Czarny bandit 3miasto BLE XXXX

Data: 2009-05-19 07:58:30
Autor: Wit\(old\)
Czarny bandit 3miasto BLE XXXX
Kierowco wymienionego w temacie motocykla, poruszjącego się dziś rano z Karwin w kierunku Gdańska! Jechałem za Tobą samochodem aż do Wrzeszcza i z tego co widziałem to domniemywam że: dopiero kupiłeś motocykl i nie masz za grosz wyobraźni. Tak nieprzewidywalnego zachowania to dawno nie widziałem. Nie jeździsz szybko - to dobrze, ale jeszcze zastanów sie i oceń sytuację przed każdym manewrem. Poza brakiem wyobraźni to na odcinku ok.15 km złamałeś  tyle przepisów ze zabrano by Ci bez wątpienia prawo jazdy. Jeśli dojechałeś dzisiaj do celu i może czytasz ten tekst to zastanów sie trochę i pojeździj jakiś czas tak jakbyś jeździł samochodem - przynajmniej zapanujesz nad maszyną. Nie wjeżdzaj między auta na światłach ustawiając się bokiem i nie hamuj gwałtownie kiedy właśnie światła zmieniają się na zielone, nie szarp gazem na łuku kiedy własnie ruszasz i jedziesz miedzy autami. itp itd. Jesteś zagrożeniem dla wszystkich na drodze. A wogóle to podziękuj wszystkim kierowcom aut że Cię dzisiaj (mam nadzieję) nie przejechali.
Wit

Data: 2009-05-19 08:42:53
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Wit(old)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guthq5$q45$1news.onet.pl...
[...]