Czarny ekran - proszę o pomoc

Data: 2013-06-14 08:22:11
Autor: ikov
Czarny ekran - proszę o pomoc
Co i jak można jeszcze zrobić. Proszę o pomoc.

Jeśli jeszcze nie udało Ci się dojść do tego co jest nie tak, to z mojego doświadczenia stawiałbym na uwalony procek, trochę mniej na płytę główną i zasilacz. Wentylatory, diody od dysku czy dvd włączają się, bo dostają zasilanie, ale równa praca (bez dźwięków włączanych podzespołów) sugeruje, że prócz zasilania nie dostają innych poleceń, więc najpewniej procesor padł. Wsadź inny jeśli masz, lub przełóż ten procek do innego kompa jeśli pasuje... Inne części raczej dają o sobie - piszczenie z biosu (ram, grafika), komunikaty na ekranie (hdd, peryferia, usb), restarty (kondensatory, zasilacz) lub inne nietypowe dla normalnej pracy zachowania. Ewentualnie jeszcze problem z zasilaniem (pierwsza rzecz do sprawdzenia), ale stawiam na CPU.

Pozdrawiam

Data: 2013-06-14 19:47:20
Autor: XYZ
Czarny ekran - proszę o pomoc
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Jeśli jeszcze nie udało Ci się dojść do tego co jest nie tak,
Niestety, jeszcze nie.

Z prockiem jest taki problem, że nie mam innego na podmianę
ani innego komputera, w którym ten procek można by sprawdzić.

Coraz bardziej zastanawiam się jednak nad zasilaczem.
Z dużymi trudnościami, ale może udałoby mi się pożyczyć zasilacz.
Ty jesteś pierwszą osobą, która wśród podejrzanych wymienia
zasilacz.
Żeby nie pożyczać zasilacza niepotrzebnie (wiąże się to w wejściem
w zobowiazania, w które lepiej na próżno nie wchodzić), jakie jest
prawdopodobieństwo, że to może być zasilacz?

Oczywi

Data: 2013-06-14 19:50:05
Autor: XYZ
Czarny ekran - proszę o pomoc
ście, że mogę kupić procek i/lub zasilacz, ale po co,
skoro prawdopodobnie i tak skończy się kupieniem
komputera.

Pozdrawiam

Czarny ekran - proszę o pomoc