Czas, aby Bruksela

Data: 2017-09-01 06:55:27
Autor: A. Filip
Czas, aby Bruksela
http://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/wegry-zadaja-od-ue-zwrotu-polowy-kosztow-budowy-muru/4w76p7z
Węgry zażądały od Brukseli _zwrotu_ 400 milionów euro za mur, jak rząd w
Budapeszcie zdecydował się wznieść na południowej granicy, by chronić
się przed napływem uchodźców. To połowa kosztów całego
przedsięwzięcia. Janos Lazar szef gabinetu premiera Viktora Orbana
poinformował, że budowa muru była symbolem ,,europejskiej solidarności
zademonstrowanej w praktyce". [...]

Nie zapłacą.  Nie stracą tej wspaniałej okazji by wyjść na dupków i skurwieli.
Co powie Merkel *przed wyborami* ?  Poprze "solidarność murarzy" *czy nie* ? ;-)

A ten Węgierski manewr dla podkreślenia  "płynnego zwrotu o 180 stopni"
Brukseli i Berlina jest całkiem niezły nie tylko na potrzeby polityki
wewnętrznej Węgier.  Żadnej litości dla dupków za to wtedy szczekali.
Bezlitośnie stawiać skurwieli w "niezręcznej sytuacji".

Data: 2017-09-01 11:06:48
Autor: Presidente de San Escobar
Czas, aby Bruksela spłaciła swój dług wobec Węgier! 400 milionów EUR za pół Długiego Płotu Węgierskiego.
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]

wewnętrznej Węgier.  Żadnej litości dla dupków za to wtedy szczekali.
Bezlitośnie stawiać skurwieli w "niezręcznej sytuacji".

Niemcy mają wystąpić do Węgier o zapłatę 1mld euro za przyjęcie wszystkich
imigrantów z Węgier :DDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-01 11:19:44
Autor: A. Filip
Czas, aby Bruksela
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
> [...]

Bezlitośnie stawiać skurwieli w "niezręcznej sytuacji".

Niemcy mają wystąpić do Węgier o zapłatę 1mld euro za przyjęcie wszystkich

Czy Bruksela i Berlin debilnie przyznają że chciały by te miliony
imigrantów siedziały na Węgrzech?  Węgry mają tylko 10 mln. mieszkańców.
Orban nie chciał milionów na Węgrzech i na Węgrzech ich nie ma.

Jak Bruksela i Berlin nie zareagują to z którejś strony oberwą.
Już samo przypomnienie/wrzucenie tematu przed Niemieckimi wyborami
działa na niekorzyść Merkel IMHO.  Ja obstawiam do Niemieckich wyborów
24 września kilka innych podobnych "wrzut" nie tylko z Węgier.

Data: 2017-09-01 11:36:31
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

działa na niekorzyść Merkel IMHO.  Ja obstawiam do Niemieckich wyborów
24 września kilka innych podobnych "wrzut" nie tylko z Węgier.

A Bruksela i Berlin przyznają, że chciały płot na granicy? :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-02 07:47:27
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Postawię nowy płot na granicy z sąsiadem by jego kury i gęsi nie przełaziły
na nasza posesję. Od kogo mam rządać zwrotu kosztów? Zgodnie z tym co w/w
nie od sąsiada tylko od kogo? Sołtysa, urządu gminy, UE? ;-))) Brylujesz na
pl.soc.prawo więc może mi odpowiesz? ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-09-02 07:50:07
Autor: Lepudruk
[...]

 na nasza posesję. Od kogo mam żądać zwrotu kosztów? Zgodnie z tym co w/w

Data: 2017-09-02 08:03:35
Autor: A. Filip
Czas, aby Bruksela
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

Ty jesteś państwem członkowskim UE żeby Brukseli swoim sąsiadem dupę zawracać?

Węgry tej forsy raczej+ nie dostaną.  Przypomnienie _durnego_ stanowiska
Brukseli i Berlina zaliczą.  Zobaczymy czy przebiją się ponad próg
_małej_ medialnej szopki.  Na razie się chyba nie przebiły.  Tylko że to
niekoniecznie jest ostatnie słowo Orbana+ o ile kampania polityczno-medialna
jest rozplanowana na więcej niż kilka dni.

Data: 2017-09-03 10:05:42
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+2siotea1ff-h926@buntownik.pl...

[...]

Potrafisz odpowiedzieć na pytanie czy będziesz pajacować?

--
Lepudruk

Czas, aby Bruksela