Czas łajdaków

Data: 2016-01-21 00:52:34
Autor: stevep
Czas łajdaków
# W wielu krajach jest tak, że władza chce rozciągnąć kontrolę nad  mediami. Peru, Zimbabwe, Białoruś itp. Ale rzadko się zdarza, że aliantami  władzy w tym cenzorskim zamyśle są pro-rządowi dziennikarze. Takim  przykładem jest Polska.

Oto studium przypadku: Piotr Zaremba. Lizus PiSu i donosiciel: do czasu  Dobrej Zmiany przyklejony do telewizora, by donieść na nieprawomyślnych  dziennikarzy. Gorliwie podpowiadający: zwolnić Lisa itp. Oznajmiający z  teatralnym uniesieniem, że TVP go „obraża”. Biedaczek, ale podatny na  obrazę. A przecież mógł od razu przykleić się do Telewizji Trwam albo  Republiki.

Łatwo obrażający się Zaremba, gorliwie donoszący na zdolniejszych od  siebie kolegów, dostał teraz fuchę w telewizji publicznej.. I tyle warte są  te wszystkie lamenty niepokornych, bo od samego początku chodziło o  posady, których by nie dostali, gdyby decydowały kryteria rynkowe. Lisa  oglądały miliony – ale nie podobało się to Prezesowi, którego kiedyś Lis  był upokorzył. Więc Lis musiał odejść. A przyszedł w jego miejsce  stękający Zaremba. Też zdolny.

Z tym nieszczęsnym Zarembą mam swoje zaszłości. Kiedyś zagroził, że mnie  pozwie o zniesławienie. Ksenofob („Oddać Polskę Polakom”) Zaremba, na  utrzymaniu dziadowskich SKOK-ów, musiał zatrudnić jakiegoś mecenasa z  przeceny, który nie wiedział, jak napisać pozew przeciwko mnie, panu  profesorowi prawa. Zaremba domagał sie nawet mojego adresu prywatnego –  ale ja nie życzę sobie, by Zaremba nachodził mnie o pieniądze, naruszając  mój mir domowy. Dałem więc adres mojego adwokata.

Może teraz, jak już nieszczęsny Zaremba załapał się na fuchę publiczną,  porwie się na porządnego adwokata. Może Jacek Kurski da mu, czego Bierecki  nie dal. Czekam na ten pozew. Nie z obawą ani napięciem. Bo intryguje  mnie, ale też i rozbawia, ten czas łajdaków.

Przetrwamy i to. #
Ze strony:
http://skroc.pl/f470c

--