Czas honoru

Data: 2011-10-23 16:04:55
Autor: Ajgor
Czas honoru

Użytkownik "GK" <grzesiek_ke@o2.pl> napisał w wiadomości news:j7r9su$hvg$1inews.gazeta.pl...
Oglądam właśnie pierwszy sezon Czasu honoru i jestem zachwycony. Wiem że jest więcej sezonów i mam pytanie. W którym momencie przestać oglądać żeby nie stracić tych wrażeń które mam teraz?

Wcale nie przestawac. Na TVP2 wlasnie leci 4 sezon (niedziele o 21:10). Ja ogladam caly czas i ciagle mi sie podoba. Moim zdaniem jeden z lepszych polskich seriali, chociaz niewiele ma wspolnego z wojennymi realiami, ale jako przygodowo-sensayjny jest na pewno dobry. Wszystkie te seriale, co leca na wszystkiuch programach po poludniu, czy wieczorem (te opery mydlane), nie dorastają Czasowi... do pięt.

Czas honoru