Chrystus nie trz±sł się z nienawi¶ci, to ci co go ukrzyżowali mordy
wykrzywiali z nienawi¶ci, bo głosił co innego niż zabobony , obłudny,
uwczesny ko¶ciół. Te ryje co Gibson pokazał w Pasji to wasze ryje.

Data: 2013-02-08 14:31:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarny Jezus

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d902463a-c966-4de8-ad88-734484faf219z9g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

============================

A może jednak weĽmiesz te niebieskie tabletki? Jaki¶ łagodniejszy jeste¶ po ich zażyciu!

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-02-08 05:43:14
Autor: glob
Czarny Jezus
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:d902463a-c966-4de8-ad88-734484faf219z9g2000vbx.googlegroups.com...

===========================>
[...]

Kiedy¶ widzieli¶cie szatana w kobietach i na stos/bardzo racjonalne,
aż obłędem ¶mierdzi/ teraz widzicie w normalnych zboczeńców/ co¶ macie
ogromne skłonno¶ci do widzenia rzeczy nieistniej±cych/. Ta nienawi¶ć
nie jest normalna, a z Chrystusem co ma wspólnego,... czyli tak już
jeste¶cie zaburzeni że nawet Chrystus w waszych widach, trzęsie się z
nienawi¶ci, no co¶ znowu nie zbyt realne co?
Za to ewidentne płucie na chrze¶ciajaństwo.
 Nie przejmuj się polacy długo zaburzeńców i piany nienawi¶ci nie będ±
cierpliwie znosili, tak więc naucz± tobie podobnych jak ryj skrzywiony
nienawi¶ci± można naprostować za pomoc± słupa.

Data: 2013-02-08 16:57:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Czarny Jezus

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:12216aea-80e5-475c-9003-c86fcb561275cd3g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

=======================================

Jednak nie pomogły? Konieczna będzie wizyta u lekarza!

rozbawiony zacietrzewieniem

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-02-08 08:44:31
Autor: glob
Czarny Jezus
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:12216aea-80e5-475c-9003-c86fcb561275cd3g2000vbb.googlegroups.com...

======================================>
[...]

No widzisz jak zaliczysz prostowanie gęby o latarnie to ci pomog±. W
polsce wkońcu się ruszy aby pierdolc± wybić katolick± nienawi¶ć,
przecież tu przez to kurestwo już żyć się nie da.

Data: 2013-02-08 17:49:56
Autor: andal
Czarny Jezus
On Fri, 08 Feb 2013 16:57:19 +0100, Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości
c86fcb561275@cd3g2000vbb.googlegroups.com...
A moĹĽe jednak weĹşmiesz te niebieskie tabletki? JakiĹ› Ĺ‚agodniejszy
jesteĹ› po ich zaĹĽyciu!

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych
budować swoją karierę polityczną".

Kiedyś widzieliście szatana w kobietach i na stos/bardzo racjonalne,
aż obłędem śmierdzi/ teraz widzicie w normalnych zboczeńców/ coś macie
ogromne skłonności do widzenia rzeczy nieistniejących/. Ta nienawiść nie
jest normalna, a z Chrystusem co ma wspĂłlnego,... czyli tak juĹĽ
jesteście zaburzeni że nawet Chrystus w waszych widach, trzęsie się z
nienawiści, no coś znowu nie zbyt realne co?
Za to ewidentne płucie na chrześciajaństwo.
 Nie przejmuj siÄ™ polacy dĹ‚ugo zaburzeĹ„cĂłw i piany nienawiĹ›ci nie bÄ™dÄ…
cierpliwie znosili, tak więc nauczą tobie podobnych jak ryj skrzywiony
nienawiścią można naprostować za pomocą słupa.

=======================================

Jednak nie pomogły? Konieczna będzie wizyta u lekarza!

rozbawiony zacietrzewieniem

powinienien zmienic lekarza

bo ten tylko kase od niego wyciaga

Data: 2013-02-08 10:46:26
Autor: glob
Czarny Jezus

c86fcb561...@cd3g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
> nienawi¶ci± można naprostować za pomoc± słupa.

> ======================================>
> Jednak nie pomogły? Konieczna będzie wizyta u lekarza!

Tak , a buraczki wynaturzone przecież.....nuuuuurmalne, aż ludzie boj±
się na te wiochy jechać, bo pijane, zażygane, i wyje z nienawi¶ci i
już nie wiadomo czy psy czy chłopki tak wyj± .
 Autentycznie, dzieci katoli z wioch już nawet mówić nie potrafi±,
tylko szczekaj±, a rodzice jeszcze podpuszczaj±- bierz go synusiu-
burecku, bierz inteligencyje synusiu- burecku.

Data: 2013-02-08 11:43:47
Autor: mkarwan
Czarny Jezus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5114beb4$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
 wkurwiajÄ…cych

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluĹşniercĂłw,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwiÄ…zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2013-02-08 17:30:58
Autor: Przemysław M.
Czarny Jezus
Dnia Fri, 8 Feb 2013 10:00:32 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Wedle różnych Ľródeł, tudzież zwykłych donosów, poseł GodSon jest najbardziej znienawidzonym posłem Platformy.

Znienawidzonmym przez kogo?

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Czarny Jezus