Czas na porządki?

Data: 2009-10-14 13:07:35
Autor: viper
Czas na porządki?
Co Wy na to, żeby unikać na grupie wątków politycznych?
Jak to się mówi - "Chcesz naprawiać świat - zacznij od siebie"

Zatem wystarczy odrobina wysiłku, żeby choć trochę oczyścić grupę:

Po pierwsze. Nie odpowiadać w wątkach na tematy polityczne.
Po drugie: Nie zaczynać wątków politycznych.
Po trzecie: W ostateczności plonkować politykujące osoby.

DJ

masz całkowitą rację... ale wracając do Tuska... he he, żarcik taki...
ale tak BTW zaimponowałeś mi tą zmianą nicka... porządny z ciebie gośc... ale masz jeszcze rację z innego powodu... z tego co ja wiem z naprawdę dobrych źródeł to skakanie do gardeł polityków najczęściej tak naprawdę odbywa się tylko w błysku fleszy... a gdy kurz bitewny opada to często zgodną kompaniją idą się zabawic... więc z jakiego powodu my się mamy brac za łby... na pohybel tym darmozjadom...

--

Czas na porządki?