Czas na porządki

Data: 2014-07-15 09:32:17
Autor: Stachu Chebel
Czas na porządki
W dniu wtorek, 15 lipca 2014 13:48:44 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

"Ghost", "Stefan", "A.L.", "krol.jerzy", "jr", "Wojciech Bancer", "ACMM-033", "Jacek Maciejewski", "Myjk", "u2", "Mark Woydak 2",

"Mark Woydak", "ZbyszekZ", "Nemo", "Tom N", "Filip", "Adam Wysocki" "sonn", "mario", "miszokienka", "cumulonimbus", "xantiros", "muto2100", "Lawa", "masti", "stevep"

ŁoMatkoBoskoJedynoNikdyNieWymolestowano !!! Dyć całom grupem ześ wymazoł.. Aha, jeze ło abecadle ześ zabucył, ali cosik mi siem wydawo, ze to jeze najspokojniejsy gupielok jez. Zatwardzenie posiwane chop mo i syćko...
Co niekich kieryś zek wymienił, łostaw w pokoju. Dyć dla chleba powsedniego to cyniom. Inksych,tyz łostaw w pokoju, bo niewiedzom co cyniom...

Jamen

Data: 2014-07-15 14:31:05
Autor: chwilozof
Czas na porządki

"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> wrote in message news:40d3145c-6c81-43b9-bcc9-106448d189bcgooglegroups.com...
[...]

To ładnieś pokozoł. Panic jaki psylos?

Data: 2014-07-15 12:38:00
Autor: Stachu Chebel
Czas na porządki
W dniu wtorek, 15 lipca 2014 20:31:05 UTC+2 użytkownik chwilozof napisał:

>Co niekich kieryś zek wymienił, łostaw w pokoju. Dyć dla chleba powsedniego to cyniom. Inksych,tyz łostaw w pokoju, bo niewiedzom co cyniom..

>Jamen

To ładnieś pokozoł. Panic jaki psylos?

Hęęę...?!

Data: 2014-07-15 18:47:52
Autor: Wiesiaczek
Czas na porządki
W dniu 15.07.2014 18:32, Stachu Chebel pisze:
[...]

Gwoli wyjaśnienia to Abc chyba ma misję i należy mu się miejsce honorowe jako lokalnemu wybrykowi natury. Co prawda ja czytam tylko pobieżnie jego teksty ale nie zauważyłem, żeby bluzgał bez sensu lub był zanadto upierdliwy.

Dlatego selekcjonuję tylko ewidentnych przygłupów i gimbusów, z którymi nie można nawiązać normalnego dialogu.
A tych co piszą tu za pieniądze trudno oddzielić od przygłupów więc siedzą w jednym worze:)

Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-07-15 11:02:04
Autor: Stachu Chebel
Czas na porządki
W dniu wtorek, 15 lipca 2014 18:47:52 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

[...]

Cosik mi siem wydawo, ze racjem Kumie mos. Dyć łon psynojmniej numeróje (..uje siem nie kreskóje, ali w nosej wjosce wolno...) te mudlitwy ło wyśfiencenie .jakigoś tom Fratra. A niek sem chop i pałkę ku niebiosom za łonego wytsepie.
Kokuz to łobchodzi...

Dlatego selekcjonuję tylko ewidentnych przygłupów i gimbusów, z którymi nie można nawiązać normalnego dialogu.

Gupiś cyco?! Djamlog kces zawionzywoć tukej ?!

A tych co piszą tu za pieniądze trudno oddzielić od przygłupów więc siedzą w jednym worze:)

I piknie !!

Czas na porządki