Czas cos kupic - prosze o opinie

Data: 2011-05-09 15:52:23
Autor: Maciek
Czas cos kupic - prosze o opinie
Prosze o jakies opinie czy widzicie cos podejrzanego itd :-)

Kiepskie te zdjęcia, ale z tyłu było bum w jakim¶ stopniu. Odcień zderzaka i klapy co¶ mi nie pasuje, do tego spasowanie tego pierwszego pozostawia trochę do życzenia...

Data: 2011-05-09 16:08:02
Autor: Dysiek
Czas cos kupic - prosze o opinie
Kiepskie te zdjęcia, ale z tyłu było bum w jakim¶ stopniu. Odcień zderzaka i klapy co¶ mi nie pasuje, do tego spasowanie tego pierwszego pozostawia trochę do życzenia...
Ano kiepskie, ale przejade sie zobaczyc - mam do Bielan niedaleko :-) Zderzak chyba faktycznie ma inny odcien - klapa jednak jest na moje oko taka sama.

Dysiek

Czas cos kupic - prosze o opinie