Czas Apokalipsy nadchodzi...

Data: 2010-02-02 11:33:54
Autor: abc
Czas Apokalipsy nadchodzi...
Od chwili, gdy dotarły pierwsze informacje o trzęsieniu ziemi na
Haiti, nieodparcie przychodzi na myśl pewien ścisły związek między
Nowym Orleanem (Katrina) i obecnym trzęsieniem ziemi na Haiti.

Dodam, że huragan Katrina uderzył w Nowy Orlean w przeddzień mającego tam
odbyć się plugawego, pedalskiego "święta" o nazwie Southern Decadence.
http://en.wikipedia.org/wiki/Southern_Decadence

Data: 2010-02-02 04:26:36
Autor: zbig
Czas Apokalipsy nadchodzi...
Co za brednie!
Wobec tego jak była przyczyna zrujnowania świątyni w Asyżu. Jakieś
pedały odprawiały tam vodoo?
Że ziemia święta nosi takich tumanów!

Data: 2010-02-02 08:44:48
Autor: Mariusz Merta
Czas Apokalipsy nadchodzi...
wyobraź sobie, że jedną z pierwszych myśli a propos Haiti
jakie mnie przyszły do głowy to właśnie voodoo...
jak to możliwe, że na jednej wyspie jest normalny i nawet piękny kraj
(Domninikana)
a na drugiej części ruina totalna...np. na Haiti prawie niema lasów....
okoliczne wyspy (oprócz Kuby z wiadomych powodów) jakoś sobie radzą
a Haiti ? jakby nie patrzeć rządzona przez czarnych od XIX wieku
a propos twojej ostatniej uwagi nt. tumanów
nie jesteś wszechmądry...
a z Asyżem, widzisz, superekumeniczne spotkanie w Asyżu autorstwa JP
II
gdzie traktowano poważnie gritów afrykańskich i animistów...
obecny papież był wtedy wściekły na JP II z w/w powodów
może by tak trochę bardziej serio potraktować katolicyzm panie kolego
pan Bóg też się może wkurzyć i to  potrójnie...
Mariusz Merta

Data: 2010-02-02 15:43:52
Autor: abc
Czas Apokalipsy nadchodzi...
Wobec tego jak była przyczyna zrujnowania świątyni w Asyżu. Jakieś
pedały odprawiały tam vodoo?

W dniu 27 pażdiernika 1986 w katolickiej bazylice w Asyżu odbyły się
synkretyczne "modły". Były tam wszystkie protestanckie sekty, żydzi,
muzułmanie, pogańskie religie od buddystów aż po najprymitywniejsze kulty
afrykańskie, które po dziś dzień oddają cześć wężom albo złym duchom.

Poganie przynieśli swoje węże, bożki, którym się kłaniali. Dalajlama -
tybetański przedstawiciel buddystów, który wierzy, że jest żywym bogiem tu
na ziemi, ustawił posążek Buddy na nasze tabernakulum na ołtarzu, aby mógł
mu oddać cześć paląc kadzidło. Był to ołtarz, w którym znajdują się relikwie
św. Wiktoryna (kościół św. Piotra w Asyżu).

Zaproszenie wyznawców fałszywych religii do "modlitwy" było obiektywnym
uznaniem wartości ich "modlitw". Uznanie "modlitwy" do szatana, Buddy, węża
i zrównanie ich z modlitwą do Boskiego Serca Pana Jezusa albo do Jego
niepokalanej Matki jest głęboką obrazą chrześcijaństwa a przede wszystkim
Chrystusa ukrzyżowanego.

Data: 2010-02-02 11:06:55
Autor: zbig
Czas Apokalipsy nadchodzi...
On 2 Lut, 15:43, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

muzułmanie, pogańskie religie od buddystów aż po najprymitywniejsze kulty
afrykańskie, które po dziś dzień oddają cześć wężom albo złym duchom.
Aaa, to wszystko jasne. to była kara boska.

Data: 2010-02-02 11:19:10
Autor: Antenka
Czas Apokalipsy nadchodzi...
On 2 Lut, 11:33, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
>Nowym Orleanem (Katrina) i obecnym trzęsieniem ziemi na Haiti.

Dodam, że huragan Katrina uderzył w Nowy Orlean w przeddzień mającego tam

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Niektórzy chcieliby widzieć tylko jeden przymiot Boga - Jego
miłosierdzie, równocześnie zapominając o Bożej sprawidliwości.
( por.  Sodoma i Gomora ).

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - A.

Data: 2010-02-02 21:42:03
Autor: abc
Czas Apokalipsy nadchodzi...
Niektórzy chcieliby widzieć tylko jeden przymiot Boga - Jego
miłosierdzie, równocześnie zapominając o Bożej sprawidliwości.
( por.  Sodoma i Gomora ).

I o grzechach, które wołają o pomstę do nieba.

Data: 2010-02-03 00:10:38
Autor: Antenka
Czas Apokalipsy nadchodzi...
On 2 Lut, 21:42, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

I o grzechach, które wołają o pomstę do nieba.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Tak, wiem a oto ich spis:

ROZDZIAŁ XXI

O GRZECHACH WOŁAJĄCYCH O POMSTĘ DO NIEBA

UCZEŃ. Ile jest grzechów wołających o pomstę do Nieba, i które są?

NAUCZYCIEL. Jest ich cztery, a są następujące:

1. Zabójstwo dobrowolne. (Gen. IV, 10).

2. Grzech cielesny przeciwny naturze. (Gen. XVIII, 20. 21) (*).

3. Uciemiężanie Ubogich, a mianowicie wdów i sierot. (Exod. XXII, 22.
23).

4. Zatrzymywanie zapłaty robotnikom. (Jak. V, 4).

http://www.ultramontes.pl/Katechizm_Bellarmina_XXI.htm

Data: 2010-02-03 02:41:28
Autor: zbig
Czas Apokalipsy nadchodzi...
On 3 Lut, 09:10, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 2 Lut, 21:42, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

[...]

Jakoś nie ma tu zakazu voodoo.
A jeszcze wracając do Asyżu to pan Bóg jakiś nierychliwy. Jak pisze
abc w Asyżu rozpusta była w roku 86 a trzęsienie ziemi w 97.

Data: 2010-02-03 20:18:55
Autor: bicz
Czas Apokalipsy nadchodzi...
[...]

Ale zawsze sprawiedliwy