Czas na katolika jako szefa EU!

Data: 2009-06-18 17:09:56
Autor: brat_olin
Czas na katolika jako szefa EU!
Trzymam kciuki, p. Mauro!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-06-18 15:42:49
Autor: Hans Kloss
Czas na katolika jako szefa EU!
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
Trzymam kciuki, p. Mauro!

Danielek kohen-bandyta i gruppenfuehrer szulc nie dopuszczą. Ale jak sie
jednak uda to....  chyba ich nagła krew zaleje ;). Poza tym zobaczyc chyżego
jak się plącze w zeznaniach po porażce buzka- bezcenne. Dołączam sie z
kibicowaniem panu Mauro.
J-23

Data: 2009-06-18 17:18:53
Autor: konserwator
Czas na katolika jako szefa EU!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1dlc2$rmf$1news.onet.pl...
Trzymam kciuki, p. Mauro!

Pan mnie zawstydzasz...

Dosyc rzadow antyeuropejskich pajacow typu TW Docent!

niech ida na Bialorus!

Data: 2009-06-18 17:25:49
Autor: brat_olin
Czas na katolika jako szefa EU!
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal

Trzymam kciuki, p. Mauro!

Pan mnie zawstydzasz...
Dosyc rzadow antyeuropejskich pajacow typu TW Docent!
niech ida na Bialorus!

Ale o so chodzi, i zeby w temacie, OKi?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-06-18 17:42:30
Autor: konserwator
Czas na katolika jako szefa EU!

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1dm9s$u73$1news.onet.pl...
[...]

chodzi o nasza reprezentacje w UE.  nIE LUBIE TEJ ORGANIZACJI ALE WCALE NIE POWIEDZIANE, ZE SIE NIE WSTYDZE, GDY INDYWIDUA TYPU bUCEK MAJA mne TAM REPREZENTOWAC.
Jestem europejczykiem od urodzenia i gdy UBek ma zostac szefen PE to mnie to osobiscie dotyka. Co ja powiem swoim kolegom z Francji, Niemiec czy Irlandii? Jak mam wytlumaczyc, ze Polska wystawia na szefa PE TW i nieudacznika jakich swiat nie widzial?

Data: 2009-06-18 19:12:38
Autor: brat_olin
> [...]

osobiscie dotyka. Co ja powiem swoim kolegom z Francji, Niemiec czy
Irlandii? Jak mam wytlumaczyc, ze Polska wystawia na szefa PE TW i

Ale Buzek przeciez NIE jest katolikiem, ale protestantem.
Cos Pan nie w formie dzisiaj, p. konserwator..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-06-18 19:45:47
Autor: konserwator

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1ds8o$eis$1news.onet.pl...
> [...]

nieudacznika jakich swiat nie widzial?

Ale Buzek przeciez NIE jest katolikiem, ale protestantem.
Cos Pan nie w formie dzisiaj, p. konserwator..

a gdzie ja napisalem, ze jest?
troche dzis wypilem ale naprawde cos takiego napisalem?
(nie chce mi sie sprawdzac)

Ludgarda zaslynela z uroczystej bluzeczki w "sex" napisy w obecnosci cesarza Japonii (mlodszym przypominam i Kaweckiemu - on ma alzheimera to mu pomoge)

Data: 2009-06-19 08:50:12
Autor: Vic
konserwator wrote:
> Ludgarda zaslynela z uroczystej bluzeczki w "sex" napisy w
> obecnosci cesarza Japonii (mlodszym przypominam i Kaweckiemu
> - on ma alzheimera to mu pomoge)

Alzheimer cie nie oszczedza...
To nie Ludgarda byla, tylko Aleksandra - zona towarzysza Millera.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-18 17:31:05
Autor: jadrys
Czas na katolika jako szefa EU!
brat_olin pisze:
Trzymam kciuki, p. Mauro!

--
Smart questions to stupid answers

Nic Ci to nie da..

Data: 2009-06-18 19:27:49
Autor: heÂŽsk
Czas na katolika jako szefa EU!
On Thu, 18 Jun 2009 17:09:56 +0200, "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com>
wrote:

Trzymam kciuki, p. Mauro!

 buzek to jakis przechrzta ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-18 19:46:36
Autor: konserwator

Użytkownik "heRsk" <czytaj_euro?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:e7uk35ln9cr8am15n6374th5tm6h8hts514ax.com...
On Thu, 18 Jun 2009 17:09:56 +0200, "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com>
wrote:

Trzymam kciuki, p. Mauro!

 buzek to jakis przechrzta ?

a co chcesz rozpalic stosy?
to Luteranin

Data: 2009-06-19 09:01:17
Autor: Vic
Czas na katolika jako szefa EU!
heÂŽsk wrote:
 buzek to jakis przechrzta ?

Hesiu, zakladasz, ze jesli ktos w tym kraju jest innego wyznania niz katolickie to jest konwertyta z katolicyzmu?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-19 17:56:36
Autor: heÂŽsk
On Fri, 19 Jun 2009 09:01:17 +0200, Vic <bjorgul@o2.pl> wrote:

>  buzek to jakis przechrzta ?

Hesiu, zakladasz, ze jesli ktos w tym kraju jest innego wyznania niz katolickie to jest konwertyta z katolicyzmu?

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem i bierz pod uwage to
 co napsialem wczesniej. zobacz temat. komus juz zupelnie odbija.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2