Czas Apokalipsy nadchodzi...

Data: 2010-02-02 01:00:18
Autor: Antenka
Czas Apokalipsy nadchodzi...
Wielce prawdopodobne przyczyny tragedii na Haiti
===================================
sobota, 16 stycznia 2010, 12:32

Od chwili, gdy dotarły pierwsze informacje o trzęsieniu ziemi na
Haiti, nieodparcie przychodzi na myśl pewien ścisły związek między
Nowym Orleanem (Katrina) i obecnym trzęsieniem ziemi na Haiti. Związek
tak ścisły, że wbrew logice każe mi się zastanawiać nad definicją
słowa "przypadek". Zarówno Nowy Orlean jak i Haiti są największymi w
regionie, jeśli nie na świecie skupiskami wyznawców voodoo -
okultystycznego kultu przez wielu nazywanego kultem demonów.

Voodoo to synkretyczny kult, bo trudno go nazwać religią, łączący
elementy wierzeń afrykańskich, animizmu, spirytyzmu i słabo
przyswojonego chrześcijaństwa. Mimo iż uznaje on istnienie jednego
Boga (Bon Dieu) to w rzeczywistości czczone są inne duchowe istoty-
duchy (loa). Podstawą kultu są "rytuały opętania", podczas których w
rytmie bębnów uczestnicy zapadają w trans i zapraszają "istoty
duchowe" do swego wnętrza. Do tego jeszcze dochodzi wiara w możliwość
wskrzeszania zmarłych i wykorzystywania ich w pracy jako zombie, oraz
wszechobecna magia ze znanymi wszystkim "laleczkami voodoo" na czele.
W Nowym Orleanie wciąż istnieją setki sklepów gdzie można się
zaopatrzyć w przedmioty magiczne oraz drużyna futbolowa New Orlean
VooDoo. Na Haiti wśród wyznawców kultu byli najwyżsi urzędnicy
państwowi w tym Emile Jonassaint czy Jean-Bertrand Aristid, który w
2003 podniósł ten kult do rangi religii państwowej. Mimo iż oficjalnie
jego wyznawcami jest tylko kilka procent mieszkańców wyspy, to jego
wpływy są szerokie. Wielu Haitańczyków uznawanych za katolików
praktykuje magię, nosi amulety voodoo czy uczestniczy w ceremoniach,
które z nazwy są chrześcijańskie a w istocie odnoszą sie do "bóstw
voodoo". Tak jest w przypadku corocznej pielgrzymki do wodospadu Saut
d'Eau (Wodny Skok). Gdzie pielgrzymi obnażeni do połowy dokonują
rytualnego obmycia, wierząc że z wodami wodospadu zstępuje na nich
"bogini wody" Erzulie (przy okazji patronka czarownic, prostytutek i
wyznawczyń 'voodoo)

Czy zatem należy wyśmiać i zakrzyczeć tych wszystkich, którzy próbują
w tych wydarzeniach dopatrzeć się czegoś więcej niż tylko kataklizmów
i straszliwych ludzkich tragedii? Może czasem wypada spojrzeć na
wydarzenia dziejące się w świecie z trochę innej niż racjonalistyczna
perspektywy i uświadomić sobie, ze nic nie dzieje się przypadkiem. W
każdym wydarzeniu, nawet tym najbardziej tragicznym, można odnaleźć
przesłanie skierowane do tych co ocaleli. To nasz wybór czy tego
chcemy, czy zamkniemy uszy i oczy.

Pan Bóg ma prawo do karania, szczególnie tych, którzy w pełni
świadomie oddają się satanistycznym kultom lub współpracują z siłami
zła wprowadzając je nawet do prawodawstwa ( np. homoseksualizm, in
vitro, rozwody). Zatem podobnych wydarzeń możemy się spodziewać wobec
poganiania Europy, szczególnie przegniłej moralnie konstrukcji jaką
jest Unia Europejska!!!

Postanowiłem dopisać co nieco w związku z kilkoma komentarzami
zamieszczonymi poniżej. po pierwsze przypomnę, ewangeliczne wskazanie
Jezusa na  wieżę w Siloe, która zwaliła się na ludzi i wielu
pozabijała. Zginęli wówczas winni i niewinni, a my od nich niczym tak
bardzo się nie różnimy, choć na szczęście Voodoo nie uprawiamy ale
wielu Europejczyków pośrednio i bezpośredni firmuje bezbożny system
prawny UE. Jeszcze bardziej wstrząsającym jest wołanie NMP w orędziach
z AKITA - oficjalnie uznane przez KK i można się nimi posługiwać
bowiem stoi za nimi moc całego K. Brzmi ono mniej więcej tak: "...Jeśli
ludzie się nie nawrócą, Ojciec Niebieski ześle karę, jaka dotąd się
nie zdarzyła! Nikt nie powinien w to wątpić. Spadnie ogień (należy to
rozmieć jako użycie żywiołu ognia przez Siły Niebieskie) z Nieba!
Przez to zginie wielu ludzi, także wierzący i kapłani! Różaniec będzie
jedyną bronią i znakiem Syna. Odmawiajcie go dniem i nocą Szatan
uzyska wpływy aż w samym wnętrzu Kościoła. Kardynałowie będą
przeciwstawiać się sobie. Podobnie też biskupi. Wielu spośród
kapłanów, którzy dotąd mnie czcili, oddali się ode mnie. Przeciwnie
przeciwstawią się mi i wykazywać będą coraz więcej pogardy. Kościół i
ołtarze będą zbezczeszczone. Przez kompromis dojdzie do ugody, wielu
księży i zakonników porzuci swe powołanie. Szatan zwróci się
szczególnie wobec tych, którzy powierzyli się Bogu. Kościoły będą
pełne tych co wyznają kompromisy" Więcej o kataklizmach powiedział
JPII, przywołując w Fuldzie fragment z III Tajemnicy Fatimskiej,
niestety, to co nam zaprezentowano, nie jest jej pełna wersją -
została ona (pewnie by nie straszyć) - ocenzurowana. Powiedziane jest
tam: "...będą ginąc miliony winnych i niewinnych..." Dlatego wydarzenia
jakie zaszły w N. Orleanie i na Haiti a także mroźna zima w Europie
(także wiele ofiar) to tylko wydaje sie początek tego co nadchodzi...
Współczuję racjonalistom, którzy swe serca zatwardzili na głos wołania
NMP, zresztą nie tylko w Akita i Fatimie...

http://fronda.pl/jak_szymon/blog/wielce_prawdopodobne_przyczyny_tragedii_na_haiti

Antenka

Data: 2010-02-02 11:33:54
Autor: abc
Czas Apokalipsy nadchodzi...
Od chwili, gdy dotarły pierwsze informacje o trzęsieniu ziemi na
Haiti, nieodparcie przychodzi na myśl pewien ścisły związek między
Nowym Orleanem (Katrina) i obecnym trzęsieniem ziemi na Haiti.

Dodam, że huragan Katrina uderzył w Nowy Orlean w przeddzień mającego tam
odbyć się plugawego, pedalskiego "święta" o nazwie Southern Decadence.
http://en.wikipedia.org/wiki/Southern_Decadence

Data: 2010-02-02 04:26:36
Autor: zbig
Czas Apokalipsy nadchodzi...
Co za brednie!
Wobec tego jak była przyczyna zrujnowania świątyni w Asyżu. Jakieś
pedały odprawiały tam vodoo?
Że ziemia święta nosi takich tumanów!

Data: 2010-02-02 08:44:48
Autor: Mariusz Merta
Czas Apokalipsy nadchodzi...
wyobraź sobie, że jedną z pierwszych myśli a propos Haiti
jakie mnie przyszły do głowy to właśnie voodoo...
jak to możliwe, że na jednej wyspie jest normalny i nawet piękny kraj
(Domninikana)
a na drugiej części ruina totalna...np. na Haiti prawie niema lasów....
okoliczne wyspy (oprócz Kuby z wiadomych powodów) jakoś sobie radzą
a Haiti ? jakby nie patrzeć rządzona przez czarnych od XIX wieku
a propos twojej ostatniej uwagi nt. tumanów
nie jesteś wszechmądry...
a z Asyżem, widzisz, superekumeniczne spotkanie w Asyżu autorstwa JP
II
gdzie traktowano poważnie gritów afrykańskich i animistów...
obecny papież był wtedy wściekły na JP II z w/w powodów
może by tak trochę bardziej serio potraktować katolicyzm panie kolego
pan Bóg też się może wkurzyć i to  potrójnie...
Mariusz Merta

Data: 2010-02-02 15:43:52
Autor: abc
Czas Apokalipsy nadchodzi...
Wobec tego jak była przyczyna zrujnowania świątyni w Asyżu. Jakieś
pedały odprawiały tam vodoo?

W dniu 27 pażdiernika 1986 w katolickiej bazylice w Asyżu odbyły się
synkretyczne "modły". Były tam wszystkie protestanckie sekty, żydzi,
muzułmanie, pogańskie religie od buddystów aż po najprymitywniejsze kulty
afrykańskie, które po dziś dzień oddają cześć wężom albo złym duchom.

Poganie przynieśli swoje węże, bożki, którym się kłaniali. Dalajlama -
tybetański przedstawiciel buddystów, który wierzy, że jest żywym bogiem tu
na ziemi, ustawił posążek Buddy na nasze tabernakulum na ołtarzu, aby mógł
mu oddać cześć paląc kadzidło. Był to ołtarz, w którym znajdują się relikwie
św. Wiktoryna (kościół św. Piotra w Asyżu).

Zaproszenie wyznawców fałszywych religii do "modlitwy" było obiektywnym
uznaniem wartości ich "modlitw". Uznanie "modlitwy" do szatana, Buddy, węża
i zrównanie ich z modlitwą do Boskiego Serca Pana Jezusa albo do Jego
niepokalanej Matki jest głęboką obrazą chrześcijaństwa a przede wszystkim
Chrystusa ukrzyżowanego.

Data: 2010-02-02 11:06:55
Autor: zbig
Czas Apokalipsy nadchodzi...
On 2 Lut, 15:43, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

muzułmanie, pogańskie religie od buddystów aż po najprymitywniejsze kulty
afrykańskie, które po dziś dzień oddają cześć wężom albo złym duchom.
Aaa, to wszystko jasne. to była kara boska.

Data: 2010-02-02 11:19:10
Autor: Antenka
Czas Apokalipsy nadchodzi...
On 2 Lut, 11:33, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
>Nowym Orleanem (Katrina) i obecnym trzęsieniem ziemi na Haiti.

Dodam, że huragan Katrina uderzył w Nowy Orlean w przeddzień mającego tam

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Niektórzy chcieliby widzieć tylko jeden przymiot Boga - Jego
miłosierdzie, równocześnie zapominając o Bożej sprawidliwości.
( por.  Sodoma i Gomora ).

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - A.

Data: 2010-02-02 21:42:03
Autor: abc
Czas Apokalipsy nadchodzi...
Niektórzy chcieliby widzieć tylko jeden przymiot Boga - Jego
miłosierdzie, równocześnie zapominając o Bożej sprawidliwości.
( por.  Sodoma i Gomora ).

I o grzechach, które wołają o pomstę do nieba.

Data: 2010-02-03 00:10:38
Autor: Antenka
Czas Apokalipsy nadchodzi...
On 2 Lut, 21:42, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

I o grzechach, które wołają o pomstę do nieba.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Tak, wiem a oto ich spis:

ROZDZIAŁ XXI

O GRZECHACH WOŁAJĄCYCH O POMSTĘ DO NIEBA

UCZEŃ. Ile jest grzechów wołających o pomstę do Nieba, i które są?

NAUCZYCIEL. Jest ich cztery, a są następujące:

1. Zabójstwo dobrowolne. (Gen. IV, 10).

2. Grzech cielesny przeciwny naturze. (Gen. XVIII, 20. 21) (*).

3. Uciemiężanie Ubogich, a mianowicie wdów i sierot. (Exod. XXII, 22.
23).

4. Zatrzymywanie zapłaty robotnikom. (Jak. V, 4).

http://www.ultramontes.pl/Katechizm_Bellarmina_XXI.htm

Data: 2010-02-03 02:41:28
Autor: zbig
Czas Apokalipsy nadchodzi...
On 3 Lut, 09:10, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 2 Lut, 21:42, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

[...]

Jakoś nie ma tu zakazu voodoo.
A jeszcze wracając do Asyżu to pan Bóg jakiś nierychliwy. Jak pisze
abc w Asyżu rozpusta była w roku 86 a trzęsienie ziemi w 97.

Data: 2010-02-03 20:18:55
Autor: bicz
Czas Apokalipsy nadchodzi...
[...]

Ale zawsze sprawiedliwy

Data: 2010-02-02 11:42:29
Autor: cytryna
Czas Apokalipsy nadchodzi...
Wielce prawdopodobne przyczyny tragedii na Haiti

[...]

Nie ma większego kataklizmu w Europie Śrokowo-Wschodniej jak rządy Platformy Obywatelskiej i jej guru Donalda. Setki tysięcy ludzi bez pracy i środków do
życia, palikotyzacja życia społecznego, hazardyzacja prawa, sekuła-ryzacja polityki i w ogóle szambo ogólnonarodowe.

Data: 2010-02-02 13:16:46
Autor: Kostek Wycirowski
Czas Apokalipsy nadchodzi...

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> >
[...]

No ale najgorsze co zrobił Tusku, to to, że stworzył takich debili jak ty, druciara czy awe...

Czas Apokalipsy nadchodzi...