[Poniekąd spam]Czarny buf.

Data: 2012-08-27 04:03:55
Autor: rmikke
[Poniekąd spam]Czarny buf.
Jakby sie komuś marzył czarny buf, ale naprawdę czarny, a nie ciemniszare
coś z Decathlona, to może się w te pędy udać di najbliższego GoSporta
na dział z odzieżą. Trzy dychy taka przyjemność kosztuje.

Data: 2012-08-27 22:01:14
Autor: Wojtas
[Poniekąd spam]Czarny buf.
W dniu 2012-08-27 13:03, rmikke pisze:

Jakby sie komuś marzył czarny buf, ale naprawdę czarny, a nie ciemniszare
coś z Decathlona, to może się w te pędy udać di najbliższego GoSporta
na dział z odzieżą. Trzy dychy taka przyjemność kosztuje.

"Ordzinalny"?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-08-27 14:01:41
Autor: rmikke
[Poniekąd spam]Czarny buf.
On Monday, August 27, 2012 10:01:14 PM UTC+2, Wojtas wrote:
> [...]

> coś z Decathlona, to może się w te pędy udać di najbliższego GoSporta

> na dział z odzieżą. Trzy dychy taka przyjemność kosztuje.

Nie no, oczywiście że "Original GoSport"...

Data: 2012-08-28 10:32:54
Autor: bans
[Poniekąd spam]Czarny buf.
W dniu 2012-08-27 22:01, Wojtas pisze:

"Ordzinalny"?

Taa, za 30zł i z jednym "f".

--
bans

Data: 2012-08-28 05:56:28
Autor: rmikke
[Poniekąd spam]Czarny buf.
On Tuesday, August 28, 2012 10:32:55 AM UTC+2, bans wrote:
W dniu 2012-08-27 22:01, Wojtas pisze:

> "Ordzinalny"?

Taa, za 30zł i z jednym "f".

A nie nie nie, to się oficjalnie zupełnie inaczej nazywa.
"Opaska wielofunkcyjna", czy jakoś tak.

Data: 2012-08-28 15:47:08
Autor: bans
[Poniekąd spam]Czarny buf.
W dniu 2012-08-28 14:56, rmikke pisze:

Taa, za 30zł i z jednym "f".

A nie nie nie, to się oficjalnie zupełnie inaczej nazywa.
"Opaska wielofunkcyjna", czy jakoś tak.

A mój post zawierał coś, co oficjalnie nazywa się: "sarkazm".

--
bans

Data: 2012-08-28 06:58:39
Autor: rmikke
[Poniekąd spam]Czarny buf.
W dniu wtorek, 28 sierpnia 2012 15:47:08 UTC+2 użytkownik bans napisał:

> A nie nie nie, to się oficjalnie zupełnie inaczej nazywa.

> "Opaska wielofunkcyjna", czy jakoś tak.

A mój post zawierał coś, co oficjalnie nazywa się: "sarkazm".

Przepraszam, nie zauważyłem.

Data: 2012-08-29 10:26:07
Autor: rmikke
[Poniekąd spam]Czarny buf.
W dniu wtorek, 28 sierpnia 2012 14:56:28 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

A nie nie nie, to się oficjalnie zupełnie inaczej nazywa.
"Opaska wielofunkcyjna", czy jakoś tak.

Sprawdziłem. "Chustka dla dorosłych wielofunkcyjna" :D

[Poniekąd spam]Czarny buf.