Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)

Data: 2011-03-29 10:22:17
Autor: TUsk-154
Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)
To beda jaja dopiero jak sie Kon z Opalonym zakochaja w platfasach :)
Lepper i Giertch - liberalami :D

Data: 2011-03-29 12:26:45
Autor: Azxse
Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)

Użytkownik "TUsk-154" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ims4rp$rca$1inews.gazeta.pl...
To beda jaja dopiero jak sie Kon z Opalonym zakochaja w platfasach :)
Lepper i Giertch - liberalami :D

Zapomniałeś już? To ukochani koalicjanci J.Kaczyńskiego. Nie sraj we własne gniazdo jełopie!

AAA

Data: 2011-03-29 12:35:58
Autor: TUsk-154
Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)

"Azxse" <azsxe@firtunit.de> wrote in message news:4d91b3e5$0$2491$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wlasnie, byli JK powinien miec w kazdym miescie pomnik wystawiony za to, ze wypierdolil z polityki Konia i Opalonego. Teraz, dzieki PO jeden juz wraca. Patrzec tylko jak wroci dr Lepper :/

Data: 2011-03-29 12:42:39
Autor: Krzysztof
Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)

Wlasnie, byli JK powinien miec w kazdym miescie pomnik wystawiony za to, ze
wypierdolil z polityki Konia i Opalonego. Teraz, dzieki PO jeden juz wraca. Patrzec tylko jak wroci dr Lepper :/
Taaaak , a te stanowiska to im nadał z przypadku;)
Bredzisz i to nieźle.

K.

Data: 2011-03-29 20:23:55
Autor: ePolityk
Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)

"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> wrote in message news:imsd2t$psc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Liczy sie skonczyl, nie jak zaczynal. Zaczynal tak jak mogl. PO sie wypielo na koalicje, chcieli ponownych wyborow - PO tez nie chciala. Chciala jedynie wladzy, nic wiecej.

Data: 2011-03-29 13:06:00
Autor: Aszxse
Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)

Użytkownik "TUsk-154" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imscmf$ohv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Co ty nie powiesz? Jak mógłby to zrobić swoim ukochanym koalicjantom?!! Niby kto wraca, Giertych? Z tego co wiem bierze się za łby z Wielkim Kurduplem. Co do Leppera - czy to Tusk zrobił go wicepremierem czy Wielki Kurdupel?

AAA

Data: 2011-03-29 18:06:09
Autor: ^heÂŽsk^
Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)
On Tue, 29 Mar 2011 13:06:00 +0200, "Aszxse" <aszxse@firtunit.cz>
wrote:

> [...]

Co ty nie powiesz? Jak mógłby to zrobić swoim ukochanym koalicjantom?!! Niby kto wraca, Giertych? Z tego co wiem bierze się za łby z Wielkim Kurduplem. Co do Leppera - czy to Tusk zrobił go wicepremierem czy Wielki Kurdupel?

no kurduplu, odpowiedz temu/tej aszxse! ;o000)))

Data: 2011-03-29 20:31:55
Autor: ePolityk
Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)

"Aszxse" <aszxse@firtunit.cz> wrote in message news:4d91bd18$0$2461$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Na zlecenie Tuska - ciekawe co w zamian...

Data: 2011-03-29 12:56:51
Autor: niebieski
Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)
W dniu 29.03.2011 10:22, TUsk-154 pisze:

Lepper i Giertch - liberalami :D
A ci liberałowie to kto?

--
niebieski

Data: 2011-03-29 13:18:19
Autor: TUsk-154
Czas na nowa koalicje - PO-LIS :)

"niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> wrote in message news:imsdtj$he9$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 29.03.2011 10:22, TUsk-154 pisze:

Lepper i Giertch - liberalami :D
A ci liberałowie to kto?

--

No wlasnie :)