Czas na zjazd ?.

Data: 2010-07-14 08:57:35
Autor: Endriu
Czas na zjazd ?.
Data: 2010-07-14 11:41:01
Autor: DJ \(Dominik\)
Czas na zjazd ?.
Zobaczymy, na WIG20 wygląd to tak:
http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/wig20130710.png

Zrealizowany zasięg małej odwróconej głowy z ramionami + uderzenie w opór na linii trendu.

DJ

Data: 2010-07-14 12:15:16
Autor: Delfino Delphis
Czas na zjazd ?.
Endriu wrote:

Czas na zjazd ?.
http://hyy.pl/images/49bez_tytu_u.jpg

Jeszcze wczoraj myślałem, że z rozpędu przebijemy tę linie trendu, ale teraz wygląda na to, że zabawimy tu na dłużej. A czy kolejny zjazd? Ciężko powiedzieć.

Data: 2010-07-14 12:16:32
Autor: macieks
Czas na zjazd ?.
On 14 Lip, 12:15, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
Endriu wrote:
> [...]

Jeszcze wczoraj myślałem, że z rozpędu przebijemy tę linie trendu, ale teraz
wygląda na to, że zabawimy tu na dłużej. A czy kolejny zjazd? Ciężko

Ja gram w dół, zielona w górę i dopiero wybicie.
Taki jest plan :) :) :) Zobaczymy co tam rynek wymyśli

http://i31.tinypic.com/vxjmdy.jpg

Data: 2010-07-15 01:34:20
Autor: macieks
Czas na zjazd ?.
On 14 Lip, 21:16, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:

> [...]
> powiedzieć.

Ja gram w dół, zielona w górę i dopiero wybicie.
Taki jest plan :) :) :) Zobaczymy co tam rynek wymyśli

Oho niektóre "S" zaczynają wychodzić.
To zmiana planu:)

Data: 2010-07-15 11:58:36
Autor: Jan Werbiński
Czas na zjazd ?.

A ja zredukowałem dziś z rana...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-07-15 17:38:14
Autor: Jan Werbiński
Czas na zjazd ?.
A ja zredukowałem dziś z rana...

....z czego po południu jestem zadowolony. :)

Data: 2010-07-15 18:27:10
Autor: kc
Czas na zjazd ?.
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
> A ja zredukowałem dziś z rana...

....z czego po południu jestem zadowolony. :)

Jutrzejszy ranek może zmienić nastrój. Dla mnie ostatnie dwie sesje to próba ominięcia bardzo ważnych oporów, i chyba udana.

kc

Data: 2010-07-15 21:28:17
Autor: Jan Werbiński
Czas na zjazd ?.
Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1njtu$lno$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jutrzejszy ranek może zmienić nastrój. Dla mnie ostatnie dwie sesje to próba
ominięcia bardzo ważnych oporów, i chyba udana.

Chodzi Ci o opór przed sprzedażą papierów?
Masz jakieś wykresy?

Data: 2010-07-15 21:46:56
Autor: Delfino Delphis
Czas na zjazd ?.
 kc wrote:

Jutrzejszy ranek może zmienić nastrój. Dla mnie ostatnie dwie sesje to
próba ominięcia bardzo ważnych oporów, i chyba udana.

Heh ja na fixingu już miałem wystawionego longa na sprzedaż. Ale anulowałem. Coś czuję, że jednak jeszcze urośnie :)

Data: 2010-07-16 20:19:09
Autor: Jan Werbiński
Czas na zjazd ?.
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i1nojg$jlh$1news.onet.pl...
kc wrote:

[...]

Widzę, że mamy na grupie nowe antywskaźniki...

Data: 2010-07-16 20:42:52
Autor: Delfino Delphis
Czas na zjazd ?.
Jan Werbiński wrote:

Coś czuję, że jednak jeszcze urośnie :)

Widzę, że mamy na grupie nowe antywskaźniki...

Hm a coś się wydarzyło? 5 punktów spadło futro? Bez jaj. Ja nie mówię co będzie w skali jednej sesji. Zobaczymy za 2 tyg. :P

Data: 2010-07-16 21:15:00
Autor: Jan Werbiński
Czas na zjazd ?.
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i1q97c$qlv$1news.onet.pl...
Jan Werbiński wrote:

Coś czuję, że jednak jeszcze urośnie :)

Widzę, że mamy na grupie nowe antywskaźniki...

Hm a coś się wydarzyło? 5 punktów spadło futro? Bez jaj. Ja nie mówię co
będzie w skali jednej sesji. Zobaczymy za 2 tyg. :P

To tak jak ja. Nie patrzę na skalę kilku miesięcy, ale za 10-20 lat.
;)

Tymczasem pożyczyłem komuś część moich akcji na krótką sprzedaż i potem je odkupię taniej...

Data: 2010-07-16 21:30:52
Autor: Delfino Delphis
Czas na zjazd ?.
Jan Werbiński wrote:

Tymczasem pożyczyłem komuś część moich akcji na krótką sprzedaż i potem je
odkupię taniej...

No nie wiem. Wszyscy tu już wieszczyli wielkie spadki, a ja jedyny naganiam na wzrosty od jakiegoś czasu. I co? Jesteśmy wyżej niż nawet na moim nieszczęsnym poziomie zakupu. Przebiliśmy linię trendu spadkowego. Teraz czas na kilka wahliwych, może spadkowych sesji, a potem już w górę :)

Data: 2010-07-16 14:51:51
Autor: macieks
Czas na zjazd ?.
On 16 Lip, 21:30, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
Jan Werbiński wrote:
> [...]

nieszczęsnym poziomie zakupu. Przebiliśmy linię trendu spadkowego. Teraz
czas na kilka wahliwych, może spadkowych sesji, a potem już w górę :)

Jako jedyny? No wiesz co :)
http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse_thread/thread/c0822945f67a1375/e765ab7883b01f4f?hl=pl#e765ab7883b01f4f
Mam trochę szybszą rotację.

ALE Azja szykuje się na test góra czy dół. Mamy dywergencje na
dziennym.
http://i32.tinypic.com/nd7fbc.jpg

I wiem jedno na 100%. Nie ma czegoś takiego, że pociąg odjechał.
ZAWSZE można się dołączyć i wziąć swoją część

Data: 2010-07-16 21:32:20
Autor: marfi
Czas na zjazd ?.
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c40afdd$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

Tymczasem pożyczyłem komuś część moich akcji na krótką sprzedaż i potem je odkupię taniej...

  Między nami idiotami wszystko jest możliwe :)

--
marfi

Data: 2010-07-16 21:37:33
Autor: kc
Czas na zjazd ?.
> [...]
> Coś czuję, że jednak jeszcze urośnie :)

Widzę, że mamy na grupie nowe antywskaźniki...

Cytujesz mnie i D.D. Jeśli odnosisz się do mnie to ci powiem, że to jeszcze nie jest koniec. Może zobaczymy w poniedziałek 2439? A jeżeli nie, to to nadal nie będzie koniec. Howgh, jak mówią indianie. Ugh

pozdrawiam
kc

--

Czas na zjazd ?.