Czas na Efke....

Data: 2015-10-26 02:08:36
Autor: Mark Woydak
Czas na Efke....

A teraz w pociąg i spierdalaj stara idiotko do Szydłowca krowy leczyć.

Data: 2015-10-26 00:21:34
Autor: Stachu Chebel
Czas na Efke....

https://www.youtube.com/watch?v=m54WNWCUAE8

Data: 2015-10-26 09:53:43
Autor: Lord Donald
Czas na Efke....
W dniu 26.10.2015 o 08:08, Mark Woydak pisze:

A teraz w pociąg i spierdalaj stara idiotko do Szydłowca krowy leczyć.

Już nie pendolino i ośmiorniczki w bufecie, ale wagon bydlęcy i dziura w podłodze do srania, w końcu będzie mogła się w pełni zintegrować ze swoim elektoratem.

Data: 2015-10-26 16:32:06
Autor: stevep
Czas na Efke....
W dniu .10.2015 o 08:08 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze:

A teraz w pociąg i spierdalaj stara idiotko do Szydłowca krowy leczyć.

A ty idioto na drzewo.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 08:48:06
Autor: Stachu Chebel
Czas na Efke....
W dniu poniedziałek, 26 października 2015 16:32:09 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
W dniu .10.2015 o 08:08 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze:

> A teraz w pociąg i spierdalaj stara idiotko do Szydłowca krowy leczyć.

A ty idioto na drzewo.

Wyłącz laptoka!!  Przez kolejne 4 lata nie będziesz miał sponsoringu. Rada: Weź sie synek nie zajmuj polityką, bo to ciuta za trudne dla ciebie. Maluj obrazki, dziargaj stringi, zapisz się do koła gospodyń wiejskich, tam postrzegam twoją dalszą karierę. Aha!!  Zwolennikiem Yara nie jestem, wręcz przeciwnie!! No ale doopy daliście przez 2 kadencje wręcz Książkowo bidulo.

Data: 2015-10-26 09:22:26
Autor: bronek.tallar
Czas na Efke....
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Wyłącz laptoka!!  Przez kolejne 4 lata nie będziesz miał sponsoringu. Rada: Weź sie synek nie zajmuj polityką, bo to ciuta za trudne dla ciebie.

Jeśli jest oryginalny, jest wesołym emerytem z trepowa:)

Data: 2015-10-27 05:58:20
Autor: stevep
Czas na Efke....
W dniu .10.2015 o 17:22 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

[...]

Racja, jesteś jako idiota oryginalny.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 05:57:20
Autor: stevep
Czas na Efke....
W dniu .10.2015 o 16:48 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

Wyłącz laptoka!!  Przez kolejne 4 lata nie będziesz miał sponsoringu.  Rada: Weź sie synek nie zajmuj polityką, bo to ciuta za trudne dla  ciebie. Maluj obrazki, dziargaj stringi, zapisz się do koła gospodyń  wiejskich, tam postrzegam twoją dalszą karierę. Aha!!  Zwolennikiem Yara  nie jestem, wręcz przeciwnie!! No ale doopy daliście przez 2 kadencje  wręcz Książkowo bidulo.

Nie będzie byle kretyn mi radził.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 16:32:57
Autor: stevep
Czas na Efke....
W dniu .10.2015 o 09:53 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

[...]

Ale przecież twój dziadzio prezio wszystkich kocha.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 18:56:19
Autor: boukun
Czas na Efke....
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

Nie becz, nie proś o łaskę, wstydu oszczędź...

boukun

Data: 2015-10-27 05:58:59
Autor: stevep
Czas na Efke....

[...]