Czas dojscia do baru wydluzylby sie w nieskonczonosc :)

Data: 2009-04-06 10:34:12
Autor: Vic
Czas dojscia do baru wydluzylby sie w nieskonczonosc :)
Niezle! Malo sie nie udlawilem ze smiechu :)

"Od wielu miesiecy wszystkie media w Polsce wiedzialy, że rzad popiera Radka Sikorskiego, tylko Kaczynski ze Szczygla mieli watpliwosci… Konsekwentne popieranie Sikorskiego i weto Turcji zmusilyby reszte panstw do negocjacji. Ale wowczas czas dojscia do baru wydłuzylby sie w nieskonczonosc, w nieznosna, piekaca w gardle, polewajaca potem i chlodem jednoczesnie nieskonczonosc, w nieskonczonosc wystraszona, bojaca sie siebie samej, pelna niczym już nie skrywanej pogardy dla wszystkich"
http://www.dziennik.pl/polityka/article354998/Styl_Kaczynskiego_nastukac_sie_na_psuja.html

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-06 02:02:15
Autor: mrdevilyn
On 6 Kwi, 10:34, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:

 Ale wowczas czas dojscia do baru wydłuzylby sie w
nieskonczonosc, w nieznosna, piekaca w gardle, polewajaca potem i
chlodem jednoczesnie nieskonczonosc,

Nazywa się to w fachowym języku psychiatrii bodaj "projekcja".
Palitusk z podziwu godn± konsekwencj±, uparcie i w czoła pocie pracuje
na wyrok BEZ zawieszenia.
J-23

Data: 2009-04-06 13:15:09
Autor: Piotr
Czas dojscia do baru wydluzylby sie w nieskonczonosc :)
Dnia Mon, 6 Apr 2009 02:02:15 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com
napisał(a):

Palitusk z podziwu godn± konsekwencj±, uparcie i w czoła pocie pracuje
na wyrok BEZ zawieszenia.

Choćby w sprawie matactw w finansowaniu swojej kampanii wyborczej,
oraz przy obsadzaniu stanowisk kierowniczych w lubelskim urzędzie. Co w ogólnym rzucie cuchnie "lubelskim układem", gdzie pan najarany
kotek wyglada na obrotowego.
A obrazanie, hm, to w końcu kto¶ z pisu powinien wystepowac z
pytaniemi jako to z waleniem w pysk Małgo¶ki było, i czy pan Donek
dalej jara marychę, bo co¶ tak wygl±da, skoro o pierwszej już ¶pi.
pz
Piotr

Data: 2009-04-06 11:01:03
Autor: awe
Czas dojscia do baru wydluzylby sie w nieskonczonosc :)
Sikorski nie kandydowal....wiec nie wiem na czym problem. JP II tez nie kandydowal.
awe

Data: 2009-04-06 02:08:54
Autor: mrdevilyn
On 6 Kwi, 11:01, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Sikorski nie kandydowal....wiec nie wiem na czym problem. JP II tez nie
kandydowal.

Nie rozumiesz tej mendowszy?? WSZYSTKIE MEDIA WIEDZIAŁY! Według niego
Prezydent RP powinien więc uwaznie wczytywać i wsłuchiwać się w media
żeby móc chwytać w lot zamierzenia rz±du, w kazdym razie tak sie jebie
w palituskowym, najwyrażniej nadweręzonym przez wysokoprocentowe
napitki, łbie. Co robi u steru władzy ta banda dyletantów, kto ich
q... wybrał????
J-23

Data: 2009-04-06 11:20:19
Autor: Vic
mrdevilyn@gmail.com wrote:
 Co robi u steru władzy ta banda dyletantów, kto ich
q... wybrał????

Ta banda dyletantow jest tam poniewaz tylko w tym biznesie mozna dobrze zarobic na niczym sie nie znajac i niewiele robiac.
Rozumiem, ze wedlug ciebie, Hans, okreslenie to odnosi sie tylko do aktualnego rzadu, ale zapewniam cie, ze jest ono prawdziwe rowniez w odniesieniu do Jaroslawa K. i jego bandy dyletantow, jak rowniez wszystkich poprzednikow (z niewielkimi wyjatkami).

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-07 11:23:00
Autor: awe
Czas dojscia do baru wydluzylby sie w nieskonczonosc :)

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:cd703cd9-3bcc-4381-a466-fca2f88d939d37g2000yqp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
ale on nie mial szans....nawet gdyby prezydent bardzo chcial to nie mogl pomoc Sikorskiemu. No przepraszam, ale to zbyt powazne stanowisko zeby je dawac nadymanemu chloptasiowi. Argument ze jest mezem appelbaum czy jak ja zwal, nie jest wystarczajacy zeby dostac takie stanowisko. To zbyt powazne sprawy. Tu kapuis niesiolowski i kapus Tusk moga podac reke Sikorskiemu i zrobic z niego ministra wojny, ale nie tam
awe

Data: 2009-04-06 11:12:20
Autor: Vic
awe wrote:
Sikorski nie kandydowal....wiec nie wiem na czym problem. JP II tez nie kandydowal.

Dla mnie zaden problem. A co mnie obchodzi czy szefem NATO jest Rasmussen, Sikorski czy ktokolwiek inny?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-06 11:38:38
Autor: raff
[...]

Zgadza sie. Ale podejscie w stylu: "Nie bo nie, bo szefem NATO musi byc nasz kandydat i juz!" to dziecinada.

R.

Data: 2009-04-06 18:08:20
Autor: Preceptor
On Mon, 06 Apr 2009 10:34:12 +0200, Vic <bjorgul@o2.pl> wrote:

Niezle! Malo sie nie udlawilem ze smiechu :)

"Od wielu miesiecy wszystkie media w Polsce wiedzialy, ?e rzad popiera Radka Sikorskiego, tylko Kaczynski ze Szczygla mieli watpliwosci…

 kaczynscy dzialaja zgodnie z zasada:"nie bo nie!".
 lech nie podpisal sie pod traktatem o wprowadzenie
 ktorego walczyl,jarcio domaga sie finansowania (za nasze  pieniadze!) w tvp jego "szou" pt. "jezdze gokartem".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-07 11:26:00
Autor: awe
Czas dojscia do baru wydluzylby sie w nieskonczonosc :)

Uzytkownik ""Preceptor <he®sk>"" <bigusiowe?brednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:229kt4d8e61env2pg3sa2o2rnldus32ek24ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
hesk nie... no zacznij byc choc troche powazny. to ze uslyszales cos w TVN to nie znaczy ze to ma cie zwlaniac od samodzielnego myslenia. Kaczynscy sa wybitnie racjonalni.
awe

Data: 2009-04-07 18:27:10
Autor: rAzor
Użytkownik Vic napisał:
Niezle! Malo sie nie udlawilem ze smiechu :)

"Od wielu miesiecy wszystkie media w Polsce wiedzialy, ĹĽe rzad popiera Radka Sikorskiego,

A w jakiej to niby kwestii rząd miałby popierać Sikorskiego?
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0&feature=related

Data: 2009-04-08 09:00:10
Autor: Vic
rAzor wrote:
A w jakiej to niby kwestii rząd miałby popierać Sikorskiego?

To w zasadzie mam gdzies.
Zabawne wydalo mi sie to o wydluzeniu czasu dojscia do baru i o zimnych potach :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Czas dojscia do baru wydluzylby sie w nieskonczonosc :)