Czas na porządki?

Data: 2009-10-14 11:34:12
Autor: DJ\(Dominik\)
Czas na porządki?
Co Wy na to, żeby unikać na grupie wątków politycznych?
Jak to się mówi - "Chcesz naprawiać świat - zacznij od siebie"

Zatem wystarczy odrobina wysiłku, żeby choć trochę oczyścić grupę:

Po pierwsze. Nie odpowiadać w wątkach na tematy polityczne.
Po drugie: Nie zaczynać wątków politycznych.
Po trzecie: W ostateczności plonkować politykujące osoby.

DJ

Data: 2009-10-14 12:32:36
Autor: kigam
Czas na porządki?

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ale z Ciebie optymista.

Data: 2009-10-14 12:39:32
Autor: DJ\(Dominik\)
Czas na porządki?

Ale z Ciebie optymista.

Eee tam, traderzy to przeca ludzie żelaznych charakterów, więc chyba potrafią się zdobyć na takie drobnostki.

DJ

Data: 2009-10-14 13:04:16
Autor: kigam
Czas na porządki?

> Ale z Ciebie optymista.

Eee tam, traderzy to przeca ludzie żelaznych charakterów, więc chyba
potrafią się zdobyć na takie drobnostki.

DJ

Nie ma szans. Jak to mawiaja, umiesz liczyć licz na siebie. Ja robie tak,
odznaczam jako przeczytane i kłopot z głowy. Czasem się tylko wkurwię, że
tak dużo muszę klikać ;-). Zresztą robię tak nie tylko z wątkami o polityce
ale z 90% wątków np. w danym wątku zabiera głos pacjent X no to ja go klik
klik klik.

Data: 2009-10-14 13:07:35
Autor: viper
Czas na porządki?
[...]

masz całkowitą rację... ale wracając do Tuska... he he, żarcik taki...
ale tak BTW zaimponowałeś mi tą zmianą nicka... porządny z ciebie gośc... ale masz jeszcze rację z innego powodu... z tego co ja wiem z naprawdę dobrych źródeł to skakanie do gardeł polityków najczęściej tak naprawdę odbywa się tylko w błysku fleszy... a gdy kurz bitewny opada to często zgodną kompaniją idą się zabawic... więc z jakiego powodu my się mamy brac za łby... na pohybel tym darmozjadom...

--

Czas na porządki?