Czas kupowa? cukier, m?k? i kasze

Data: 2011-02-01 01:04:24
Autor: kogutek
Czas kupowa? cukier, m?k? i kasze
Będzie wojna. To już wiadomo. Arabowie wystąpią przeciwko reszcie Świata.
Pomimo że zostaną anihilowani to ją wygrają. Systemy bezpieczeństwa jakie
zostaną wprowadzenie na czas konfliktu w cywilizowanych? do tej pory państwach
nigdy nie zostaną zniesione. Będą to rozwiązania przy których mechanizmy
stosowane przez hitlerowskie Niemcy można będzie nazwać humanistycznymi. Jedyna nadzieja w Izraelu. Tylko oni maja jaja i mogą zakończyć konflikt w
momencie kiedy się jeszcze nie zacznie, poprzez sprowadzenie całego regionu do
epoki kamienia łupanego, dzięki posiadanemu arsenałowi nuklearnemu.  To
straszne co piszę ale jeśli w Egipcie rewolucja będzie miała na celu
stworzenie kolejnego państwa wyznaniowego to tak się to będzie musiało skończyć.  --

Data: 2011-02-01 02:25:04
Autor: Lorn
Czas kupowa? cukier, m?k? i kasze
W dniu 2011-02-01 02:04, kogutek pisze:
Będzie wojna.

Oj... kopcie bunkry i się od razu w nich zakopcie... :>

Data: 2011-02-01 15:52:14
Autor: cirrus
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ii7ndh$ufl$3news.onet.pl...
W dniu 2011-02-01 02:04, kogutek pisze:
Będzie wojna.
Oj... kopcie bunkry i się od razu w nich zakopcie... :>

Raczej zamiast cukru, mąki i kaszy niech kupują olej i naleją sobie do pustycg głów.

--
stevep

Data: 2011-02-01 04:40:37
Autor: Panslavista
Czas kupowa? cukier, m?k? i kasze
"kogutek" <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ii7m6o$25b$1inews.gazeta.pl...

Na czas wojny.......... zapomnienia dar...
http://www.youtube.com/watch?v=0BGQO1o6otI

Data: 2011-02-01 08:40:50
Autor: jadrys
[...]

Nie żartuj, kto by na Arabów zużywał broń atomową?  Parę dywizji USA przy wsparciu lotnictwa zrobiłoby porządek z całym arabskim światem.

Data: 2011-02-01 09:03:24
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii8dem$un0$1news.onet.pl...

Nie żartuj, kto by na Arabów zużywał broń atomową?  Parę dywizji USA przy wsparciu lotnictwa zrobiłoby porządek z całym arabskim światem.

W Iraku do dzisiaj nie moga sobie poradzic mimo tego , ze wymordowali juz w nim dobrze ponad milion ludzi !.
Jankesi w gebie sa mocni i wtedy , kiedy przeciwnik uzbrojony w luki .
Potencjal maja i owszem , maja tez roznych degeneratow zdolnych do popelniania z zimna krwia mordow a takze egzekucji na cywilnej , nieuzbrojonej ludnosci o czym media wielokrotnie juz pisaly ale w bezposredniej walce , kiedy przeciwnik uzbrojony , cudow raczej nie dokonuja ..

cyc

Data: 2011-02-01 09:12:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-01 09:03, cyc pisze:
[...]

.

cyc

Chodzi mi o to że wygraliby taką batalię dzięki technicznej przewadze w uzbrojeniu. Tak sie składa że nawet chciwi zysków handlarze bronią sprzedają Arabom tylko przestarzałe badziewie. A sami nie mają swojego przemysłu zbrojeniowego.

A o sile tych imperialistów przekonałam się naocznie w Jugosławii. Jankesi są nie do zatrzymania, nawet dla takiego w miarę nowoczesnego państwa jak Jugosławia. Miała 120 myśliwców i zostało im 6, ani jednego jankeskiego samolotu nie zestrzeliły..

Data: 2011-02-01 10:41:54
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii8f9o$5b2$1news.onet.pl...
[...]

Wystarczy strajk generalny ogłoszony na całym świecie i reżimy padają jak muchy...

boukun

Data: 2011-02-01 22:44:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-01 10:41, boukun pisze:

Chodzi mi o to że wygraliby taką batalię dzięki technicznej przewadze w uzbrojeniu.

Wystarczy strajk generalny ogłoszony na całym świecie i reżimy padają jak muchy...

boukun

To chyba jedyna szansa żeby zmienić istniejący stan rzeczy - obywatelskie nieposłuszeństwo.

Data: 2011-02-01 14:08:11
Autor: Antenka
On 1 Lut, 22:44, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

To chyba jedyna szansa żeby zmienić istniejący stan rzeczy -
 obywatelskie nieposłuszeństwo. <

Oj Jadrysku, Jadrysku jesteś fantastom   ;-))

Antenka

Data: 2011-02-01 23:24:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-01 23:08, Antenka pisze:
To chyba jedyna szansa żeby zmienić istniejący stan rzeczy -
  obywatelskie nieposłuszeństwo.<

Oj Jadrysku, Jadrysku jesteś fantastom   ;-))

Antenka

A cóż pozostało poza marzeniami?:-\

Dobranoc Antenko:-)

--
jadryś

Data: 2011-02-01 10:40:16
Autor: boukun
[...]

Buuaahhhaaahhhaaaa, tak jak  Iraku czy Afganistanie, o Wietnamie nie wspominając...

boukun

Data: 2011-02-01 10:38:24
Autor: boukun

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii7m6o$25b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko w Arabach nadzieja na wyzwolenie Polski...
Arabi dodadzą nam skrzydeł i możemy i my powstać z klęczek.

boukun

Data: 2011-02-01 20:35:18
Autor: kogutek
> [...]

Tylko w Arabach nadzieja na wyzwolenie Polski...
Arabi dodadzą nam skrzydeł i możemy i my powstać z klęczek.

Koń ze skrzydląmi był. Sloń co prawda na uszach latal ale latał. Po co chcesz
dodawać świniom skrzydła? Chyba tylko o to żeby większy teren zasrały. --

Data: 2011-02-01 16:29:05
Autor: u2
Czas kupowa? cukier, m?k? i kasze
W dniu 2011-02-01 02:04, kogutek pisze:
Będzie wojna.

To należy gromadzić sól. Nigdy w życiu cukier.

Data: 2011-02-01 16:50:25
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

Israel juz w tym momencie nie istnieje.
Tak sobie nagrabili...

Data: 2011-02-01 18:28:21
Autor: ..heÂŽsk..
Czas kupowa? cukier, m?k? i kasze
On Tue, 1 Feb 2011 01:04:24 +0000 (UTC), "kogutek"
<sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Będzie wojna. To już wiadomo. Arabowie wystąpią przeciwko reszcie Świata.

 a ja juz przestraszylem sie, ze zakladasz wygrana pis  w jesiennych wyborach!

Data: 2011-02-01 23:52:29
Autor: Jaksa
Czas kupowaÄ? cukier, mÄ?kÄ? i kasze
On Tue, 01 Feb 2011 02:04:24 +0100, kogutek  <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Czas kupowac kalasze i w koncu pogonic z Polski w trzy diably zydokomune.

Jaksa

Data: 2011-02-02 15:23:32
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Czas kupowa? cukier, m?k? i kasze
W dniu 2011-02-01 02:04, kogutek pisze:
, dzięki posiadanemu arsenałow

No niestety, gotuje się w zbyt dużej ilości krajów aby to mógł być przypadek. Tunezja, Egipt, za chwilę Jordania... Maroko, Libia i Algieria tez niepewne. Nie wiem kto za tym stoi, ale nie sądzę, aby centrum, mózg tych wydarzeń znajdował się w którymkolwiek z krajów arabskich. Albo Europa lody kręci albo Ameryka...
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-02-02 06:30:58
Autor: Hans Kloss
On 2 Lut, 15:23, Andrzej Zbierzchowski <a_zbierzchow...@vp.pl> wrote:
 Albo Europa lody kręci albo Ameryka...
Europa nie ma interesu, Ameryka takoż. Pozostał soviet lub ...;Chiny,
mniejsi gracze raczej nie byliby w stanie. Albo wiara w cuda że to
wszystko tak spontanicznie i przypadkowo się zazębia.
J-23

Data: 2011-02-02 15:22:45
Autor: kogutek
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 2 Lut, 15:23, Andrzej Zbierzchowski <a_zbierzchow...@vp.pl> wrote:
>  Albo Europa lody kr=EAci albo Ameryka...
Europa nie ma interesu, Ameryka tako=BF. Pozosta=B3 soviet lub ...;Chiny,
mniejsi gracze raczej nie byliby w stanie. Albo wiara w cuda =BFe to
wszystko tak spontanicznie i przypadkowo si=EA zaz=EAbia.
J-23

Interes mają rządzący tamtymi krajami. Rozplęgli im się obywatele. Mnożą się
jak wszy w ZSRR. Niska średnia wieku źle wróży na przyszłość. Robić z
wyjątkiem dzieciorów to im się nie chce i nigdy nie chciało. Opierdalanie sie
mają w genach. A autka i domy by chcieli mieć. To najlepiej jakby im teraz
wszystko dać, a oni znowu przeżrą i będą wołali więcej. Bo jak nie to święta
wojna z niewiernymi. Już ktoś pisał że widzi jedno rozwiązanie. Otoczyć 5
metrowym murem i napuścić wody. Ja bym na wszelki wypadek pirani wpuścił. Od
średniowiecza dorobili się tego co im koloniści zostawili. A tych ichnich
czarnych bez kolejki by powysyłać do regionalnego mzimu, bo to ich robota. W
tv mówili ze już się w Egipcie panoszą. W ramach składki mogę jako
wolontariusz na ołow w formie 7,62 zbierać, oczywiście z pełnym płaszzcem żeby
jak w szamponie z jednego dwa. Czy jakoś tak. Izrael, ratuj Świat. --

Data: 2011-02-02 15:36:35
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-02-02 15:30, Hans Kloss pisze:
[...]

Europa i Ameryka maja interes jak najbardziej - pierwsza to zamówienia na nowe uzbrojenie, drugi to wprowadzenie permanentnego zamordyzmu na swoim terenie o czym wspominał przedpiszca. Chiny i Rosja są chyba na to za cienkie...

Data: 2011-02-03 16:37:37
Autor: cyc

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał w wiadomości news:iibpd4$q82$1news.onet.pl...
[...]

Blizej , znacznie blizej choc w triumwiracie z wymienionymi silami .

cyc

Czas kupowa? cukier, m?k? i kasze