Czarny grudzień.

Data: 2015-12-17 07:10:19
Autor: stevep
Czarny grudzień.
# Waszego, szanowni współobywatele, dobra. Chciałem bardzo, z głębi serca,  aby ta moja służba była ukierunkowana, tak jak w poprzednich kadencjach,  na człowieka, najbliżej jego codziennych spraw, aby każdy z Was szanowni  współobywatele, mógł odczuć, że nasza praca w Sejmie jest realna.

Chciałbym prowadzić debatę w Sejmie nad dalszym rozwojem polityki  rodzinnej, którą rozpoczęliśmy w minionych dwóch kadencjach. aby  powstawały nadal w takim tempie, żłobki i przedszkola. Chciałbym nade  wszystko, abyśmy w Sejmie spierali się nad formułą stwarzania warunków do  rozwoju gospodarczego, aby powstawało więcej miejsc pracy i tym samym  wpływało więcej pieniędzy z podatków od pracujących Polaków do budżetu  państwa. Chciałbym, abyśmy prowadzili debatę w Sejmie nad bezsensem  wprowadzania nowych podatków na banki i sieci supermarketów, ponieważ te  podatki zostaną przeniesione, o czym już wielokrotnie pisałem, na Was,  szanowni współobywatele. #
Ze strony:
http://skroc.pl/58119

--
stevep