Czas życia sprzętu serwerowego.

Data: 2014-11-27 13:13:57
Autor: nadporucznik
Czas życia sprzętu serwerowego.
Użytkownik "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> napisał w wiadomości news:5476efa2$0$21540$65785112news.neostrada.pl...
Cześć,

Jak długo pozwalacie pracować serwerom i osprzętowi zanim go wymienicie?
Mam Della R500 i SC1435 oraz przełącznik 3548P załączone w 2008 i zastanawiam się ile właściwie mogą one jeszcze działać.
Spełniają znakomicie swoje zadania i jeśli chodzi o wydajność i możliwości nie czuję potrzeby ich wymiany.

DÅ‚ugo.
Mamy w firmie serwery Dell PowerEdge 1600SC 12 lat.
Wymieniłem w nich procesory na najszybsze jakie mogą
w nich pracować i dołożyłem RAMu.
Ostatnio w jednym i tym samym padł tylny wentylator
oraz zasilacz nr 1.
Wymieniłem na nowe i chodzi.
--
nadporucznik