Czas na porządki

Data: 2014-07-15 22:52:22
Autor: Titus Atomicus
Czas na porządki
In article <lq34et$tpk$1@node2.news.atman.pl>,
 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> wrote:

W ramach czyszczenia systemu przejrza(C)(C)em zawartość mojego KF-a i z ciekawości wyłączyłem go na chwilę.

Ze zdziwieniem zauważyłem, że pisze do mnie wielu splonkowanych idiotów, których ja nie czytam.

Idiotów dlatego, że mam zwyczaj informować wyraźnie o tym, że gostek zostaje odfiltrowany i pisanie do mnie już nie ma sensu.
Staram się też takich nie prowokować i nie obrażać na odchodne, bo i tak nie mieliby by szans na ripostę.

Dlatego dla uproszczenia podaję poniżej moją listę zablokowanych i proszę ich, aby mnie również dodali do swoich list tym samym unikając pisania w próżnię.

Oczywiście jest taka grupka, można powiedzieć, z kompleksem ratlerka, która właśnie dlatego, że ich nie czytam będą ujadać w dwójnasób pewni bezkarności, tak jak ratlerek będący za ogrodzeniem obszczekuje każdego dużego psa.
No cóż, widocznie taki plankton też jest do czegoś w przyrodzie potrzebny:)

A oto (dosyć krótka chyba) lista tych, których proszę, żeby nie reagowali na moje posty a być może mój PLONK! przeoczyli.

"Ghost", "Stefan", "A.L.", "krol.jerzy", "jr", "Wojciech Bancer", "ACMM-033", "Jacek Maciejewski", "Myjk", "u2", "Mark Woydak 2",
"Mark Woydak", "ZbyszekZ", "Nemo", "Tom N", "Filip", "Adam Wysocki" "sonn", "mario", "miszokienka", "cumulonimbus", "xantiros", "muto2100", "Lawa", "masti", "stevep"

E, nie, to ty cos przeoczyles.
Qrde, lista niezbyt dluga a i tak brak ci precyzji konsekwencji.
Wydawalo mi sie ze niedawno mnie plaknales.

Ciekaw za to jestem Waszych list zablokowanych i chętnie je porównam
  a może nawet kogoś z KF-a wyciągnę? :)

Moja lista liczy kolo 100 osob. I to tylko na tej grupie.
Ciebie, mimo ze piszesz megabzdury nie dopisywalem, bo wciaz nie jestem pewien, czy jestes klonem hikiego, krola juliana i abecolka.
--
TA

Data: 2014-07-15 23:07:22
Autor: Roman Stachowiak
Czas na porządki
W dniu 2014-07-15 22:52, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Niemożliwe. Tyle osób to tu nigdy nie pisało...

--
RomanS
___________________

Data: 2014-07-15 23:43:22
Autor: Titus Atomicus
Czas na porządki
In article <lq467j$s1a$1@mx1.internetia.pl>,
 Roman Stachowiak <romansta@wp.pl> wrote:

> [...]
>
> Moja lista liczy kolo 100 osob. I to tylko na tej grupie.

Niemożliwe. Tyle osób to tu nigdy nie pisało...

No, naraz moze nie, ale przez kilka lat troche sie uzbieralo.
No i tak sie sklada, ze wiekszosc rezydentow mojego kf ma po kilka wpisow, bo notorycznie zmieniaja ksywki/adresy.
Mam tu na przyklad po kilku enzich, macsow, krzyzakow, devilsonow.
Sam Azor to chyba z 10 wpisow. Przeciez ten psychopata potrafi w jednym watku uzywac kilku roznych kont. Pewnie wtedy wydaje mu sie, ze dziala w grupie...
--
TA

Data: 2014-07-15 15:17:10
Autor: leming.show
Czas na porządki
użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

No, naraz moze nie, ale przez kilka lat troche sie uzbieralo.

No i tak sie sklada, ze wiekszosc rezydentow mojego kf ma po kilka wpisow, bo notorycznie zmieniaja ksywki/adresy.

Spod googla mozna napisac 20 wiadomosci na dzien, sam do trolowania uzywam dwoch kont. Co do odwiedzajacych ten przybytek, to proste. Dajesz linka  do strony z licznikiem i wiesz ile jest wejsc, tak pi x drzwi.

Czas na porządki