Czas na porz膮dki

Data: 2014-07-15 13:48:44
Autor: Wiesiaczek
Czas na porz膮dki
W ramach czyszczenia systemu przejrza艂em zawarto艣膰 mojego KF-a i z ciekawo艣ci wy艂膮czy艂em go na chwil臋.

Ze zdziwieniem zauwa偶y艂em, 偶e pisze do mnie wielu splonkowanych idiot贸w, kt贸rych ja nie czytam.

Idiot贸w dlatego, 偶e mam zwyczaj informowa膰 wyra藕nie o tym, 偶e gostek zostaje odfiltrowany i pisanie do mnie ju偶 nie ma sensu.
Staram si臋 te偶 takich nie prowokowa膰 i nie obra偶a膰 na odchodne, bo i tak nie mieliby by szans na ripost臋.

Dlatego dla uproszczenia podaj臋 poni偶ej moj膮 list臋 zablokowanych i prosz臋 ich, aby mnie r贸wnie偶 dodali do swoich list tym samym unikaj膮c pisania w pr贸偶ni臋.

Oczywi艣cie jest taka grupka, mo偶na powiedzie膰, z kompleksem ratlerka, kt贸ra w艂a艣nie dlatego, 偶e ich nie czytam b臋d膮 ujada膰 w dw贸jnas贸b pewni bezkarno艣ci, tak jak ratlerek b臋d膮cy za ogrodzeniem obszczekuje ka偶dego du偶ego psa.
No c贸偶, widocznie taki plankton te偶 jest do czego艣 w przyrodzie potrzebny:)

A oto (dosy膰 kr贸tka chyba) lista tych, kt贸rych prosz臋, 偶eby nie reagowali na moje posty a by膰 mo偶e m贸j PLONK! przeoczyli.

"Ghost", "Stefan", "A.L.", "krol.jerzy", "jr", "Wojciech Bancer", "ACMM-033", "Jacek Maciejewski", "Myjk", "u2", "Mark Woydak 2",
"Mark Woydak", "ZbyszekZ", "Nemo", "Tom N", "Filip", "Adam Wysocki" "sonn", "mario", "miszokienka", "cumulonimbus", "xantiros", "muto2100", "Lawa", "masti", "stevep"

Ach, i jeszcze jedno, s膮 tacy, kt贸rzy zmienili nick a m贸j program dalej ich filtruje i widz臋 tylko odpowiedzi dla jakich艣 duch贸w kt贸rych pierwszy raz widz臋. Ale to na razie mi nie przeszkadza :)

Ciekaw za to jestem Waszych list zablokowanych i ch臋tnie je por贸wnam
  a mo偶e nawet kogo艣 z KF-a wyci膮gn臋? :)

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-07-15 09:32:17
Autor: Stachu Chebel
Czas na porz眃ki
W dniu wtorek, 15 lipca 2014 13:48:44 UTC+2 u縴tkownik Wiesiaczek napisa:

[...]

MatkoBoskoJedynoNikdyNieWymolestowano !!! Dy ca硂m grupem ze wymazo.. Aha, jeze 硂 abecadle ze zabucy, ali cosik mi siem wydawo, ze to jeze najspokojniejsy gupielok jez. Zatwardzenie posiwane chop mo i sy鎘o...
Co niekich kiery zek wymieni, 硂staw w pokoju. Dy dla chleba powsedniego to cyniom. Inksych,tyz 硂staw w pokoju, bo niewiedzom co cyniom...

Jamen

Data: 2014-07-15 14:31:05
Autor: chwilozof
Czas na porz眃ki

"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> wrote in message news:40d3145c-6c81-43b9-bcc9-106448d189bcgooglegroups.com...
[...]

To 砤dnie pokozo. Panic jaki psylos?

Data: 2014-07-15 12:38:00
Autor: Stachu Chebel
Czas na porz眃ki
W dniu wtorek, 15 lipca 2014 20:31:05 UTC+2 u縴tkownik chwilozof napisa:

H觋...?!

Data: 2014-07-15 18:47:52
Autor: Wiesiaczek
Czas na porz膮dki
W dniu 15.07.2014 18:32, Stachu Chebel pisze:
W dniu wtorek, 15 lipca 2014 13:48:44 UTC+2 u偶ytkownik Wiesiaczek napisa艂:

[...]

艁oMatkoBoskoJedynoNikdyNieWymolestowano !!! Dy膰 ca艂om grupem ze艣 wymazo艂.. Aha, jeze 艂o abecadle ze艣 zabucy艂, ali cosik mi siem wydawo, ze to jeze najspokojniejsy gupielok jez. Zatwardzenie posiwane chop mo i sy膰ko...
Co niekich kiery艣 zek wymieni艂, 艂ostaw w pokoju. Dy膰 dla chleba powsedniego to cyniom. Inksych,tyz 艂ostaw w pokoju, bo niewiedzom co cyniom..

Jamen

Gwoli wyja艣nienia to Abc chyba ma misj臋 i nale偶y mu si臋 miejsce honorowe jako lokalnemu wybrykowi natury. Co prawda ja czytam tylko pobie偶nie jego teksty ale nie zauwa偶y艂em, 偶eby bluzga艂 bez sensu lub by艂 zanadto upierdliwy.

Dlatego selekcjonuj臋 tylko ewidentnych przyg艂up贸w i gimbus贸w, z kt贸rymi nie mo偶na nawi膮za膰 normalnego dialogu.
A tych co pisz膮 tu za pieni膮dze trudno oddzieli膰 od przyg艂up贸w wi臋c siedz膮 w jednym worze:)

Data: 2014-07-15 11:02:04
Autor: Stachu Chebel
Czas na porz眃ki
W dniu wtorek, 15 lipca 2014 18:47:52 UTC+2 u縴tkownik Wiesiaczek napisa:

Gwoli wyja秐ienia to Abc chyba ma misj i nale縴 mu si miejsce honorowe jako lokalnemu wybrykowi natury. Co prawda ja czytam tylko pobie縩ie jego teksty ale nie zauwa縴砮m, 縠by bluzga bez sensu lub by zanadto upierdliwy.

Cosik mi siem wydawo, ze racjem Kumie mos. Dy 硂n psynojmniej numer骿e (..uje siem nie kresk骿e, ali w nosej wjosce wolno...) te mudlitwy 硂 wy秄iencenie .jakigo tom Fratra. A niek sem chop i pa砶 ku niebiosom za 硂nego wytsepie.
Kokuz to 硂bchodzi...

Dlatego selekcjonuj tylko ewidentnych przyg硊p體 i gimbus體, z kt髍ymi nie mo縩a nawi眤a normalnego dialogu.

Gupi cyco?! Djamlog kces zawionzywo tukej ?!

A tych co pisz tu za pieni眃ze trudno oddzieli od przyg硊p體 wi阠 siedz w jednym worze:)

I piknie !!

Data: 2014-07-15 14:00:23
Autor: Shrek
Czas na porz膮dki
On 2014-07-15 13:48, Wiesiaczek wrote:
W ramach czyszczenia systemu przejrza艂em zawarto艣膰 mojego KF-a i z
ciekawo艣ci wy艂膮czy艂em go na chwil臋.

Ze zdziwieniem zauwa偶y艂em, 偶e pisze do mnie wielu splonkowanych idiot贸w,
kt贸rych ja nie czytam.

To po chucka wy艂膮cza艂e艣 - w艂膮cz i nie zawracaj dupy.

Shrek.

Data: 2014-07-15 13:03:55
Autor: masti
Czas na porz眃ki
Dnia pi臋knego Tue, 15 Jul 2014 14:00:23 +0200 osobnik zwany Shrek napisa艂:

On 2014-07-15 13:48, Wiesiaczek wrote:
[...]

co za r贸偶nica czy ma w艂膮czony czy nie skoro i tak splonkowanym odpowiada :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-15 19:43:27
Autor: xantiros
Czas na porz膮dki

On 2014-07-15 13:48, Wiesiaczek wrote:
[...]

bo to taki jebni臋ty czerwony 艣mie膰 jest :D, wrzuci艂 mnie do KF jak ja go ju偶 od dawien, dawna mam :D

Data: 2014-07-15 15:00:31
Autor: Budzik
Czas na porz眃ki
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@costam.pl ...

A oto (dosy kr髏ka chyba) lista tych, kt髍ych prosz, 縠by nie reagowali na moje posty a by mo縠 m骿 PLONK! przeoczyli.

Zosta ci ktos na tej liscie, z kim rozmawiasz? :)

Data: 2014-07-15 21:04:08
Autor: Stokrotka
Czas na porz膮dki
Ja mam wi臋kszo艣膰 na szaro, ale faktycznie ostatnio cz臋艣ciej u偶ywam blokowania ni偶 koloru.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zak艂adce 'inne' syntezator mowy czytaj膮cy cyrylic臋 GdakMini2_01 i program dietetyczny NOWA WERSJA Ananas1_03f
(tekst bez: 贸, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, cz臋sto nielogiczny,

Data: 2014-07-15 12:45:41
Autor: Stachu Chebel
Czas na porz眃ki
W dniu wtorek, 15 lipca 2014 21:04:08 UTC+2 u縴tkownik Stokrotka napisa:
Ja mam wi阫szo舵 na szaro, ale faktycznie ostatnio cz甓ciej u縴wam blokowania ni koloru.

Hahh.., to i tukej oci昕a砤 zagl眃asz ?! A tak w og髄e o czym fandzolisz? Jakie szare, jakie kolory, jakie blokowanie? Na szarym blokowisku kolorowym szprejem ktosik stokrotke  硂prysko?!

Data: 2014-07-15 21:48:46
Autor: Ghost
Czas na porz膮dki

U偶ytkownik "Wiesiaczek"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lq34et$tpk$1@node2.news.atman.pl...

Ze zdziwieniem zauwa偶y艂em, 偶e pisze do mnie wielu

Do Ciebie, na Twoja prywatna skrzynk臋? Chyba skretynia艂e艣 do cna.

Data: 2014-07-15 23:14:21
Autor: Author Instinct
Czas na porz膮dki
W dniu 2014-07-15 21:48, Ghost pisze:

U偶ytkownik "Wiesiaczek"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup

Ze zdziwieniem zauwa偶y艂em, 偶e pisze do mnie wielu

Do Ciebie, na Twoja prywatna skrzynk臋? Chyba skretynia艂e艣 do cna.
Musi mocno wia膰 bo 艣mieci przylecia艂y...

Data: 2014-07-16 06:51:36
Autor: Wiesiaczek
Czas na porz膮dki
W dniu 15.07.2014 23:14, Author Instinct pisze:
[...]

A Ty kutasie jak my艣lisz, pisz臋 DO CIEBIE czy tylko tak sobie?
Bo je艣li nie do Ciebie to chyba si臋 nie obra偶asz za tego kutasa?

Je艣li jest inaczej, to Ty jeste艣 kretynem i przy艣lesz mi info n.t. umieszczenia mnie w swoim KF-ie :D

Nie mog臋 adresowa膰 tego postu do Ghosta, bo, jak widzisz, jest on odfiltrowany a tylko Ty mi go wyci膮gasz z kibla. Ale skoro go tak popierasz, to rozumiem, 偶e macie jednakowe zdanie :)

A co do Ghosta to pozwol臋 sobie zacytowa膰 siebie:
[...]

Ale do czego to ju偶 nie wiem :D

Data: 2014-07-16 04:20:12
Autor: stevep
Czas na porz眃ki
W dniu .07.2014 o 21:48 Ghost <hue@hue.pl> pisze:

U縴tkownik "Wiesiaczek"  napisa w wiadomo禼i grup  dyskusyjnych:lq34et$tpk$1@node2.news.atman.pl...

Ze zdziwieniem zauwa縴砮m, 縠 pisze do mnie wielu

Do Ciebie, na Twoja prywatna skrzynk? Chyba skretynia砮 do cna..

Chyba to dla niego za trudne, 縠 pisze si na list a nie na kogo komu  si odpowiada.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-16 08:37:47
Autor: Ghost
Czas na porz眃ki

U縴tkownik "stevep"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:op.xi2jfyjz50oqoa@stevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

Enie, to tylko 縜硂sna pr骲a zwr骳enia na siebie grupowej uwagi - tyle tu tych attention whores, 縠 a strach lod體k otworzy.
Wice rozumicie, toto jest tak fajne i popularne (naczy celebrytanin), 縠 a wyplonkowani b砤gaj o tego toto uwag, huehuehuehuehue....

Data: 2014-07-15 22:52:22
Autor: Titus Atomicus
Czas na porz眃ki
In article <lq34et$tpk$1@node2.news.atman.pl>,
 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> wrote:

W ramach czyszczenia systemu przejrza(C)(C)em zawarto舵 mojego KF-a i z ciekawo禼i wy潮czy砮m go na chwil.

Ze zdziwieniem zauwa縴砮m, 縠 pisze do mnie wielu splonkowanych idiot體, kt髍ych ja nie czytam.

Idiot體 dlatego, 縠 mam zwyczaj informowa wyra糿ie o tym, 縠 gostek zostaje odfiltrowany i pisanie do mnie ju nie ma sensu.
Staram si te takich nie prowokowa i nie obra縜 na odchodne, bo i tak nie mieliby by szans na ripost.

Dlatego dla uproszczenia podaj poni縠j moj list zablokowanych i prosz ich, aby mnie r體nie dodali do swoich list tym samym unikaj眂 pisania w pr罂ni.

Oczywi禼ie jest taka grupka, mo縩a powiedzie, z kompleksem ratlerka, kt髍a w砤秐ie dlatego, 縠 ich nie czytam b阣 ujada w dw骿nas骲 pewni bezkarno禼i, tak jak ratlerek b阣眂y za ogrodzeniem obszczekuje ka縟ego du縠go psa.
No c罂, widocznie taki plankton te jest do czego w przyrodzie potrzebny:)

[...]

E, nie, to ty cos przeoczyles.
Qrde, lista niezbyt dluga a i tak brak ci precyzji konsekwencji.
Wydawalo mi sie ze niedawno mnie plaknales.

Ciekaw za to jestem Waszych list zablokowanych i ch阾nie je por體nam
  a mo縠 nawet kogo z KF-a wyci眊n? :)

Moja lista liczy kolo 100 osob. I to tylko na tej grupie.
Ciebie, mimo ze piszesz megabzdury nie dopisywalem, bo wciaz nie jestem pewien, czy jestes klonem hikiego, krola juliana i abecolka.
--
TA

Data: 2014-07-15 23:07:22
Autor: Roman Stachowiak
Czas na porz眃ki
W dniu 2014-07-15 22:52, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Niemo縧iwe. Tyle os骲 to tu nigdy nie pisa硂...

--
RomanS
___________________

Data: 2014-07-15 23:43:22
Autor: Titus Atomicus
Czas na porz眃ki
In article <lq467j$s1a$1@mx1.internetia.pl>,
 Roman Stachowiak <romansta@wp.pl> wrote:

> [...]
> Wydawalo mi sie ze niedawno mnie plaknales.

> Moja lista liczy kolo 100 osob. I to tylko na tej grupie.

Niemo縧iwe. Tyle os骲 to tu nigdy nie pisa硂...

No, naraz moze nie, ale przez kilka lat troche sie uzbieralo.
No i tak sie sklada, ze wiekszosc rezydentow mojego kf ma po kilka wpisow, bo notorycznie zmieniaja ksywki/adresy.
Mam tu na przyklad po kilku enzich, macsow, krzyzakow, devilsonow.
Sam Azor to chyba z 10 wpisow. Przeciez ten psychopata potrafi w jednym watku uzywac kilku roznych kont. Pewnie wtedy wydaje mu sie, ze dziala w grupie...
--
TA

Data: 2014-07-15 15:17:10
Autor: leming.show
Czas na porz眃ki
u縴tkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa:

No, naraz moze nie, ale przez kilka lat troche sie uzbieralo.

No i tak sie sklada, ze wiekszosc rezydentow mojego kf ma po kilka wpisow, bo notorycznie zmieniaja ksywki/adresy.

Spod googla mozna napisac 20 wiadomosci na dzien, sam do trolowania uzywam dwoch kont. Co do odwiedzajacych ten przybytek, to proste. Dajesz linka  do strony z licznikiem i wiesz ile jest wejsc, tak pi x drzwi.

Data: 2014-07-16 04:18:02
Autor: stevep
Czas na porz眃ki
W dniu .07.2014 o 13:48 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

W ramach czyszczenia systemu przejrza砮m zawarto舵 mojego KF-a i z  ciekawo禼i wy潮czy砮m go na chwil.

[...]

Ach, i jeszcze jedno, s tacy, kt髍zy zmienili nick a m骿 program dalej  ich filtruje i widz tylko odpowiedzi dla jakich duch體 kt髍ych  pierwszy raz widz. Ale to na razie mi nie przeszkadza :)

Ciekaw za to jestem Waszych list zablokowanych i ch阾nie je por體nam
  a mo縠 nawet kogo z KF-a wyci眊n? :)

To napisz jeszcze kretynku ile z tych przez ciebie spostponowanych  pope硁i硂 samob骿stwo z rozpaczy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-16 11:13:12
Autor: Franek Kalina
Czas na porz眃ki
U縴tkownik stevep napisa:

To napisz jeszcze kretynku ile z tych przez ciebie spostponowanych
pope硁i硂 samob骿stwo z rozpaczy.

No to dzia砤jcie, Pietrzykoski, dzia砤jcie! Robaki ju si oblizuj. :-)

Data: 2014-07-17 03:47:20
Autor: stevep
Czas na porz眃ki
W dniu .07.2014 o 11:13 Franek Kalina <administrator@gdziekolwiek.ru>  pisze:

U縴tkownik stevep napisa:

To napisz jeszcze kretynku ile z tych przez ciebie spostponowanych
pope硁i硂 samob骿stwo z rozpaczy.

No to dzia砤jcie, Pietrzykoski, dzia砤jcie! Robaki ju si oblizuj. :-)

Ciebie kretynie to nawet robaki nie zechc.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-17 05:36:04
Autor: Franek Kalina
Czas na porz眃ki
U縴tkownik stevep napisa:
W dniu .07.2014 o 11:13 Franek Kalina <administrator@gdziekolwiek.ru>
pisze:

U縴tkownik stevep napisa:

To napisz jeszcze kretynku ile z tych przez ciebie spostponowanych
pope硁i硂 samob骿stwo z rozpaczy.

No to dzia砤jcie, Pietrzykoski, dzia砤jcie! Robaki ju si oblizuj. :-)

Ciebie kretynie to nawet robaki nie zechc.

Nie pyskuj, tylko si zbieraj, stary dziadu. Robaki czekaj z j陑ykami na wierzchu!

Data: 2014-07-18 04:11:39
Autor: stevep
Czas na porz眃ki
W dniu .07.2014 o 05:36 Franek Kalina <administrator@gdziekolwiek.ru>  pisze:

U縴tkownik stevep napisa:
W dniu .07.2014 o 11:13 Franek Kalina <administrator@gdziekolwiek.ru>
pisze:

U縴tkownik stevep napisa:

[...]

Spadaj idioto.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-16 18:24:05
Autor: Author Instinct
Czas na porz膮dki
W dniu 2014-07-15 13:48, Wiesiaczek pisze:
[...]

Ziew:) Jeste艣cie dalej popierdoleni:)

Czas na porz膮dki