Czas na porz膮dki

Data: 2014-07-16 18:24:05
Autor: Author Instinct
Czas na porz膮dki
W dniu 2014-07-15 13:48, Wiesiaczek pisze:
W ramach czyszczenia systemu przejrza艂em zawarto艣膰 mojego KF-a i z
ciekawo艣ci wy艂膮czy艂em go na chwil臋.

Ze zdziwieniem zauwa偶y艂em, 偶e pisze do mnie wielu splonkowanych idiot贸w,
kt贸rych ja nie czytam.

Idiot贸w dlatego, 偶e mam zwyczaj informowa膰 wyra藕nie o tym, 偶e gostek
zostaje odfiltrowany i pisanie do mnie ju偶 nie ma sensu.
Staram si臋 te偶 takich nie prowokowa膰 i nie obra偶a膰 na odchodne, bo i tak
nie mieliby by szans na ripost臋.

Dlatego dla uproszczenia podaj臋 poni偶ej moj膮 list臋 zablokowanych i
prosz臋 ich, aby mnie r贸wnie偶 dodali do swoich list tym samym unikaj膮c
pisania w pr贸偶ni臋.

Oczywi艣cie jest taka grupka, mo偶na powiedzie膰, z kompleksem ratlerka,
kt贸ra w艂a艣nie dlatego, 偶e ich nie czytam b臋d膮 ujada膰 w dw贸jnas贸b pewni
bezkarno艣ci, tak jak ratlerek b臋d膮cy za ogrodzeniem obszczekuje ka偶dego
du偶ego psa.
No c贸偶, widocznie taki plankton te偶 jest do czego艣 w przyrodzie potrzebny:)

A oto (dosy膰 kr贸tka chyba) lista tych, kt贸rych prosz臋, 偶eby nie
reagowali na moje posty a by膰 mo偶e m贸j PLONK! przeoczyli.

"Ghost", "Stefan", "A.L.", "krol.jerzy", "jr", "Wojciech Bancer",
"ACMM-033", "Jacek Maciejewski", "Myjk", "u2", "Mark Woydak 2",
"Mark Woydak", "ZbyszekZ", "Nemo", "Tom N", "Filip", "Adam Wysocki"
"sonn", "mario", "miszokienka", "cumulonimbus", "xantiros", "muto2100",
"Lawa", "masti", "stevep"

Ach, i jeszcze jedno, s膮 tacy, kt贸rzy zmienili nick a m贸j program dalej
ich filtruje i widz臋 tylko odpowiedzi dla jakich艣 duch贸w kt贸rych
pierwszy raz widz臋. Ale to na razie mi nie przeszkadza :)

Ciekaw za to jestem Waszych list zablokowanych i ch臋tnie je por贸wnam
  a mo偶e nawet kogo艣 z KF-a wyci膮gn臋? :)

Ziew:) Jeste艣cie dalej popierdoleni:)

Czas na porz膮dki